Publikováno Duben 27, 201213 r Ahoj, jakou máte kombinovanou spotřebu 1,8 7DSG, jinak koupil jsem 3 roky auto a motor je po výměně, má 900km, má se nějak zajíždět??? Nechci info od teoretiků z showroomu ale od vás, praktiků... díky Upraveno Duben 27, 201213 r od MartinPekny
Květen 7, 201213 r Jezdím průměrně za 8,5. Ale fakt se snažím. Když se nehlídám, tak 9-10l. Někdo tady však má i 7,6. Tabulkových 7,1 je z říše pohádek. Koukni na spritmonitor.de
Květen 7, 201213 r Na to je kamaráde celkem snadná odpověď, asi tuším proč a ty určitě také Jestli se jednalo o tří leté vozidlo, tím spíš.
Květen 7, 201213 r A jaké máš datum výroby vozidla? Údajně problém s přeskočením řetězu již vyřešili jiným napínákem.... Já mám auto 02/2011, najeto 33tis km....(olej měním raději po 15tis), ale co říkal známej ze škodovky, zajimavé, že se to hodně stávalo právě po najetí 30 tis km.... Upraveno Květen 7, 201213 r od Clint
Květen 7, 201213 r Na to je kamaráde celkem snadná odpověď, asi tuším proč a ty určitě také Jestli se jednalo o tří leté vozidlo, tím spíš. No však jo. Jen si to chci nechat potvrdit.
Květen 8, 201213 r Autor Ahoj. Já ze škodovky vím, že do cca 6/2011 byl problém s 1.8 motory právě s řemenem. No a tam u toho auta co nyní mám se to stalo v 65000, takže ho vyměnili a mám 2 roky záruku. Jde o to, že už motory od výše zmíněného data jsou vyřešené tím napínákem a nestává se to. Tak snad mají pravdu :-) Jinak 8,5 se mi zdá dost... já mám nyní na dlouhodobé 1200km za 7,0litrů na 100km :-) A jezdím 50/90/130 :-) Tak jsem spokojenej, pokud teda neukazuje blbě počítač, ale i na nádrž to sedelo...
Květen 8, 201213 r Autor A jaké máš datum výroby vozidla? Údajně problém s přeskočením řetězu již vyřešili jiným napínákem.... Já mám auto 02/2011, najeto 33tis km....(olej měním raději po 15tis), ale co říkal známej ze škodovky, zajimavé, že se to hodně stávalo právě po najetí 30 tis km.... A už to vyřešili že??? Zeptej se známého :-) Bude se mi lépe spát :-D
Květen 8, 201213 r Jezdim dalky, po okreskach kdyz clovek jede hodne klidne se to necha stlacit az k 6.0, na okreskach pod 7 bez problemu, kdyz jedu po dalnici 130-140 je to kolem 7.5.
Květen 8, 201213 r No já už tam podle výrobce ten nový napínák mám také, ptal jsem se na to, tedy to datum je starší, než uvádíš. Navíc tu Marioš tvrdil, že snad přibyla ještě jedna olejová pumpa či co, ale to nemohu potvrdit.
Květen 8, 201213 r Autor 5icz : já jezdím tak 40%město a 20% dálnice, ale tam na pohodu 120km/h, porku mě někdo nehoní :-) Clint: A to s tou olejovou pumpou znamená co? Motorům moc nerozumím :-) Hele jakej olej lijete? Dáváte do motoru (oleje ) aditivum??? Prej to pomáhá.
Květen 8, 201213 r No já už tam podle výrobce ten nový napínák mám také, ptal jsem se na to, tedy to datum je starší, než uvádíš. Navíc tu Marioš tvrdil, že snad přibyla ještě jedna olejová pumpa či co, ale to nemohu potvrdit. To jakože tam jsou dvě? V ETCE jsem našel jen jednu. Od MR 2009 by tam měla být 06H 115 105 AQ. Do té doby 06J 115 105 AB.
Květen 8, 201213 r No s tou pumpou se mi to také nezdá, možná dávají jen jiný druh, to si myslím spíš. Jestli je výkonnější či co? Nevím....Já poslední dobou už začínám pochybovat o všem. Přijde mi, že všechno jsou jen dohady. Každej tvrdí něco jiného a výrobce raději mlčí, místo toho, aby přiznal barvu a řekl, co pro odstranění problémů udělal. Změnil napínák, ale prohlásil to někde? Všechno tajně....
Květen 9, 201213 r Clint: je fakt, že tohleto tajnůstkaření mě také pěkně štve - jednou koupím nějaký výrobek, tak by mi měl výrobce v případě mého dotazu poskytnout relevantní informace. Vždycky z nich všechno člověk tahá div ne násilím a když už člověk dostane nějakou informaci, tak to je ještě v rovině "možná a nikde to moc neříkejte" (
Květen 9, 201213 r Já byl dneska v aut. servisu, aby mrkli podle VIn, jestli se mě netýká nějaká svolávačka, člověk nikdy neví a na stránkách škoda auto to nefunguje. Současně jsem se ptal na ten novej napínák, tvrdili mi, že od doby, co dávají ty nové, že problém s přeskočenými rozvody neřešili (resp. na autech jimi vybavenými).... Stejně i tak se domnívám, že ta 1,8 TSI je hodně povedenej motor. Jestli vydrží a bude sloužit, šel bych do něj příště zase.... Upraveno Květen 9, 201213 r od Clint
Květen 10, 201213 r Čert aby se vyznal v těch jejich názvech. Jak jsem popisoval v tématu "Vrzání od přední nápravy" - tak v Praze na Jarově mi nebyli schopni pořádně přijít na to, v čem je problém. Svolávačka v systému žádná. Nicméně v Porsche ČB v databázi Škody Auto zjistili, že je servisní akce (nikoli svolávačka), podle které mi provedli opravu na nápravě. Patrně tedy svolávačka a servisní akce je rozdíl. Otázkou zůstává, na co všechno by se člověk měl v servisu ptát, aby zjistil která bije......
