Publikováno Květen 5, 201213 r Zdravim mam problem s octavku ostalo doslovne leniva od 1200 otacok sa je dakedy nechce napr na 4 idem 60 pridam plyn a ledva sa to vysvihne po 2000 potom uz je to lepsie ale stale to neni to co to byvalo. V aute mam namontovany aj pridavny budik na tirbo ktory je napojeny pri N75 ten budik vzdy fungoval ale teraz je na nule turbe ukazuje cez vak na volnobehu cca pri 3000 otackach len 1,2baru vsetko sa deje odvtedy ako som auto 2 ci 3 krat prehnal cca na 5000 otacok vie mi niekto poradit ja podozrievam regulacny ventil na turbe a mimochodom turbo je ledva pocut??? prosim o rady vopred Dakujem Pripajam obr budik ked bolo auto na volnobehu ukazovak -5 a ako som pridaval slo to az k 0 ono je t divne zapojene ale taraz nastartujem, jazdim stale je tam 0 ale ked skusam potiahnut vzduch cez hadicku tak funguje a na druom obr vidite kde je budik napojeny priesvitna hadicka.
Květen 10, 201213 r Autor uz to konecne viem co tam bolo pretrhnuta membrana na reg ventile + zaseknuta regulacia oprava 250e
Květen 10, 201213 r To znamená, že máš čištěné turbo a novou baňku, ano? Ptám se kůli ceně, páč tolik mně to totiž taky stálo - čištění turba, nová baňka, nová trubka tlakového oleje k turbu a všechny nové těsnění (pod parohy, turbo-výfuk. potrubí, trubka k EGR). Rozebíral a skládal jsem si to sám s kámošem.
Květen 11, 201213 r Autor Jako ja som to mal v servise a tu je faktura : Diagnostika motora......15e Demontaz, montaz TD..66e Oprava regulacie TD....50e Regulacia.....................68e Tesnenia......................6,6e Cistic............................3,6e + 20 percent DPH Spolu..........................250e
Květen 11, 201213 r Nějak nevím z toho jestli bylo turbo rozebírané a čištěné či ne. Ale to je jedno, hlavně že to zas jede.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.