Alexandr.UL Vloženo 6. Květen 2012 Sdílet Vloženo 6. Květen 2012 Zdravím, seřizoval jsem ventily a zhoršila se akcelerace za studeného motoru.Prostě když sednu a potřebuju jet hned,tak je nutné držet motor v otáčkách spíše na zeleném poli otáčkoměru,jinak akceleruje pomalu.Myslím si,ale to už neřeknu na 100 %,že při teplém motoru jede lépe.Tak mě zajímá jestli vám auto taky při studenym motoru dělá tohle a nebo je to normální. Mám felicia 1.3 MPI,50 kW,rv 2000,seřízení ventilů sání 25 výfuk 20. Předem děkuji z vaše odpovědi Alexandr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hagrid_cZ Vloženo 7. Květen 2012 Sdílet Vloženo 7. Květen 2012 Seřizováno při jaké teplotě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 7. Květen 2012 Sdílet Vloženo 7. Květen 2012 tak ty ventily ještě jednou přeběhni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hagrid_cZ Vloženo 7. Květen 2012 Sdílet Vloženo 7. Květen 2012 ben: Pokud je přeběhne znovu špatně, tak mu to moc nepomůže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toom Vloženo 8. Květen 2012 Sdílet Vloženo 8. Květen 2012 (editace) Zdravím, seřizoval jsem ventily a zhoršila se akcelerace za studeného motoru.Prostě když sednu a potřebuju jet hned,tak je nutné držet motor v otáčkách spíše na zeleném poli otáčkoměru,jinak akceleruje pomalu.Myslím si,ale to už neřeknu na 100 %,že při teplém motoru jede lépe.Tak mě zajímá jestli vám auto taky při studenym motoru dělá tohle a nebo je to normální. Mám felicia 1.3 MPI,50 kW,rv 2000,seřízení ventilů sání 25 výfuk 20. Předem děkuji z vaše odpovědi Alexandr Motory neseřizuju takže moc neporadím, ale určitě při studeném motoru nic jako ty nedělám, motor chce trochu zahřát,olej apod. Zkoušet to nebudu já motor nejprve zahřívám pomalejší jízdou na optimum otáček pár kilometrů,zaměřil bych se na to, že olej potřebuje pro správnou funkci taky určitou teplotu, což tam po nastartování asi nemáš že? Takže bych tak nespichal a zkusil bych si projít i tyto základní věci+pár dalších. (Teď mě tu možná někteří poučí jak kecám, že to chce jen ,,přeštelovat" no jak se říká: ,,uvidíme řekl slepej" ) Editováno: 8. Květen 2012, autor: Toom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 8. Květen 2012 Sdílet Vloženo 8. Květen 2012 Ventily se seřizují na vůli 20 , pokud jsou sací tyčky kombinované FE-Al tak sání na 25 zásadně na studeném motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 8. Květen 2012 Sdílet Vloženo 8. Květen 2012 .... jo jak píše Cedrich: 0,20mm výfukové ventily u všech provedení a 0,25mm u sacích s kombinovanými tyčkami u motorů s hliníkovou hlavou a katalyzátorem což jsou vlastně u nás všechny feldy, seřizování za studena, teplota stabilizována na 20°+-3°C, nutno dodržet postup a pořadí ventilů atd. pokud to někdo dělá poprve sám bez dohledu zkušenějšího tak to asi zmastí ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 9. Květen 2012 Sdílet Vloženo 9. Květen 2012 No a pokud to máš špatně tak to hleď rychle napravit než se poškodí sedla nebo ventily. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alexandr.UL Vloženo 11. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 11. Květen 2012 no to právě nevím jestli to mám špatně ,dělal sem to na studeném motoru,myslím si že na teplém motoru je to blbost protože to není práce na 5 minut a postupně to chladně.Podle toho co jsem psal ale tedy myslíte že to mám špatně jo?A je na sto pro že tam mám ty hlíníkové tyčky?dá se to nějak zjistit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hagrid_cZ Vloženo 11. Květen 2012 Sdílet Vloženo 11. Květen 2012 (editace) Podívej se na tu tyčku. Snad rozeznáš ocel od hliníku ne? Ale pokud se nepletu, tak ocelové měly jen ty ruské verze s karburátorem. Chyba mohla nastat třeba při zvolení správné měrky, při určení SV a VV nebo při určení válce který se má seřizovat. Editováno: 11. Květen 2012, autor: Hagrid_cZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 11. Květen 2012 Sdílet Vloženo 11. Květen 2012 (editace) umíš číst? máš kat a hliníkovou hlavu? a co pečlivý postup a pořadí seřizování dodrženo na 100%? předpokládám že jsi to nedělal na motoru na kterém neudržíš ruku, dělával jsem ventily po vypuštění oleje, teplý se vypustil a na "chládnoucím" motoru se seřizovaly ventily Editováno: 11. Květen 2012, autor: ben06 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hagrid_cZ Vloženo 11. Květen 2012 Sdílet Vloženo 11. Květen 2012 (editace) Jak zde již někdo psal, seřizuje se zásadně na motoru studeném. Editováno: 11. Květen 2012, autor: Hagrid_cZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 11. Květen 2012 Sdílet Vloženo 11. Květen 2012 jo to píše Cedrych, v praxi se už asi na +- stupeň nehledí hlavně dodržet pořadí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hagrid_cZ Vloženo 11. Květen 2012 Sdílet Vloženo 11. Květen 2012 V praxi se nedodržuje spoustu věcí, hlavně ať dodrží co jsme tu psali a mělo by to být ok. Ale imho pokud se v tom někdo nevyzná, tak ať to raději svěří někomu zkušenému nechápu proč se do toho člověk vůbec pouští. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alexandr.UL Vloženo 12. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. Květen 2012 tak jsem to předělal,no problém byl v jedné věci.Jediné co v knížce popsat nemohli byla síla kterou se má jít pohybovat listovou měrkou.To se těžko odhadne když to dělám prvně.Ale aspoň vím pro příště... :-) Dotáhl jsem to moc,v příručce bylo napsáno něco jako těsně suvná síla nebo tak něco...Tak jsem to prvně dotáhl tak aby se to posouvalo těsně .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 12. Květen 2012 Sdílet Vloženo 12. Květen 2012 říkal jsem ti hned překontrolovat! těsně suvná síla slyším poprve jinak se tomu říká cit, ale na to ještě přijdeš a auto už jede? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alexandr.UL Vloženo 13. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 13. Květen 2012 "Při správné ventilové vůli musí být spárová měrka mezi ventilem a vahadlem těsně posuvná(silou cca 5 N)" -citace z knihy Opravy automobilů Škoda Felicia..Mach Opravdu nevím co si představit pod silou těsně suvnou .No ale řek bych že po tom co sem to udělal po druhé je to lepší..Možná ste mě pochopili až moc přehnaně,však ono auto jelo,a nebyl to žádný velký problém.Jen při opravdu studeném motoru to trochu hůř jelo,jakoby se možná dusilo při nižších otáčkách.Ale to byla otázka minuty a pak felda jela zase jako drak.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toom Vloženo 13. Květen 2012 Sdílet Vloženo 13. Květen 2012 Odborník žasne, Laik se diví,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alexandr.UL Vloženo 13. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 13. Květen 2012 cojéééé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toom Vloženo 13. Květen 2012 Sdílet Vloženo 13. Květen 2012 nííííííc pohodáááá..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.