brixi Vloženo 2. Duben 2012 Sdílet Vloženo 2. Duben 2012 poprosil by som o radu má niekto skúsenosť z leteckým benzínom v TSI ? mám možnosť sa k tomu výhodne dostať ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlov Vloženo 3. Duben 2012 Sdílet Vloženo 3. Duben 2012 (editace) Letecký benzín ma vysoké oktánové číslo, tušim až 120. Takže je otázka, ako sa s tým vysporiada riadiaca jednotka motora. Pri jednorázovom natakovaní sa možno nič nestane, možno auto pôjde ako píla, ale dlhodobé používanie ... ??? Editováno: 3. Duben 2012, autor: orlov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 8. Duben 2012 Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 Zkus ho ředit ethanolem E85 tím to oktanový číslo srazíš a mohlo by to fungovat.Bude potom záležet na poměru ředění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 8. Duben 2012 Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 Nemá náhodou E85 ještě vyšší oktanové číslo, než klasický natural? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 8. Duben 2012 Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 (editace) toto naštuduj a udělej si závěr http://www.petroleum...yrobky/jet.aspx a něco pro porovnání http://www.unipetrolrpa.cz/cs/nabidka-produktu/rafinerske-produkty/motorova-paliva/bezolovnate-automobilove-benziny.html Editováno: 8. Duben 2012, autor: dick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 8. Duben 2012 Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 Mám osobní zkušenost s provozem běžného motoru (určeného pro obvyklý automobilový benzín) na letecké palivo - jako kluci jsme chodili často na letiště, kde se "vnitřní" doprava po ploše realizovala starší "třiapůlkou" jawou - samozřejmě polovrakem bez čísla, žádná moderna atp. Byla to kejvačka s některými díly doplněnými z panelky - možná i s motorem, už je to moc dávno na to abych si pamatoval takové detaily. Ale co je důležité - pro tu jawu se muselo jezdit k pumpě pro normální benzín s olejem, protože když se do ní nalil "letečák", nepomohlo ani masivní přimíchání ricinového oleje a milá jawička se nejpozději po jednom přejetí po ploše kousla jak hladovej pstruh... Pozdější technické informace tenhle fakt potvrdily - letecký benzín má vyšší obsah těkavějších složek než benzín obyčejný a má i vyšší výhřevnost = motor nastavený pro obyčejné automobilové palivo s ním bude mít problémy s přehříváním nebo mu může hrozit i zadření. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.