Publikováno Duben 28, 201213 r Zdravím, mam takýto problém.... vlastním škodu fabia 1,4 tdi PD 55 kw rok vyroby 2003.... dnes mi praskla gumena hadicka na privod nafty k motoru, tesne pred motorom..... chcem sa spytat kolko barov ma vydrzat takato hadicka a ci je ju jednoducho zohnat alebo je potrebne kupit nejaku original škoda.... dakujem za pochopenie....
Květen 1, 201213 r z tandemového čerpadla se tlak nafty vejde do 10barů, takže si kup hadici na 10 a více barů a budeš to mít ok. hlavně aby byla na naftu.
Září 23, 201312 r zdravim také, právě včera se mi stalo to samé po dojetí jsem zjistil že v motorovém prostoru uniká nafta (mam 1,4 TDI 59kW 2007,100tkm) a to docela dost takže odtahovka a do servisu. Vypadá to nejspíše na nějákou tu hadičku. V mém okolí je jedna fabka které už se to také stalo. Je tohle častější problém u těchto aut ?
Září 23, 201312 r čo viem,tak boli nejaké problémy s hadičkou čo ide do tandémového čerpadla..ale taký únik,aby to bolo na odťahovku zasa nie..daj vedieť
Říjen 7, 201311 r Takže: dostal jsem se na odpověď po delší době, výsledek je takový že hadička byla vyměněna v neorigo servise všechno v pohodě. Pak mi ale auto žačalo špatně startovat( vlastně nenastartovalo) hledal jsem chybu u baterie a žhavicích svíček. Dnes v práci jsem nenastartoval vůbec. Koukl se na to jeden kolega ( bývalí automechanik) a všiml si že hadčka je povolená že nafta kape a že se tam dostal vduch, vyměnil hadičku a jinou lépe přidělal a já nastartoval. Z toho ale vedou otázky: 1, vadí zavzdušnění motoru nebo ne ? (motor byl evidentě zavzdušněn) 2, má cenu měnit hadičku v origo servise ? 3, dá se toto uplatnit jako skrytá vada při koupi ? ( na vůz je poskytována roční záruka na skryté vady) 4, jak nejlépe vyčistit motorový prostor od nafty? :-D :-D 5, Jen tak změní se vibrace při výměně rozvodů s vodní pumpou atd atd ? Děkuji za odpověď a přeji hezký den
Říjen 7, 201311 r 1) nevadí 2) nemá...cena rozhoduje 3) toto by som asi neriešil 4) nastriekať čističom na motory a potom wapka 5) aké vibrácie?
Říjen 7, 201311 r Vibrace vytváří motor. Na volnoběh jdou do pedálů a řadicí páky, mírně i do volantu. Při jízdě ( hlavně nad 2000 otáček) v páce nejsou pedál pořád a volant vůbec. Je to prostě jen konstrukcí motoru nebo se dají něják ztlumit ? K tomu mytí, vadí něják voda elektroinstalaci která je v motoru ?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.