Publikováno Duben 29, 201213 r Ahoj, pri vysliapnuti spojky do polovice pocut klepavy zvuk + chrcanie, pri vyssich otackach motoru i vibracie do pedalu. Bez vysliapnutej spojky nieco nepravidelne hrka, ale nepocut velmi. Po uplnom vysliapnuti spojky nepocut/necitit nic. Auto som kupil pred 4 mesiacmi, dnes ma najazdenych 65tis., je to 1.6 tdi manual. Vraj by to mohlo byt spojkove lozisko, ale neviem, ci je to spravna domnienka. Zaradeny rychl. stupen nema na toto vplyv. Auto jazdi inak ako ma, ziadne zmeny (problemy pri radeni, ci trhanie) nepoznat. Diky
Červenec 27, 201213 r Tak to ti odišli ložiska v prevodovke (hnací hriadel)aj mne to odišlo Upraveno Červenec 29, 201213 r od Wojnar Jak správně poznamenal libero1071 níže: Necituj poslední příspěvek!!!
Červenec 27, 201213 r nestačilo by "pridať odpoveď" namiesto "citácie" ?? Upraveno Červenec 27, 201213 r od libero1071
Duben 15, 201411 r Samý případ u mě v 88 tis km. Nechal jsem to dojít do 115tis km. Vše se stupňovalo. Vyměnil jsem komplet rozvody s pumpou, ale problém neustál. Ložiska v převodovce ok. Až výměnou celé spojky problém zmizel. Příčina: spojkové ložisko a dvouhmota. Lamelu jsem měl též na doraz sjetou
Srpen 6, 201411 r Ahoj sice to nemám řešit ale zajímalo by mě copak to dělá a nějak mě to nedá spát.. Někdy častěji někdy méně se mě stává že po vyšlápnuti spojky nebo i sepnutí, popř. i při přeřazování jde slyšet nějaké lupnutí/ klepnutí, jako by něco narazilo na kov. Nevíte co je na odchodu? Je to Fabia II 1.6 TDI 16V 77kw a najeto má pouhých 91 000 a ty km opravdu sedí.. EDIT: Tak jsem se ptal při výměně žárovek ve škodovce mechanika a ten mě řekl že to dělá dvouhmotový setrvačník. Vysvětloval mě to tak že se točí každá jeho část opačně a to klepnutí se stane když pouštím rychle spojku a ty části se nestihnou zastavit.. Vidím to ve 200 000 na novou spojku a nový dvouhmoťák Upraveno Srpen 8, 201411 r od Petrkiller
Srpen 25, 201411 r Osobně držím 1.6 TDI 77kw ve vyšších otáčkách při řazení. Zbytečně dlouhé převody nejsou ideální při držení v nízkých otáčkách kdy např. v 1500 ot. motor začne dunět. Jezdím s tím jak s benzínem a držím se průměrně okolo 2000 ot a výše. Nízké otáčky jsou pro dvouhmotu katastrofa. Měnil jsem komplet spojku v 115tis, protože předchozí majitel zjevně s tím jezdil ne ideálně a zbytečně motor podtáčel. Spojka i s dvouhmoťákem by měla vydržet 200 tis při správném jízdním stylu.
Srpen 25, 201411 r Docela mě strašis. Já to trochu točím pod 1500 ot. Nevím co otáčky za studena. Mužů jít na tech 2500 ot. ? To by stačilo na ty převody aby se nepodtacely.
Srpen 25, 201411 r Za studena to drz do 2000ot., ked sa zohreje, tak mu daj. Osobne ho tiez drzim nad 2000ot., dost casto ide do 3500ot. a obcas do obmedzovaca Ale samozrejme, ked je napr 90ka medzi mestom, tak tych 2000ot sa dodrzat neda a na 5. prevodovom stupni mam tak 1550-1600ot. Ide hlavne o 2., 3. a 4. stupen....tie treba trochu tocit. Ine je to zase na dialnici... Aj DPF sa dost potesi vyssim otackam, hlavne pri 3. a 4. prevodovom stupni
Srpen 28, 201411 r Ja nehovorim o konstantnej rychlosti, ale o zrychlovani a preradovani. DSG preraduje adaptivne, to znamena podla toho, ako tomu slapes. Napr. dnes som isiel na 2.0TDI DSG a vobec sa mi nepacilo, ze pri 50km/h tam trepe stvorku a otacky na 1100-1200 Zato, ked mu prislapnes, tak pekne podraduje. Ked ma clovek trosku zivsiu nohu, tak aj s DSG sa da radit tak, ako pisem vyssie s manualom
Květen 1, 201510 r jak to je s tema spojkama u 1,6 TDi ja se divam po passatu B7 a takovychto rocnicich a tma je spojka bez dvouhmoty. u tech starsich je dvouhmota. navic na ty nove neni nic dostupne Upraveno Květen 1, 201510 r od ondikTDI
Květen 1, 201510 r Podla VIN mi do mojej MR2012 ide jednohmota, ale co tam je od vyroby nik nevie, to jedine zistit fyzicky. Napr. chalan, co ma rovnaku OII, ale MR2010, ma podla VIN dvojhmotu, tak si vyber
Květen 1, 201510 r No já se dívám po budoucím autě a prohlížím jak drahé díly jsou na motory v octavii 2, superbu, passat atd vše stejné to je fuk. a ať mi nikdo dneska neříká,že diesel vychází draho na údržbu když se podívám na cenu setrvačníku a spojkové sady na TSI motory psorané 1,2 TSI spojka dražší jak na 2,0TDI. Já najedu teda fakt málo mám auto jen pro pohodlnost a svoji zábavu proto moc neřeším,že mam 2,4 litrový diesel co žere ve městě 11,ale vidím to zase na ropu i kdybyb podělané PDčko,kterého jsem se rád střepal Mě říkal kámoš,že 1,2 TSI jezdí za nic, že žere jak TDI,ale myslím,že by mi to povinné ruční vrátilo na opravách mám smůlu na poruchy,takže musím projít každý díl . 1,6 TDI se mi líbí i kdyby to v těžším autě nejelo,ale prej bývá vyhoněné jako firemní auto.
