Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, mam takýto problém.... vlastním škodu fabia 1,4 tdi PD 55 kw rok vyroby 2003.... dnes mi praskla gumena hadicka na privod nafty k motoru, tesne pred motorom..... chcem sa spytat kolko barov ma vydrzat takato hadicka a ci je ju jednoducho zohnat alebo je potrebne kupit nejaku original škoda....

dakujem za pochopenie....

z tandemového čerpadla se tlak nafty vejde do 10barů, takže si kup hadici na 10 a více barů a budeš to mít ok. hlavně aby byla na naftu.

origo hadice by měly mít číslo 6Q0200059D a cena cca 1000,-Kč prodává se jen sada

  • 1 rok později...

zdravim také, právě včera se mi stalo to samé po dojetí jsem zjistil že v motorovém prostoru uniká nafta (mam 1,4 TDI 59kW 2007,100tkm) a to docela dost takže odtahovka a do servisu. Vypadá to nejspíše na nějákou tu hadičku. V mém okolí je jedna fabka které už se to také stalo. Je tohle častější problém u těchto aut ? 

čo viem,tak boli nejaké problémy s hadičkou čo ide do tandémového čerpadla..ale taký únik,aby to bolo na odťahovku zasa nie..daj vedieť ;)

  • 2 týdny později...

Takže: dostal jsem se na odpověď po delší době, výsledek je takový že hadička byla vyměněna v neorigo servise všechno v pohodě. Pak mi ale auto žačalo špatně startovat( vlastně nenastartovalo) hledal jsem chybu u baterie a žhavicích svíček. Dnes v práci jsem nenastartoval vůbec. Koukl se na to jeden kolega ( bývalí automechanik) a všiml si že hadčka je povolená že nafta kape a že se tam dostal vduch, vyměnil hadičku a jinou lépe přidělal a já nastartoval.

 

Z toho ale vedou otázky: 

 

1, vadí zavzdušnění motoru nebo ne ? (motor byl evidentě zavzdušněn)

 

2, má cenu měnit hadičku v origo servise ?

 

3, dá se toto uplatnit jako skrytá vada při koupi ? ( na vůz je poskytována roční záruka na skryté vady)

 

4, jak nejlépe vyčistit motorový prostor od nafty? :-D :-D

 

5, Jen tak změní se vibrace při výměně rozvodů s vodní pumpou atd atd ? 

 

Děkuji za odpověď a přeji hezký den  :kol-28:

1) nevadí

2) nemá...cena rozhoduje

3) toto by som asi neriešil

4) nastriekať čističom na motory a potom wapka

5) aké vibrácie?

Vibrace vytváří motor. Na volnoběh jdou do pedálů a řadicí páky, mírně i do volantu. Při jízdě ( hlavně nad 2000 otáček) v páce nejsou pedál pořád a volant vůbec. Je to prostě jen konstrukcí motoru nebo se dají něják ztlumit ? 

 

K tomu mytí, vadí něják voda elektroinstalaci která je v motoru ? 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.