Přejít na obsah

Špatná akcelerace


Alexandr.UL

Doporučené příspěvky

Zdravím,

seřizoval jsem ventily a zhoršila se akcelerace za studeného motoru.Prostě když sednu a potřebuju jet hned,tak je nutné držet motor v otáčkách spíše na zeleném poli otáčkoměru,jinak akceleruje pomalu.Myslím si,ale to už neřeknu na 100 %,že při teplém motoru jede lépe.Tak mě zajímá jestli vám auto taky při studenym motoru dělá tohle a nebo je to normální.

Mám felicia 1.3 MPI,50 kW,rv 2000,seřízení ventilů sání 25 výfuk 20.

Předem děkuji z vaše odpovědi

Alexandr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

seřizoval jsem ventily a zhoršila se akcelerace za studeného motoru.Prostě když sednu a potřebuju jet hned,tak je nutné držet motor v otáčkách spíše na zeleném poli otáčkoměru,jinak akceleruje pomalu.Myslím si,ale to už neřeknu na 100 %,že při teplém motoru jede lépe.Tak mě zajímá jestli vám auto taky při studenym motoru dělá tohle a nebo je to normální.

Mám felicia 1.3 MPI,50 kW,rv 2000,seřízení ventilů sání 25 výfuk 20.

Předem děkuji z vaše odpovědi

Alexandr

Motory neseřizuju takže moc neporadím, ale určitě při studeném motoru nic jako ty nedělám, motor chce trochu zahřát,olej apod. Zkoušet to nebudu já motor nejprve zahřívám pomalejší jízdou na optimum otáček pár kilometrů,zaměřil bych se na to, že olej potřebuje pro správnou funkci taky určitou teplotu, což tam po nastartování asi nemáš že? Takže bych tak nespichal a zkusil bych si projít i tyto základní věci+pár dalších.

(Teď mě tu možná někteří poučí jak kecám, že to chce jen ,,přeštelovat" no jak se říká: ,,uvidíme řekl slepej" ) :kol-16:

Editováno: , autor: Toom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.... jo jak píše Cedrich: 0,20mm výfukové ventily u všech provedení a 0,25mm u sacích s kombinovanými tyčkami u motorů s hliníkovou hlavou a katalyzátorem což jsou vlastně u nás všechny feldy, seřizování za studena, teplota stabilizována na 20°+-3°C, nutno dodržet postup a pořadí ventilů atd. pokud to někdo dělá poprve sám bez dohledu zkušenějšího tak to asi zmastí ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no to právě nevím jestli to mám špatně :D ,dělal sem to na studeném motoru,myslím si že na teplém motoru je to blbost protože to není práce na 5 minut a postupně to chladně.Podle toho co jsem psal ale tedy myslíte že to mám špatně jo?A je na sto pro že tam mám ty hlíníkové tyčky?dá se to nějak zjistit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podívej se na tu tyčku. Snad rozeznáš ocel od hliníku ne? Ale pokud se nepletu, tak ocelové měly jen ty ruské verze s karburátorem.

Chyba mohla nastat třeba při zvolení správné měrky, při určení SV a VV nebo při určení válce který se má seřizovat.

Editováno: , autor: Hagrid_cZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

umíš číst? máš kat a hliníkovou hlavu? a co pečlivý postup a pořadí seřizování dodrženo na 100%? předpokládám že jsi to nedělal na motoru na kterém neudržíš ruku, dělával jsem ventily po vypuštění oleje, teplý se vypustil a na "chládnoucím" motoru se seřizovaly ventily

Editováno: , autor: ben06
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem to předělal,no problém byl v jedné věci.Jediné co v knížce popsat nemohli byla síla kterou se má jít pohybovat listovou měrkou.To se těžko odhadne když to dělám prvně.Ale aspoň vím pro příště... :-) Dotáhl jsem to moc,v příručce bylo napsáno něco jako těsně suvná síla nebo tak něco...Tak jsem to prvně dotáhl tak aby se to posouvalo těsně :D..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Při správné ventilové vůli musí být spárová měrka mezi ventilem a vahadlem těsně posuvná(silou cca 5 N)" -citace z knihy Opravy automobilů Škoda Felicia..Mach

Opravdu nevím co si představit pod silou těsně suvnou :D .No ale řek bych že po tom co sem to udělal po druhé je to lepší..Možná ste mě pochopili až moc přehnaně,však ono auto jelo,a nebyl to žádný velký problém.Jen při opravdu studeném motoru to trochu hůř jelo,jakoby se možná dusilo při nižších otáčkách.Ale to byla otázka minuty a pak felda jela zase jako drak..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...