99lubos99 Vloženo 28. Duben 2012 Sdílet Vloženo 28. Duben 2012 Zdravím, mam takýto problém.... vlastním škodu fabia 1,4 tdi PD 55 kw rok vyroby 2003.... dnes mi praskla gumena hadicka na privod nafty k motoru, tesne pred motorom..... chcem sa spytat kolko barov ma vydrzat takato hadicka a ci je ju jednoducho zohnat alebo je potrebne kupit nejaku original škoda.... dakujem za pochopenie.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 1. Květen 2012 Sdílet Vloženo 1. Květen 2012 z tandemového čerpadla se tlak nafty vejde do 10barů, takže si kup hadici na 10 a více barů a budeš to mít ok. hlavně aby byla na naftu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 1. Květen 2012 Sdílet Vloženo 1. Květen 2012 origo hadice by měly mít číslo 6Q0200059D a cena cca 1000,-Kč prodává se jen sada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4422442255ps Vloženo 23. Září 2013 Sdílet Vloženo 23. Září 2013 zdravim také, právě včera se mi stalo to samé po dojetí jsem zjistil že v motorovém prostoru uniká nafta (mam 1,4 TDI 59kW 2007,100tkm) a to docela dost takže odtahovka a do servisu. Vypadá to nejspíše na nějákou tu hadičku. V mém okolí je jedna fabka které už se to také stalo. Je tohle častější problém u těchto aut ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 23. Září 2013 Sdílet Vloženo 23. Září 2013 čo viem,tak boli nejaké problémy s hadičkou čo ide do tandémového čerpadla..ale taký únik,aby to bolo na odťahovku zasa nie..daj vedieť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4422442255ps Vloženo 7. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2013 Takže: dostal jsem se na odpověď po delší době, výsledek je takový že hadička byla vyměněna v neorigo servise všechno v pohodě. Pak mi ale auto žačalo špatně startovat( vlastně nenastartovalo) hledal jsem chybu u baterie a žhavicích svíček. Dnes v práci jsem nenastartoval vůbec. Koukl se na to jeden kolega ( bývalí automechanik) a všiml si že hadčka je povolená že nafta kape a že se tam dostal vduch, vyměnil hadičku a jinou lépe přidělal a já nastartoval. Z toho ale vedou otázky: 1, vadí zavzdušnění motoru nebo ne ? (motor byl evidentě zavzdušněn) 2, má cenu měnit hadičku v origo servise ? 3, dá se toto uplatnit jako skrytá vada při koupi ? ( na vůz je poskytována roční záruka na skryté vady) 4, jak nejlépe vyčistit motorový prostor od nafty? :-D :-D 5, Jen tak změní se vibrace při výměně rozvodů s vodní pumpou atd atd ? Děkuji za odpověď a přeji hezký den Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 7. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2013 1) nevadí 2) nemá...cena rozhoduje 3) toto by som asi neriešil 4) nastriekať čističom na motory a potom wapka 5) aké vibrácie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4422442255ps Vloženo 7. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2013 Vibrace vytváří motor. Na volnoběh jdou do pedálů a řadicí páky, mírně i do volantu. Při jízdě ( hlavně nad 2000 otáček) v páce nejsou pedál pořád a volant vůbec. Je to prostě jen konstrukcí motoru nebo se dají něják ztlumit ? K tomu mytí, vadí něják voda elektroinstalaci která je v motoru ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.