Přejít na obsah

Za jízdy problém s elektronikou


ThomasHK

Doporučené příspěvky

Zdravím, budu rád pokud mně někdo poradí nebo odkáže, ale prolistoval jsem mnoho témat a nikde nenašel příčinu problému...

O co jde... Za jízdy se mi už dvakrát stalo, že najednou spadne otáčkoměr, motor běží dál, ale začne blikat mazání (plus zvuková signalizace) a rozsvítí se kontrolka ABS/ASR a kontrolka motoru

Po vypnutí zapalování a znovu nastartování vše zhasne, auto jede úplně normálně a svítí pouze kontrolka motoru, která zpravidla do jednoho až dvou dnů přestane svítit taky a za je třeba 500km klid

Jednou se mi to stalo po velkém dešti a přisuzoval jsem to vlhkosti v centrálním svazku - je odizolovaný na svolávací akci

Tenkrát jsem ho odizoloval ještě o něco, očistil kam to šlo a řádně prostříkal silikonovým sprayem.

Naposledny se mi to ale stalo za úplného sucha, teploty 30°C a nevím, kde by tedy mohla být příčina... budu vděčný za každý nápad či radu, co kde zkontrolovat...

díky za rady a odkazy! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na akumulátoru máš takový černý umělohmotný box, který když otevřeš, tak uvidíš pojistky. Ale to nevyřeší Tvůj stěžejní problém.

ok diky, tak to asi nevyresi, ty budou ok, tady bude problem zrejme v nejakem cidle nebo ve vedeni k nemu...akorat nechapu proc se tak sporadicky vyskytne a zmizi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Něco podobného mi dělal snímač otáček, spadly na nulu, rozsvítilo se mazání a restartoval se palubní počítač. Stalo se mi to za jízdy, snad jsem ani nezastavil. Stačilo na něm prostříknout kontakty a jezdí se v pohodě dál. Víc kontrolek ale nesvítilo a ASR nemám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to by mohlo byt ono! Otacky prudce spadnou na nulu...obcas se mi to stalo i behem jizdy, ze treba na vterinu spadl otackomer uplne na nulu a hned zase vyskocil, motor jen skubl a jelo se dal....kouknu jestli ho najdu :D a prostriknu kontakty, pripadne uvidim, jestli ho napraska VAG :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem tu s novymi poznatky z diagnostiky ;)

Takze: Byla tam ulozena stara chyba, jedna jedinna - 16706 Čidlo otáček motoru (G28) - žádný signál

Po vymazani se uz znovu neobjevila a pak prisla ta zajimava cast :D nevedel jsem, ktere cidlo z tech dvou to je a sundali jsem horni dekl (filtrbox)

Tady se podle me nachazi jedno z nich (vpravo, černé platové z vrchu motoru) a odpojil jsem ho a znovu nastartoval - cekal jsem ze naskoci bud ta sama chyba, nebo jina a vedeli bychom, ktere z nich to je - ale nestalo se vubec nic :D auto vubec nezaregistrovalo, ze je odpojene a ani na vagi nic nevybehlo...nechapu :D

poradi nekdo ktere cidlo to tedy je a zda je mozne, ze je spatny kontakt, nebo postupne odchazi? diky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě se v poslední době zase stává, že když ráno nastartuju, vyjedu z garáže, zavřu garáž, otevřu bránu, vyjedu a zavřu bránu, tak auto bublá a pomalu si samo zvedne na chvíli nepatrně otáčky, pak zase klesnou, pak zase zvednou a klesnou, tak třikrát nebo čtyři krát za sebou, někdy i chvíli po rozjetí, ale pak už celý den v pohodě. Tak nevím, jestli to mám řešit hned nebo až jak se to projeví dále.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...