Publikováno Duben 26, 201213 r Zdravím. Byl bych moc rád za radu. V elektrice se moc nevyznám. Ale v autě už jsem vystřídál druhý akumulátor a nic zase nevydrží tak jsem si říkal že to bude třeba autem. Změřil jsem odběr když bylo vše vypnuto a odběr je 0,5A Vypojil jsem rádio. Vyndával jednu pojistku po druhé a furt ten stejný odběr. Nakonec jsem zjistil že se to do normálu dá pouze když odpojím druhý silný kabel zleva. Na té krabičce co je napojená na baterce na její plus. Jsou tam celkem 4silné kabely. A 3x30A pojistka. Když by mi někdo dokázal poradit budu moc vděčný EDIT: Nebo tam je těch kabelů možná pět. Ted nevím. Ale dělá to ten druhý ze strany od plusu na baterce. Upraveno Duben 26, 201213 r od Wojnar Edituj příspěvky!
Duben 26, 201213 r Vsetko sa da opravit!!!! Tu mas fotku a popis kablov. Prvy kabel z vrchu je alternator. interier ventilator chladica RJ motora zhaviace sviecky 3x zelena poistka : 1. CERPADLO ABS,,2. VENTIL ABS, 3. VENTILATOR CHLADICA.
Duben 26, 201213 r Autor Díky moc. Je to ten vedle alternátoru. Takže to je nejspíše teda nejspíš Interiér. Ale je zvláštní že když jsem zkoušel vyndat po jedné vevnitř všechny pojistky tak se nic nezměnilo. Ten odběr skončí až když tenhle kabel oddělám. EDIT: A koukal jsem na to a mám tam teda jen čtyři kabely. U toho pátého mám prázdné místo. Upraveno Duben 26, 201213 r od Wojnar Edituj příspěvky!!
Duben 26, 201213 r Autor Ano je to druhej. Je možný že to může bejt třeba dodělávaným alarmem? Co tam předchozí majitel dělal. A nebo centrálem kterej občas blbne? To auto mám totiž chvíly,tak se ho snažim trošku dávat dohromady.
Duben 26, 201213 r Odpoj vsetko co je dorabane. Pozri nad pedalmi co vsetko je napojene na el liste a skus vybrat aj relatka. Ked je to druhy kabel od motora tak je to na 1000% interier.
Duben 26, 201213 r Autor Ok zítra se na to podívám. Jenže se fakt moc nevyznám a nevim co kde bude. Ten Alarm taky bude napojenej na tu lištu nad pedálama?
Duben 26, 201213 r Ja som to do tvojho auta nemontoval. Moze tam bit napojene vsetko. Aj central, alarm, atd.
Duben 26, 201213 r Autor Ok. Tak se na to teda zítra podivám. Zatím ale každopádně děkuju moc za rady:) EDIT: Ted mi kamarád psal že když zkusim odpojit ten alarm tak je možné že něco udělám s imobilizérem a nepůjde mi třeba nastartovat.... což bych dost nerad :/ Upraveno Duben 26, 201213 r od PROCHY603 Edituj příspěvky!!
Duben 26, 201213 r Ok. Tak se na to teda zítra podivám. Zatím ale každopádně děkuju moc za rady:) EDIT: Ted mi kamarád psal že když zkusim odpojit ten alarm tak je možné že něco udělám s imobilizérem a nepůjde mi třeba nastartovat.... což bych dost nerad :/ Daj to do servisu alebo autoelektrikarovi opravit.
Duben 26, 201213 r Díky moc. Je to ten vedle alternátoru. Takže to je nejspíše teda nejspíš Interiér. Ale je zvláštní že když jsem zkoušel vyndat po jedné vevnitř všechny pojistky tak se nic nezměnilo. Ten odběr skončí až když tenhle kabel oddělám. EDIT: A koukal jsem na to a mám tam teda jen čtyři kabely. U toho pátého mám prázdné místo. Zaklad je vzdy napisat o aute+motore!!!! :kol-47: Ked tam mas 4 KABLE tak mas BENZINOVY MOTOR!!!!!
Duben 26, 201213 r Autor Mám 1.9 TDI 66KW. Opravdu. Jdu se schválně podívat jestli nejsem blbej a neni jich tam fakt pět,ale dal bych ruku do vohně za to že 4:D
Duben 26, 201213 r Autor Tak to mi teda někdo vysvětlete.... to si není dobré co? Podle obrázků mi tam chybí teda asi ventilátor chladiče. Proč by to někdo oddělával? Omlouvám se za to s tou editací. Všiml jsem si toho až teď. A nemůžu přijít na to,jak ten poslední příspěvek smazat. Upraveno Duben 27, 201213 r od Sooguun
Duben 26, 201213 r Autor Podle obrázků mi tam chybí teda asi ventilátor chladiče. Proč by to někdo oddělával?
Duben 27, 201213 r Myslím, že nikdo nic neoddělával, mám to úplně stejně jako ty a je to tak origo z výroby
Duben 27, 201213 r Mám 1.9 TDI 66KW. Opravdu. Jdu se schválně podívat jestli nejsem blbej a neni jich tam fakt pět,ale dal bych ruku do vohně za to že 4:D ESTE SI ZABUDOL ROK VYROBY. Je to predfaceliftom cca r2000
Duben 27, 201213 r Autor Je to rok před 2000. Dneska jsem se v tom hrabal měl jsem rozdělaný snad všechno co šlo i pod volantem a vyndanej alarm a nic. Nakonec jsem rozdělával dveře. Kompletně jsem sundal plasty a všechno odpojil a s každýma dveřma to spadlo zhruba o 0,12A takže jsem bez zapojenejch dveří měl konečně odběr 0,04A. Netušíte čím to bude? Tipuju to asi na centrál:( S ním jsou problémy že někdy neodemkne nebo nezamkne:(
Duben 27, 201213 r Autor První registrace auta je psána v roce 97. Já nevím. Ale nemám klíč s centrálem ale centrál mám zvlášť jako přívěšek. Takže asi dodělávaný?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.