Přejít na obsah

Spotřeba 1.8 TSI 7°DSG


MartinPekny

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

A jaké máš datum výroby vozidla? Údajně problém s přeskočením řetězu již vyřešili jiným napínákem....

Já mám auto 02/2011, najeto 33tis km....(olej měním raději po 15tis), ale co říkal známej ze škodovky, zajimavé, že se to hodně stávalo právě po najetí 30 tis km....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Já ze škodovky vím, že do cca 6/2011 byl problém s 1.8 motory právě s řemenem. No a tam u toho auta co nyní mám se to stalo v 65000, takže ho vyměnili a mám 2 roky záruku. Jde o to, že už motory od výše zmíněného data jsou vyřešené tím napínákem a nestává se to. Tak snad mají pravdu :-) Jinak 8,5 se mi zdá dost... já mám nyní na dlouhodobé 1200km za 7,0litrů na 100km :-) A jezdím 50/90/130 :-) Tak jsem spokojenej, pokud teda neukazuje blbě počítač, ale i na nádrž to sedelo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jaké máš datum výroby vozidla? Údajně problém s přeskočením řetězu již vyřešili jiným napínákem....

Já mám auto 02/2011, najeto 33tis km....(olej měním raději po 15tis), ale co říkal známej ze škodovky, zajimavé, že se to hodně stávalo právě po najetí 30 tis km....

A už to vyřešili že??? Zeptej se známého :-) Bude se mi lépe spát :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já už tam podle výrobce ten nový napínák mám také, ptal jsem se na to, tedy to datum je starší, než uvádíš. Navíc tu Marioš tvrdil, že snad přibyla ještě jedna olejová pumpa či co, ale to nemohu potvrdit.

To jakože tam jsou dvě? V ETCE jsem našel jen jednu. :kol-32: Od MR 2009 by tam měla být 06H 115 105 AQ. Do té doby 06J 115 105 AB.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No s tou pumpou se mi to také nezdá, možná dávají jen jiný druh, to si myslím spíš. Jestli je výkonnější či co? Nevím....Já poslední dobou už začínám pochybovat o všem. Přijde mi, že všechno jsou jen dohady. Každej tvrdí něco jiného a výrobce raději mlčí, místo toho, aby přiznal barvu a řekl, co pro odstranění problémů udělal. Změnil napínák, ale prohlásil to někde? Všechno tajně....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clint: je fakt, že tohleto tajnůstkaření mě také pěkně štve - jednou koupím nějaký výrobek, tak by mi měl výrobce v případě mého dotazu poskytnout relevantní informace. Vždycky z nich všechno člověk tahá div ne násilím a když už člověk dostane nějakou informaci, tak to je ještě v rovině "možná a nikde to moc neříkejte" :((

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já byl dneska v aut. servisu, aby mrkli podle VIn, jestli se mě netýká nějaká svolávačka, člověk nikdy neví a na stránkách škoda auto to nefunguje. Současně jsem se ptal na ten novej napínák, tvrdili mi, že od doby, co dávají ty nové, že problém s přeskočenými rozvody neřešili (resp. na autech jimi vybavenými)....

Stejně i tak se domnívám, že ta 1,8 TSI je hodně povedenej motor. Jestli vydrží a bude sloužit, šel bych do něj příště zase....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čert aby se vyznal v těch jejich názvech. Jak jsem popisoval v tématu "Vrzání od přední nápravy" - tak v Praze na Jarově mi nebyli schopni pořádně přijít na to, v čem je problém. Svolávačka v systému žádná.

Nicméně v Porsche ČB v databázi Škody Auto zjistili, že je servisní akce (nikoli svolávačka), podle které mi provedli opravu na nápravě. Patrně tedy svolávačka a servisní akce je rozdíl.

Otázkou zůstává, na co všechno by se člověk měl v servisu ptát, aby zjistil která bije......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych se rád k tabulkovým 7,1L. :mellow: S minulým TDI Pašíkem jsem měl spotřebu nižší o 0,5L oproti techničáku a to jsem na spotřebu rozhodně nejezdil.

Nyní plyn fakt jen lechtám a i tak za 8,5L dle najetých km. (podle maxidotu 8,1L) Když jsem se mimo řeč v servise ptal na spotřebu, tak mi řekli, že co bych jako chtěl, když jiní jezdí za 10.

