Přejít na obsah

2006 HTP 47kw start na druhý pokus v HORKU


Jan Haša

Doporučené příspěvky

ahoj,

mám fabii (1.2 htp 47kw 2006) ve velmi dobrém stavu, 150 000 km, pravidelne servisovano v autorizovanem servisu. Jako nova. Akorat ted pri velkem horku stratuje az na druhy pokus. Mam immobilizer. V minusovych teplotach naskoci okamzite. Dekuji za odpoved, hledal jsem na foru 2 dny, ale podobne tema jsem nenasel.

Honza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

mam Fabii 1.2 HTP 47 kW kombi rok 2003 najeto 90k. Svicky vymeneny asi pred 5tis km. Na diagnostice zadny informace.

Obcas mivam problem se startovanim. Asi podobne jako Honza. Normalne otevru dvere, ozve se palivove cerpadlo, nastartuju, vuz se trochu trepe, ale motor nechce naskocit...jakoby mu nesel benzin. Tak to vypnu, znovu nastartuju a uz se chytne...nekdy teda chytne az napotreti. Pokud dojedu k benzine vzdalene treba jen 500m, startovani potom neni problem. Ale pokud auto necham stat den (nekdy toto pravidlo neplati a muze to byt vic dnu), tak se situace muze opakovat. Nekdy se ale stane, ze i treba po dvou hodinach odstaveneho auta taky startuju az napodruhe. A prijde mi, ze to je za situace, kdyz venku fouka vitr nebo je horko...jakoby mi benzin nekde vyschnul. V zimnim obdobi tyto problemy vesmes nemam. Autobaterie je v poradku, temer nova, dobiji se. Tak nevim kde muze byt problem, jestli by pomohlo jen vycistit skrtici klapku, nekdy volnobezne otacky poskakuji. Ale jestli by to vyresilo problem se startovanim, netusim. Diky za nazory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no prave tech vstriku se bojim nejvic...hlavne kvuli tomu, ze to je drazsi nez jine banalnejsi veci jako svicka, vycisteni skrtici klapky apod. Ono u tech vstriku muze byt problem treba jen tesneni, ne? To je pak ta lepsi varianta. Otec ma znameho opravare, tak asi to domluvim a sel bych s tim za nim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za soustu info. A určitě jsou to ty vstřiky? Kolem a kolem jsem dost četl že by to mohlo dělat čidlo teploty chladící kapaliny. Problém je opravdu jen v horku. Případně kde se dá takový vstřik koupit? A ty se musí kupovat zvlášť?

Moc děkuji za info.

H.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se chceš ujistit, že to není čidlo teploty, tak ho zkus vyměnit. Já jsem se taky ujištoval, že ho mám v pořádku. Čidlo z prvovýroby mě stálo 65Kč, a výměna trvala 10 minut. Určitě jsi tu už i našel postup výměny. Já jen doporučím, aby jsi neodpocenil unikající chladící kapalinu jako já. Vyteklo mi docela dost :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak o vikendu budu menit cidlo chladici kapaliny a jeste cistit skrtici klapku (zatim sem zvolil cestu nejmensiho odporu pro penezenku :) ). Takze uvidim, jak se ustálí volnobezne otacky a jestli se vyresi problem se startovanim. Nevim teda za jak dlouho vypozoruju, ze to pomohlo. Kazdopadne sem pak napisu co a jak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar vsichni.

Tak jsem o vikendu vymenil cidlo chladici kapaliny a prostriknul skrtici klapku.

Cidlo jsem namontoval original (cena kolem 600,-). Po vymene pak auto stalo den venku - z toho tak pul dne na slunci, bylo dost teplo i foukal dost vitr (tyhle veci driv delaly problemy pri startovani). Nastartovani bylo bez problemu. Ale zatim nemuzu stopro rict, ze to pomohlo, chce to vic casu na otestovani.

Muzu napsat postup a nejake postrehy pri vymene:

Vepredu na spodku auta je potreba sundat plastovy kryt, ktery je po cele sirce auta (asi 6 sroubku). Pak se dostanete k vypoustecimu kohoutu, ktery je potreba povytahnout a otocit a pak uz kapalina vali do pripravene mísy. Jeste je potreba otocit knoflik topeni na cervenou aby voda vytekla odevsud. Pak uz jen staci na boku motoru vytahnout cidlo a vymenit. Mozna pri tom jeste trochu kapaliny vykape. Po vymene nalit zpet kapalinu, promackat hadice, kterymi tece - se to trochu odvzdusni, hladina kapaliny klesne. Samozrejme nastartovat a nechat to odvzdusnovat samo - me to samo zezacatku moc nechtelo klesat, tak sem tomu pomahal mackanim te hadice :) Pak uz hladina klesla. Jeste sem to par kilometru projel se zapnutym topenim na max (to byla hicna :) ).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Len pre zaujímavosť pre užívateľa "koziš",fábia má topení zapnuté stále,čiže kúri či v lete tak aj v zime rovnako,to sa nedá ovplyvniť,ty len mechanicky preklápaš klapku teplý,studený vzduch.Na starších autách sa mechanicky cez lanko zatváral ventil radiátora kúrenia červená/modrá.Takže na fábii ti stále cirkuluje voda cez radiátor kúrenia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...