Květen 23, 201015 r no na takom type auta sa mi este nestalo ze by RJ ten login nevzala.....musi to ist v pohodicke
Květen 23, 201015 r jj, standartní RJ, motorovka 11463 a podvolantovka dle kódování, většinou předposlední číslo se dává 4
Květen 23, 201015 r pridal jsem dalsi screenshot, ze opravdu nejsem dislektik a ze to zadavam do dobryho policka ;-) ... kdyz jsem z toho spis ;-(
Květen 24, 201015 r Měl bych dotaz k závadě tempomatu. Mám asi dobře známý problém se zlobící páčkou. Tempomat postupem času přestal úplně chodit. Po vyndání malého plošňáku z kontaky a vyčištění to makalo naprosto suprově. Jenže! Postupně a celkem rychle se to začalo zhoršovat - tedy funkčnost se postupně ze 100% zhoršovala víceméně k nule. Čištění jsem prováděl za poslední cca rok už 2x a vždy po vyčištění to fungovalo skvěle ale třeba měsíc OK, další už to blblo a za několik měsíců jsem byl opět na nule. Tedy zásadní dotaz pro znalce konstrukce těch kontaktů - proč dochází po několika měsících k postupné degradaci funkčnosti tlačítek tempomatu? Nevěřím že se to za dva tři měsíce zašpiní tak aby to nemakalo! Připomínám že až tak moc nejezdím. Sice denně do práce ale to se tempomatu vlastně nedotknu.. Takže to použiju max. o víkendech. Zapínácí páčku zásadně nepoužívám, takže používám pouze boční kolébku (+/-). A další dotaz - pokud dám cca 4 tisíce v servisu za komplet novou páčku (ta zlodějna!) bude konstrukce nové páčky lepší? V čem je lepší? Změnili nějak konstrukci těch kontaktů? Neposere se to za 2 měsíce stejně jak stávající páčka?? Upraveno Květen 24, 201015 r od bigboban
Květen 25, 201015 r Čau,mam na O2 tempomat,a pri zapnutí tempomatu mi nesvieti kontrolka a neviem či ma svietiť alebo nie?????
Květen 26, 201015 r Já vím že jde sehnat levněji. Mluvím o oficiální ceně servisu - 3000 páčka + 1000 montáž. Je jasný že origoš servis je vždycky dražší, mě spíš sere že natuty vědí, že odchází pouze ten kontakt a ten jde vyndat a vyměnit bez kompletní demontáže páčky - je to práce tak na 30s. Navíc jde zjevně o výrobní vadu a v tomto případě by bylo solidní to měnit i po záruce. Jenže po záruce se mění zadara jen nebezpečná vada někde v brzdě apod protože se bojí průseru. Na nějakou páčku se vybodnou. Ale furt mi nikdo nevysvětlil co je v páčce (kontaktu) tak vadnýho a v čem je nová páčka lepší!
Květen 26, 201015 r Nová páčka se v ničem neliší. Je již 6 let stejná Tedy pokud hovoříme o: 1K0 953 513 G BTW asi by jste se všichni divili za kolik páčku vyrábí fabrika pro škodovku Upraveno Květen 26, 201015 r od Dodo-Kolín
Květen 27, 201015 r Nová páčka se v ničem neliší. Je již 6 let stejná Takže pokud toto platí tak je celkem fuk, jestli dám za páčku 4000 ve škodě nebo litr na aukru. Fungovat bude tedy opět maximálně pár měsíců? To se mi nějak nezdá..
Květen 27, 201015 r Takže pokud toto platí tak je celkem fuk, jestli dám za páčku 4000 ve škodě nebo litr na aukru. Fungovat bude tedy opět maximálně pár měsíců? To se mi nějak nezdá.. Zakladom je, aby si tempomat nevypinal tou packou hore(zabudni , ze tam ta packa je -maj to stale v zapnutej polohe ) . Potom ti ten tempomat posluzi este zopar rokov. Toziz prave caste zapinanie a vypinanie tempomatu tou hornou packou sposobuje jeho neskorsiu poruchu(je potrebne precistit kontakty). Je tu k tomu dost popisaneho..... .
Květen 27, 201015 r Zakladom je, aby si tempomat nevypinal tou packou hore(zabudni , ze tam ta packa je -maj to stale v zapnutej polohe ) . Potom ti ten tempomat posluzi este zopar rokov. Toziz prave caste zapinanie a vypinanie tempomatu tou hornou packou sposobuje jeho neskorsiu poruchu(je potrebne precistit kontakty). Je tu k tomu dost popisaneho..... . A to právě u mě neplatí! Jak jsem psal - páčku nahoře zásadně nepoužívám, stejně nechápu k čemu tam je. I tak už jsem tempomat čistil 2x a vždy fungoval jen několik měsíců postupně od 100% funkčnosti k úplné nule.
Květen 27, 201015 r můžeš poslat kontakt na servis kde prodávají páčku tempomatu na OII za 4000,- ??? dle ceníků stojí +- 1600,-
Květen 27, 201015 r můžeš poslat kontakt na servis kde prodávají páčku tempomatu na OII za 4000,- ??? dle ceníků stojí +- 1600,- Již jednou jsem psal že to je 3000 za páčku + 1000 za montáž. Řekli mi to v Bencar na P4.
Květen 28, 201015 r A to právě u mě neplatí! Jak jsem psal - páčku nahoře zásadně nepoužívám, stejně nechápu k čemu tam je. I tak už jsem tempomat čistil 2x a vždy fungoval jen několik měsíců postupně od 100% funkčnosti k úplné nule. Počkej, nechápeš na co je ten horní přepínač? A jak jinak než spojkou a brzdou vypneš tempomat? Co třeba CANCEL? Každé auto má u tempomatu 3 spínače (+/- a tvrdé vypnutí).
Květen 29, 201015 r Počkej, nechápeš na co je ten horní přepínač? A jak jinak než spojkou a brzdou vypneš tempomat? Co třeba CANCEL? Každé auto má u tempomatu 3 spínače (+/- a tvrdé vypnutí). Tempomat vypínám většinou pokud chci výrazně zpomalit. Je hovadina prvně vycvaknout nahoře nějakou páčku a pak brzdit. Ať si to každý používá jak chce ale pro mě horní páčka nemá sebemenší význam a nikdy mě ani nenapadlo jí použít.
Červen 4, 201015 r Dneska jsem zkusil projet diagnostiku a mám tam kód: Cruise Control Set Signal Incorrect Signal 16952 Jelikož začne tempomat vždy fungovat po vyčištění kontaktu bude to asi tím kontaktem.. Samže se ta chyba někdy sama nebo jí musím odmáznout sám?
Červen 5, 201015 r FL páčka je na tom stejně kupuji origo ve škodovce a jedna se mi po 2 měsících (a cca 8tkm) vrátila a musela se dát druhá
Červen 8, 201015 r Ja tú hornú páčku používam dosť často ak mám aktívny tempomat a chcem brzdiť motorom. Ale páčku posuniem len do odpruženej medzipolohy, nevypnem tempomat úplne. A po 4 rokoch nemám s páčkou žiadny problém.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.