Jinak k tomu řetězu: auto je z 02/2010.

Editováno: , autor: puuaines
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi jak je supák těžší, tak se to projeví na spotřebě. Já s oktávou tedy plyn vůbec nelechtám, ale jezdím poměrně ostře a nad 8 se nedostanu ani náhodou, to už bych musel jezdit plnej knedlik. Ten únor 2010 asi ještě novej napínák neměl....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj,

mám konkrétní zkušenosti s 1.8 TSI ve spojení s DSG u dvou aut.

Octávie r.v.2009, dlouhodobá spotřeba průměr cca 6,7 l/100 km - (do 35.000 Km) ježděno dle předpisů, na dálnici do 120, zablbnutí občas. Nyní s ním jezdí má žena, která jezdí každý den jen cca 7 km do práce, jen občas někam "dál" (většinou do 30 km) a má spotřebu cca 7,2 l.

Superb r.v. 2010, jezdím stejně jako s Octávií, dlouhodobá spotřeba cca 7,1 l (48.000 km).

Určitě bych už auto bez automatu těchto vlastností nekoupil. Je supr !!!

Editováno: , autor: mirda646
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

mám konkrétní zkušenosti s 1.8 TSI ve spojení s DSG u dvou aut.

Octávie r.v.2009, dlouhodobá spotřeba průměr cca 6,7 l/100 km - (do 35.000 Km) ježděno dle předpisů, na dálnici do 120, zablbnutí občas. Nyní s ním jezdí má žena, která jezdí každý den jen cca 7 km do práce, jen občas někam "dál" (většinou do 30 km) a má spotřebu cca 7,2 l.

Superb r.v. 2010, jezdím stejně jako s Octávií, dlouhodobá spotřeba cca 7,1 l (48.000 km).

Určitě bych už auto bez automatu těchto vlastností nekoupil. Je supr !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

S 1.8 TSi DSG jezdim 70% / 30% - Dalnice / mesto (Nemyslim D1-to je do kopce z kopce) , na D1 se na spotrebu jezdit moc neda. Ale dlouhodobou spotrebu(zhruba na 8000km) mam opravdu 7.8 litru. Casto pouzivam tempomat,pokud to provoz na dalnici dovoluje.A jezdim takzvane na lehko.Tedy sam , nebo se svou 60kg? manzelkou.Pokud mam auto obsazene 4-5 lidi a nejaka ta zavazadla v kufru,spotreba i na rovne dalnici je pri 130km/h 8 a vic.K uvedenym jizdnim rezimum(mesto/mimo mesto/), musite vzdycky pro spravnou informaci o spotrebe , uvezt vsechny aspekty ,ktere danou spotrebu primo ovlivnuji.A tech je zatracene hodne.Vyrobce totiz urcite nevytvari tabulky o spotrebe tak,ze by do auta posadil jen ridice,nebo celou rodinu a testoval spotrebu s prazdnym,nebo plne obsazenym autem primo v provozu v danych rezimech a pak z toho pro dane rezimy vypocital nejaky prumer.Asi proto se nazory ruznych uzivatelu tak lisej.I kdyz pripoustim,ze sem tam si prectu i nazor ,kterej zavani vyrokem barona Prasila.

Ctyrvalec 1.8 TSi v "tezkym" Supovi II je prilis malej , nez aby nezareagoval na vyraznou zmenu hmotnosti,vyraznou zmenou ve spotrebe.

Pro priklad : Vlastnil jsem 2005 A8L 4.2 V8 Quattro benzin-330koni- u tohoto auta bylo jedno jestli sedime v aute 3,4,nebo 1,ale pokud jsem mel auto plne obsazene a zase nejake ty tezsi zavazadla , tak i tam byla spotreba neprehlednutelne vyssi.Je pravda ,ze A8 je sakra tezka,ale V8 je V8,ten uz si se zatezi dokaze poradit.

1.8 TSi v Supovi II , reaguje na spotrebu uz pri 2 lidech v aute,nemluvim pri obsazeni celou rodinou.Je to proste jen predimenzovanej ctyrvalec,kterej ma svoje hranice!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...