Lubos740 Vloženo 5. Květen 2012 Sdílet Vloženo 5. Květen 2012 Zdravim mam problem s octavku ostalo doslovne leniva od 1200 otacok sa je dakedy nechce napr na 4 idem 60 pridam plyn a ledva sa to vysvihne po 2000 potom uz je to lepsie ale stale to neni to co to byvalo. V aute mam namontovany aj pridavny budik na tirbo ktory je napojeny pri N75 ten budik vzdy fungoval ale teraz je na nule turbe ukazuje cez vak na volnobehu cca pri 3000 otackach len 1,2baru vsetko sa deje odvtedy ako som auto 2 ci 3 krat prehnal cca na 5000 otacok vie mi niekto poradit ja podozrievam regulacny ventil na turbe a mimochodom turbo je ledva pocut??? prosim o rady vopred Dakujem Pripajam obr budik ked bolo auto na volnobehu ukazovak -5 a ako som pridaval slo to az k 0 ono je t divne zapojene ale taraz nastartujem, jazdim stale je tam 0 ale ked skusam potiahnut vzduch cez hadicku tak funguje a na druom obr vidite kde je budik napojeny priesvitna hadicka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peecko Vloženo 10. Květen 2012 Sdílet Vloženo 10. Květen 2012 TAKY MÁM TEN STEJNÝ PROBLÉM A NEMŮŽU TO ROSEKNOUT,PORADÍ NĚKDO..?PLEASE!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos740 Vloženo 10. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 10. Květen 2012 uz to konecne viem co tam bolo pretrhnuta membrana na reg ventile + zaseknuta regulacia oprava 250e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 10. Květen 2012 Sdílet Vloženo 10. Květen 2012 To znamená, že máš čištěné turbo a novou baňku, ano? Ptám se kůli ceně, páč tolik mně to totiž taky stálo - čištění turba, nová baňka, nová trubka tlakového oleje k turbu a všechny nové těsnění (pod parohy, turbo-výfuk. potrubí, trubka k EGR). Rozebíral a skládal jsem si to sám s kámošem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos740 Vloženo 11. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 11. Květen 2012 Jako ja som to mal v servise a tu je faktura : Diagnostika motora......15e Demontaz, montaz TD..66e Oprava regulacie TD....50e Regulacia.....................68e Tesnenia......................6,6e Cistic............................3,6e + 20 percent DPH Spolu..........................250e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 11. Květen 2012 Sdílet Vloženo 11. Květen 2012 Nějak nevím z toho jestli bylo turbo rozebírané a čištěné či ne. Ale to je jedno, hlavně že to zas jede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.