Přejít na obsah

Startování 1.8TSI s 7st. DSG


Doporučené příspěvky

Chtěl jsem se zeptat na zkušenosti se startováním u tohoto motoru s 7st. DSG. Je možné, nebo neuškodí startování na N? V manuálu je psáno, že startovat se může jen na P nebo N. Ale chci se ujistit. Já startuji zatím na N jelikož, při startování na P motor vydá asi sekundový zvuk, chramocení. Žádný šicí stroj nebo, klepaní. Ale při startu na N je motor krásně tichý. Přečetl jsem toho mraky o závadách TSI motru, přeskakování řetězu, kvůli vadnému napínáku atd..Možná jen zbytečně plaším a tento projev je normalní. Při startu na P mám takový pocit jakoby se motor snažil překonat nějakou sílu. V manuálu stojí, že při zařazeném P je aktivní mechanická brzda. Nemáte někdo podobné zkušenosti, nebo můžete mi prosím popsat jaký projev má startování vašeho supa při P a při N? Pociťujete taky rozdíl? Díky za každý poznatek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to dřív dělalo když sem stal na P. Po zhasnutí motoru se aut nesmí pohnout jinak to pak dělá co popisuješ. Proto když zastavím i v mírném kopci dám N zatáhnu ručku pustím brzdu a pak teprve P a zhasnu. U DSG by neměla být váha auta opřená do převodovky snad sem to dobře popsal

Editováno: , autor: David C3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všem. Já mám Supíka 7DSG od včerejška, ale v servise mi jeden říkal, že se ručka vpodstatě nepoužívá, nicméně 5icz má pravdu, když jsem si volal jednomu človíčkovi do Škodovky, potvrdil přesně postup jak psal 5icz. Prostě dojedu, zabrzdím nohou, zatáhnu ručku, dám P a pak pusím nohu z brzdy, nechám 10-20 sekund kvedlat a uklidnit, pak vypnu..... (na rovině jenom P) bez ručky. A navíc, proč trápit napětím tak dokonalou 7DSG :-) Pryč s manuály :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...
V 27. 4. 2012 na 13:37, MartinPekny napsal:

Ahoj všem. Já mám Supíka 7DSG od včerejška, ale v servise mi jeden říkal, že se ručka vpodstatě nepoužívá, nicméně 5icz má pravdu, když jsem si volal jednomu človíčkovi do Škodovky, potvrdil přesně postup jak psal 5icz. Prostě dojedu, zabrzdím nohou, zatáhnu ručku, dám P a pak pusím nohu z brzdy, nechám 10-20 sekund kvedlat a uklidnit, pak vypnu..... (na rovině jenom P) bez ručky. A navíc, proč trápit napětím tak dokonalou 7DSG :-) Pryč s manuály :-D

Je to sice hodně starý příspěvek, ale aby si ostatní nevzali k srdci tenhle špatně popsaný postup, kterej se liší v tom nejpodstatnějším detailu, kdy odbrzdit pedálem při zatažené ručce. Pouze postup od David C3 je správný. "i v mírném kopci šlápnu na brzdu, dám N, zatáhnu ručku, pustím pedál brzdy a pak teprve P (ano, musím opět šlápnout na brzdu pro uvolnění páky voliče) a zhasnu".

Pokud tam chybí mezikrok uvolnění pedálu brzdy při zatažené ručce, obě nápravy jsou vůči sobě stále v "napětí", auto nedrží jen za poté bržděnou, zadní nápravu. Takže pokud tam frknu P a teprve pak pustím pedál brzd, tak v čím větším sklonu auto stojí, tím víc si po uvolnění pedálu brzd "sedne" a pokud se to sejde se zámkem na převodovce, může se převodovka/motor/mechanizmus řazení stále solidně "napnout". Platí pro všechny automaty, ať už starý hydrodynamiky tak DSG.

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...