Květen 12, 201213 r Taky bych se rád k tabulkovým 7,1L. S minulým TDI Pašíkem jsem měl spotřebu nižší o 0,5L oproti techničáku a to jsem na spotřebu rozhodně nejezdil. Nyní plyn fakt jen lechtám a i tak za 8,5L dle najetých km. (podle maxidotu 8,1L) Když jsem se mimo řeč v servise ptal na spotřebu, tak mi řekli, že co bych jako chtěl, když jiní jezdí za 10. Jinak k tomu řetězu: auto je z 02/2010. Upraveno Květen 12, 201213 r od puuaines
Květen 12, 201213 r Asi jak je supák těžší, tak se to projeví na spotřebě. Já s oktávou tedy plyn vůbec nelechtám, ale jezdím poměrně ostře a nad 8 se nedostanu ani náhodou, to už bych musel jezdit plnej knedlik. Ten únor 2010 asi ještě novej napínák neměl.... Upraveno Květen 12, 201213 r od Clint
Červenec 5, 201213 r Dobrý den, chci si koupit Suprba II s motorem 1.8 TSI a chtěl bych se zeptat, jestli je ohledně spotřeby lepší řadit ručně anebo si koupit s 7° DSG. Protože jsem četl že 7° DSG docela dost snižuje spotřebu. Až o 1 litr. Je to pravda? Děkuji.
Červenec 8, 201213 r Pokud nekdo neumi radit,tak to litr byt muze, ale jinak si myslim, ze rozdil ve spotrebe nebude. Jinak Dsg je urcite dobra volba protoze radi dobre a rychle.
Červenec 9, 201213 r Ahoj, mám konkrétní zkušenosti s 1.8 TSI ve spojení s DSG u dvou aut. Octávie r.v.2009, dlouhodobá spotřeba průměr cca 6,7 l/100 km - (do 35.000 Km) ježděno dle předpisů, na dálnici do 120, zablbnutí občas. Nyní s ním jezdí má žena, která jezdí každý den jen cca 7 km do práce, jen občas někam "dál" (většinou do 30 km) a má spotřebu cca 7,2 l. Superb r.v. 2010, jezdím stejně jako s Octávií, dlouhodobá spotřeba cca 7,1 l (48.000 km). Určitě bych už auto bez automatu těchto vlastností nekoupil. Je supr !!! Upraveno Červenec 9, 201213 r od mirda646
Červenec 9, 201213 r Ahoj, mám konkrétní zkušenosti s 1.8 TSI ve spojení s DSG u dvou aut. Octávie r.v.2009, dlouhodobá spotřeba průměr cca 6,7 l/100 km - (do 35.000 Km) ježděno dle předpisů, na dálnici do 120, zablbnutí občas. Nyní s ním jezdí má žena, která jezdí každý den jen cca 7 km do práce, jen občas někam "dál" (většinou do 30 km) a má spotřebu cca 7,2 l. Superb r.v. 2010, jezdím stejně jako s Octávií, dlouhodobá spotřeba cca 7,1 l (48.000 km). Určitě bych už auto bez automatu těchto vlastností nekoupil. Je supr !!!
Listopad 22, 201212 r S 1.8 TSi DSG jezdim 70% / 30% - Dalnice / mesto (Nemyslim D1-to je do kopce z kopce) , na D1 se na spotrebu jezdit moc neda. Ale dlouhodobou spotrebu(zhruba na 8000km) mam opravdu 7.8 litru. Casto pouzivam tempomat,pokud to provoz na dalnici dovoluje.A jezdim takzvane na lehko.Tedy sam , nebo se svou 60kg? manzelkou.Pokud mam auto obsazene 4-5 lidi a nejaka ta zavazadla v kufru,spotreba i na rovne dalnici je pri 130km/h 8 a vic.K uvedenym jizdnim rezimum(mesto/mimo mesto/), musite vzdycky pro spravnou informaci o spotrebe , uvezt vsechny aspekty ,ktere danou spotrebu primo ovlivnuji.A tech je zatracene hodne.Vyrobce totiz urcite nevytvari tabulky o spotrebe tak,ze by do auta posadil jen ridice,nebo celou rodinu a testoval spotrebu s prazdnym,nebo plne obsazenym autem primo v provozu v danych rezimech a pak z toho pro dane rezimy vypocital nejaky prumer.Asi proto se nazory ruznych uzivatelu tak lisej.I kdyz pripoustim,ze sem tam si prectu i nazor ,kterej zavani vyrokem barona Prasila. Ctyrvalec 1.8 TSi v "tezkym" Supovi II je prilis malej , nez aby nezareagoval na vyraznou zmenu hmotnosti,vyraznou zmenou ve spotrebe. Pro priklad : Vlastnil jsem 2005 A8L 4.2 V8 Quattro benzin-330koni- u tohoto auta bylo jedno jestli sedime v aute 3,4,nebo 1,ale pokud jsem mel auto plne obsazene a zase nejake ty tezsi zavazadla , tak i tam byla spotreba neprehlednutelne vyssi.Je pravda ,ze A8 je sakra tezka,ale V8 je V8,ten uz si se zatezi dokaze poradit. 1.8 TSi v Supovi II , reaguje na spotrebu uz pri 2 lidech v aute,nemluvim pri obsazeni celou rodinou.Je to proste jen predimenzovanej ctyrvalec,kterej ma svoje hranice!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.