Květen 11, 201510 r Zdravím, též mám stejný problém, při rozjezdu slyším ze spojky takové kovové zvuky ( ne pravidelně) a občas při přeřazování cítím ze spojkového pedálu malé vibrace, bylo mi řečeno, že to bude s velkou pravděpodobností dvouhmota, nevíte někdo v jakých částkách se to pohybuje? mám MR2012 a najeto 141 000
Květen 11, 201510 r Matne sa mi zda ze u nas je dvojhmota cca 500-800E. Dufam ze si to s niecim nepletiem. Ale vsetko co si teoreticky usetril na spotrebe tak zaplatis na servise dizla....
Květen 11, 201510 r Snad to tak hrozný nebude... nevím, kolik to ještě vydrží, je to jen namátkové, zatím no... jinak spokojenost až na hlučnost motoru ale to je klasika u 1.6 TDi, chod motoru není tak ladný...
Květen 11, 201510 r Mne tam ide podla VIN toto: ...pripadne set so spojkou: http://www.cc-autodily.cz/setrvacnik-kompletni-7-7 Vybehni do autorizaku a podla vinka ti povedia cislo dielu zotrvacniku
Červen 4, 201510 r jj to taky ale myslel jsem podle VIN, někde jsem četl, že dvouhmota byla do 11/2010 u 1,6 tdi, ale jestli je to pravda.
Červen 4, 201510 r Ja som bol s tymto v autorizaku a podla VIN mi povedat nic nevedeli. Jedine ti povedia, aky zotrvacnik (cislo dielu) tam ide pri pripadnej vymene (to je ten moj screen z etky vyssie). Upraveno Červen 4, 201510 r od Kyselinka
Srpen 28, 201510 r dělali jste už nebo víte někdo na kolik vyjde komplet spojka se setrvákem? Autorizák/ neutorizák? Občas mi to na volnoběh zarachotí, tak už s ní nejspíš bude ámen. OII 1.6tdi CR
Září 4, 201510 r Ahoj kdy vám zabírá spojka na 1,6 TDI? Je normální že zabírá někde ve čtvrtině dráhy lehounce a auto se pomalinku sune kupředu a od poloviny už naplno nebo je už dost opotřebená? Rozjíždím se většinou od poloviny. Když nedám plyn a spojku hned do půlky spotřeba vyskočí na 49,9L a motor se s těží rozjede .. Většinou se rozjíždím od 1200 ot. je to vpohodě? :/ Nic nedrnčí za jízdy ale jakmile se rozjíždím na 1000ot. jde cítit znatelné vibrace. To je ovšem asi normální. Nebo je spojka KO i se setrvákem? Mám najeto jen 127 000km :/ A asi nemůžu nahradit dvouhmotu jednohmotou když se už dávala u 1,6 TDI a já mám nejspíš z výroby jednohmotu že? Jedna se o F2 77kw CAYC motor.. edit: ptám se protože na služební octávce 1,6 TDI spojkový pedál jde tak že ani není cítit že někde zabírá.. A u F1 HTP zabírá spojka hned na začátku .. :/ Vím že srovnávám nesrovnatelné ale teď jsem vysolil 3800 za výměnu chladiče stlačeného vzduchu, čeká mě ještě lupání v nápravě a teď se mě začína zdát že odchází spojka. To je na mašlu. Upraveno Září 4, 201510 r od Petrkiller
Září 22, 20159 r Ahoj te mam tiez dilemu ovymene spojky mam Octaviu 1,6 TDI 77KW rok Vyroby 1/2010 . Pravde podobne na 90 percent v aute bude 2 hmota a chcel by som to vymenit za Jednohmotu nasiel som toto ako nahradu je to realne??? http://www.autodielygafa.sk/inshop/scripts/shop.aspx?action=DoViewProductDetail&CatalogueNumber=835035&code=835035&manufacturer=VALEO&viewas=tecdock
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.