Přejít na obsah

1.8 TSI svítí EPC


Zippoz

Doporučené příspěvky

Ahoj všem,potřebuji radu....

mám 1.8 TSI 7dsg a cca v 38000km se mi rozvitila kontrolka EPC, jel sem do Tukasu,kde vyloučily chybu brzdového spínače a našli chybu v HRDLE ŠKRTÍCÍ KLAPKY. Bohužel už mi propadla záruka tak sem klapku musel koupit a nechat vyměnit.Zhruba do 3 dnů se znova rozvístila kontrolka EPC,s tím, že je to opět hrdlo škrtící klapky....znova výměna, vymazali chybu at zkusím jezdit dál......

moje poznámka: (když se mi EPC rozsvítí, zastavím a vypnu motor,chvili počkám zase nastartuju EPC už se nerozvítí nebo po chvili zhasne,jedu dál,ale nefunguje tempomat)

O pár dní později jedu znova se svítícím EPC rovnou do servisu.Zkusili ještě přePinovat elektroinstalaci.

Jezdil sem 1000km a znova kontrolka,jedu do nejbližšího servisu a chyba hlasí HRDLO šktící klapky.....Zatím nikdo si s tím neví rady a zárověn jsem ubezpečován že o nic nejde a že se nic nemůže stát.

V servise se snaží vyměnit to co to hlasí,asi je to logický, ale v mém případě to nikam nevede.Auto je r.v. 12/2008. poslední rok prakticky nejezdím.

Moc díky za odpovědi zkušenosti rady eventuelně profík kdo by mi to dal do kupy???

děkuji moc

Editováno: , autor: Zippoz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Přesně tenhle stejnej problém mám s 2.0 TSI 147kw (Passat). Auto se zastavilo a nešlo nastartovat. Odtah do Tukasu, identifikace vadného jednoho vstřiku. V tu chvíli jsem si řikal to je blbost, nicméně diagnostika pravila vyměnit vstřik tak jsem nepolemizoval. Cena 15.000 kč včetně nový baterky která nepřežila moje snahy o startování. Bohužel za 2 měsíce se to opakovalo, tentokrát jen kontrolka EPC nouzový režim, max rychlost 30 km/hod (na dálnici lahůdka). Nechal jsem to odtáhnout do ISR průhonice a tam vyčistili škrtící klapku. Tak jsem zvědav jak to bude pokračovat, ale jsem přesvědčen že ten vyměněnej vstřik byly vyhozený peníze

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Auto reaguje na plynový pedál?? Špatně nebo vůbec??? Zkontrolovat zda jsou u klapky motoru PINy pocínované nebo jen lisované.

Ahoj máme na SII 1,8TSI s DSG stejný problem s klapkou. Chyba EPC. Mohl by jsi mi objasnit jak to je s těma pinama. Zda se jedná o pini skrtící klapky, nebo dutinky kabeláže ? Zda piny mají byt na povrchu pocínované, nebo myšleno letované cínem? Byla nějak vadná serie klapek s lisovanýma pinama. Lze pouhým pohledem na konektor , nebo klapku poznat zda je pin letovaný, nebo lisovaný? Bojim se že bez kuchani klapky asi ne co? Děkuji Tomáš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...