Zippoz Vloženo 10. Květen 2012 Sdílet Vloženo 10. Květen 2012 (editace) Ahoj všem,potřebuji radu.... mám 1.8 TSI 7dsg a cca v 38000km se mi rozvitila kontrolka EPC, jel sem do Tukasu,kde vyloučily chybu brzdového spínače a našli chybu v HRDLE ŠKRTÍCÍ KLAPKY. Bohužel už mi propadla záruka tak sem klapku musel koupit a nechat vyměnit.Zhruba do 3 dnů se znova rozvístila kontrolka EPC,s tím, že je to opět hrdlo škrtící klapky....znova výměna, vymazali chybu at zkusím jezdit dál...... moje poznámka: (když se mi EPC rozsvítí, zastavím a vypnu motor,chvili počkám zase nastartuju EPC už se nerozvítí nebo po chvili zhasne,jedu dál,ale nefunguje tempomat) O pár dní později jedu znova se svítícím EPC rovnou do servisu.Zkusili ještě přePinovat elektroinstalaci. Jezdil sem 1000km a znova kontrolka,jedu do nejbližšího servisu a chyba hlasí HRDLO šktící klapky.....Zatím nikdo si s tím neví rady a zárověn jsem ubezpečován že o nic nejde a že se nic nemůže stát. V servise se snaží vyměnit to co to hlasí,asi je to logický, ale v mém případě to nikam nevede.Auto je r.v. 12/2008. poslední rok prakticky nejezdím. Moc díky za odpovědi zkušenosti rady eventuelně profík kdo by mi to dal do kupy??? děkuji moc Editováno: 10. Květen 2012, autor: Zippoz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 10. Květen 2012 Sdílet Vloženo 10. Květen 2012 (editace) Auto reaguje na plynový pedál?? Špatně nebo vůbec??? Zkontrolovat zda jsou u klapky motoru PINy pocínované nebo jen lisované. Editováno: 10. Květen 2012, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zippoz Vloženo 10. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 10. Květen 2012 Když se rozvití EPC auto reaguje na plyn ale jen v nouzovym režimu,nechá mě dojet, ale pomalu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 10. Květen 2012 Sdílet Vloženo 10. Květen 2012 Zkontrolovat PINy jak jsem psal a pak uvidíš zda servis už bude vědět. Musí být pocínované. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zippoz Vloženo 10. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 10. Květen 2012 V uterý tam zase jedu, tak si to ohlídám,děkuju moc za typ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lks Vloženo 19. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2012 Přesně tenhle stejnej problém mám s 2.0 TSI 147kw (Passat). Auto se zastavilo a nešlo nastartovat. Odtah do Tukasu, identifikace vadného jednoho vstřiku. V tu chvíli jsem si řikal to je blbost, nicméně diagnostika pravila vyměnit vstřik tak jsem nepolemizoval. Cena 15.000 kč včetně nový baterky která nepřežila moje snahy o startování. Bohužel za 2 měsíce se to opakovalo, tentokrát jen kontrolka EPC nouzový režim, max rychlost 30 km/hod (na dálnici lahůdka). Nechal jsem to odtáhnout do ISR průhonice a tam vyčistili škrtící klapku. Tak jsem zvědav jak to bude pokračovat, ale jsem přesvědčen že ten vyměněnej vstřik byly vyhozený peníze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
indet Vloženo 19. Květen 2014 Sdílet Vloženo 19. Květen 2014 Auto reaguje na plynový pedál?? Špatně nebo vůbec??? Zkontrolovat zda jsou u klapky motoru PINy pocínované nebo jen lisované. Ahoj máme na SII 1,8TSI s DSG stejný problem s klapkou. Chyba EPC. Mohl by jsi mi objasnit jak to je s těma pinama. Zda se jedná o pini skrtící klapky, nebo dutinky kabeláže ? Zda piny mají byt na povrchu pocínované, nebo myšleno letované cínem? Byla nějak vadná serie klapek s lisovanýma pinama. Lze pouhým pohledem na konektor , nebo klapku poznat zda je pin letovaný, nebo lisovaný? Bojim se že bez kuchani klapky asi ne co? Děkuji Tomáš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.