Přejít na obsah

O1 81kw intercooler


Sadd

Doporučené příspěvky

Jasne ze hej rozobral som komplet cele sanie, turbo aj inercooler prave ten intercooler drzia skrutky ktore su za prednym L svetlom tak ja som daval dolu komplet aj naraznik aj svetla lebo som menil aj nadrzku na ostrekovace potom ho este drzia hadice ktore si uchitene aj od spodu od turba ale dava sa to lahko von ja som v nom mal cca 2 dcl oleja som ho cistil s arvou a ked som to iste spravil aj s turbom sanim skrt klapkov a egr ventil auto taha ako nove :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to si dokážu představit. Auto totiž jede dobře jako, skoro nové turbo bez závad, dobře tahá, ale mám prostě pocit, že když se to auto zahřeje nejede už tak dobře. Když to je takové polozahřaté tak to tahá mrtně dobře ... Stlačený vzduch si myslel z kopresoru nebo ze spreje ? Ja bych to klidně proplachl wapkou a nechal porad oschnout ...

Editováno: , autor: Sadd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Malo vůli můžou mýt, ale nesmí se to zase kývat ze strany na stranu. Jestli máš pocit, že ti to odchází a dřou lopatky tak co nejdřív ven a dát nějaké jiné, spolehlivé. A vag ti píše nějaké chyby ?? Já jsem tam měl chybu "překročena hranice plnicího tlaku" a pořád to padalo do nouzáku, dal jsem od známého jiné a bez problému.

Editováno: , autor: Sadd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To egeérko je drsné :D ale buď v klidu, měl jsem to stejné a jsem zvědavý na ten intercooler a chladič. Jak jsem se díval na ten chladič tak to tam je dobře zasran* a intercooler bude určitě taky .. Prostě si užijou vodní lázeň :D

Editováno: , autor: Sadd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, poslední dobou se mi také zdá jako by auto bylo takové "gumové" při tahu... turbo mám čištěné házelo mě to do nouzáku, závady to nepíše, ale ten pocit jako by to nejelo jako dřív. může to být taky tím zasr.... intercoolerem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To spíše to sání jak píše Luboš, ale chlazení je velice důležité obzvlášť u TDiček, protože seriový chladič a intercooler je prostě na hovn*, to přece nemůže uchladit obzvlášť, když vyleješ z hadic olej v intercoolru a z chladiče si můžeš udělat muzeum hmyzu ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Já slyším dobře turbo když otevřu pravé okénko a pokud možno jedu kolem nějaké zdi, svodidla apod. Jinak moc ne.

Pokud Ti cokoliv nebude kolem přeplňování fungovat, poznáš to snadno. Pojede to zhruba jak 105-ka :D

Jinak taky to poznáš jednoduše. Turbo se začíná projevovat tak od 1700 ot/min. Do těch otáček to "jen" zrychluje, od 1700 výš to je jak raketa :D

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...