Přejít na obsah

Ztráta výkonu po vyčištění EGR ventilu


spritetom

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Ahoj mám podobný problém vyčistil jsem EGR ventil i se sáním dal vše dohromady a najednou mi začalo spínat turbo se zpožděním začíná spínat okolo 2000-2200 ot /min ,ale přitom před vyčištěním začalo turbo spínat už okolo 1800 ot/min nevíte někdo čím to může být? přivýtám každou radu díky ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

EGR vyčištěno, jede to líp, ale na diagnostice u mistra jsem zjistil vadné čidlo vačky - dle diagnostiky to bylo už před 10 tis. km a 3 žhaviče. Kontrolka emisí teď svítí nepřetržitě. Tak to jdu příští vyměnit i s rozvody a pumpou. Sice najeto 103 tis., ale jak mě bylo řečeno, stejně se ty rozvody musí kvuli čidlu sundat, tak to už vyměním.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžu potvrdit, u 1,6 SR, AKL, čidlo vačky hlásilo chybu, když jsem měnil rozvody, tak jsem vyměnil čidlo, dal dohromady a chyba čidla znovu vyskakuje, asi to bude v kabeláži k čidlu. Nemůže chybu vyhazovat  třeba o zub špatně nastavený  rozvody? Nepociťuji ztrátu výkonu, naopak je motor živější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...