Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Chtěl jsem se zeptat na zkušenosti se startováním u tohoto motoru s 7st. DSG. Je možné, nebo neuškodí startování na N? V manuálu je psáno, že startovat se může jen na P nebo N. Ale chci se ujistit. Já startuji zatím na N jelikož, při startování na P motor vydá asi sekundový zvuk, chramocení. Žádný šicí stroj nebo, klepaní. Ale při startu na N je motor krásně tichý. Přečetl jsem toho mraky o závadách TSI motru, přeskakování řetězu, kvůli vadnému napínáku atd..Možná jen zbytečně plaším a tento projev je normalní. Při startu na P mám takový pocit jakoby se motor snažil překonat nějakou sílu. V manuálu stojí, že při zařazeném P je aktivní mechanická brzda. Nemáte někdo podobné zkušenosti, nebo můžete mi prosím popsat jaký projev má startování vašeho supa při P a při N? Pociťujete taky rozdíl? Díky za každý poznatek

Mě to dřív dělalo když sem stal na P. Po zhasnutí motoru se aut nesmí pohnout jinak to pak dělá co popisuješ. Proto když zastavím i v mírném kopci dám N zatáhnu ručku pustím brzdu a pak teprve P a zhasnu. U DSG by neměla být váha auta opřená do převodovky snad sem to dobře popsal

Upraveno od David C3

Je to jak pise David, pokud se necha auto stat bez brzdy na P, tak pak je dalsi startovani jakoby pridrene. Cim to je nebo jestli to vadi nevim. Dokonce pak je i potreba vyvinout vetsi silu na vyrazeni P.

Ahoj všem. Já mám Supíka 7DSG od včerejška, ale v servise mi jeden říkal, že se ručka vpodstatě nepoužívá, nicméně 5icz má pravdu, když jsem si volal jednomu človíčkovi do Škodovky, potvrdil přesně postup jak psal 5icz. Prostě dojedu, zabrzdím nohou, zatáhnu ručku, dám P a pak pusím nohu z brzdy, nechám 10-20 sekund kvedlat a uklidnit, pak vypnu..... (na rovině jenom P) bez ručky. A navíc, proč trápit napětím tak dokonalou 7DSG :-) Pryč s manuály :-D

  • Autor

Díky moc chlapi! Já už myslel na nejhorší..uklidnili jste mě. Hned po práci to vyzkouším.

  • 4 roky později...
V 27. 4. 2012 na 13:37, MartinPekny napsal:

Ahoj všem. Já mám Supíka 7DSG od včerejška, ale v servise mi jeden říkal, že se ručka vpodstatě nepoužívá, nicméně 5icz má pravdu, když jsem si volal jednomu človíčkovi do Škodovky, potvrdil přesně postup jak psal 5icz. Prostě dojedu, zabrzdím nohou, zatáhnu ručku, dám P a pak pusím nohu z brzdy, nechám 10-20 sekund kvedlat a uklidnit, pak vypnu..... (na rovině jenom P) bez ručky. A navíc, proč trápit napětím tak dokonalou 7DSG :-) Pryč s manuály :-D

Je to sice hodně starý příspěvek, ale aby si ostatní nevzali k srdci tenhle špatně popsaný postup, kterej se liší v tom nejpodstatnějším detailu, kdy odbrzdit pedálem při zatažené ručce. Pouze postup od David C3 je správný. "i v mírném kopci šlápnu na brzdu, dám N, zatáhnu ručku, pustím pedál brzdy a pak teprve P (ano, musím opět šlápnout na brzdu pro uvolnění páky voliče) a zhasnu".

Pokud tam chybí mezikrok uvolnění pedálu brzdy při zatažené ručce, obě nápravy jsou vůči sobě stále v "napětí", auto nedrží jen za poté bržděnou, zadní nápravu. Takže pokud tam frknu P a teprve pak pustím pedál brzd, tak v čím větším sklonu auto stojí, tím víc si po uvolnění pedálu brzd "sedne" a pokud se to sejde se zámkem na převodovce, může se převodovka/motor/mechanizmus řazení stále solidně "napnout". Platí pro všechny automaty, ať už starý hydrodynamiky tak DSG.

Upraveno od rayx

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.