ThomasHK Vloženo 20. Květen 2012 Sdílet Vloženo 20. Květen 2012 Zdravím, budu rád pokud mně někdo poradí nebo odkáže, ale prolistoval jsem mnoho témat a nikde nenašel příčinu problému... O co jde... Za jízdy se mi už dvakrát stalo, že najednou spadne otáčkoměr, motor běží dál, ale začne blikat mazání (plus zvuková signalizace) a rozsvítí se kontrolka ABS/ASR a kontrolka motoru Po vypnutí zapalování a znovu nastartování vše zhasne, auto jede úplně normálně a svítí pouze kontrolka motoru, která zpravidla do jednoho až dvou dnů přestane svítit taky a za je třeba 500km klid Jednou se mi to stalo po velkém dešti a přisuzoval jsem to vlhkosti v centrálním svazku - je odizolovaný na svolávací akci Tenkrát jsem ho odizoloval ještě o něco, očistil kam to šlo a řádně prostříkal silikonovým sprayem. Naposledny se mi to ale stalo za úplného sucha, teploty 30°C a nevím, kde by tedy mohla být příčina... budu vděčný za každý nápad či radu, co kde zkontrolovat... díky za rady a odkazy! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 20. Květen 2012 Sdílet Vloženo 20. Květen 2012 Hodit to na diagnostiku a budeš chytřejší, bez toho se asi moc nepohneš. Co se týče toho ABS/ASR, tak zkontroluj pojistky na boxu u akumulátoru, popř. vytáhni a očisti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThomasHK Vloženo 20. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 20. Květen 2012 Tam jsou taky nejaky pojistky jo? to jsem ani netusil, muzes mi kdyztak klidne i do posty popsat kde je tam najdu? Jinak ABS a ASR po znovunastartovani zhasnou a funkce by mela byt ok... na diagnostiku asi zajedu ke znamymu, at mi to prolitne a uvidime no... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 20. Květen 2012 Sdílet Vloženo 20. Květen 2012 Na akumulátoru máš takový černý umělohmotný box, který když otevřeš, tak uvidíš pojistky. Ale to nevyřeší Tvůj stěžejní problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThomasHK Vloženo 20. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 20. Květen 2012 Na akumulátoru máš takový černý umělohmotný box, který když otevřeš, tak uvidíš pojistky. Ale to nevyřeší Tvůj stěžejní problém. ok diky, tak to asi nevyresi, ty budou ok, tady bude problem zrejme v nejakem cidle nebo ve vedeni k nemu...akorat nechapu proc se tak sporadicky vyskytne a zmizi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 Něco podobného mi dělal snímač otáček, spadly na nulu, rozsvítilo se mazání a restartoval se palubní počítač. Stalo se mi to za jízdy, snad jsem ani nezastavil. Stačilo na něm prostříknout kontakty a jezdí se v pohodě dál. Víc kontrolek ale nesvítilo a ASR nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThomasHK Vloženo 21. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 No to by mohlo byt ono! Otacky prudce spadnou na nulu...obcas se mi to stalo i behem jizdy, ze treba na vterinu spadl otackomer uplne na nulu a hned zase vyskocil, motor jen skubl a jelo se dal....kouknu jestli ho najdu a prostriknu kontakty, pripadne uvidim, jestli ho napraska VAG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThomasHK Vloženo 21. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 Tak jsem tu s novymi poznatky z diagnostiky Takze: Byla tam ulozena stara chyba, jedna jedinna - 16706 Čidlo otáček motoru (G28) - žádný signál Po vymazani se uz znovu neobjevila a pak prisla ta zajimava cast nevedel jsem, ktere cidlo z tech dvou to je a sundali jsem horni dekl (filtrbox) Tady se podle me nachazi jedno z nich (vpravo, černé platové z vrchu motoru) a odpojil jsem ho a znovu nastartoval - cekal jsem ze naskoci bud ta sama chyba, nebo jina a vedeli bychom, ktere z nich to je - ale nestalo se vubec nic auto vubec nezaregistrovalo, ze je odpojene a ani na vagi nic nevybehlo...nechapu poradi nekdo ktere cidlo to tedy je a zda je mozne, ze je spatny kontakt, nebo postupne odchazi? diky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThomasHK Vloženo 21. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 Nebo aspon kdo vi, ktery z tech cidel je G28 (hridele nebo vacky) a kde ho u 1.4 16V 55Kw najdu diky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Květen 2012 Sdílet Vloženo 24. Květen 2012 Čidlo otáček motoru snímá setrvačník - a čidlo vačky je na konci vačkového hřídele tzn. v hlavě motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misumi Vloženo 24. Květen 2012 Sdílet Vloženo 24. Květen 2012 Vono je to tak chytrý,že když odejde jedno čidlo,tak si to vezme impulzy z druhýho a když i to nedává nic, tak tomu prej stačí na nouzový režim impulzy z alternátoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milanka Vloženo 24. Květen 2012 Sdílet Vloženo 24. Květen 2012 Mě se v poslední době zase stává, že když ráno nastartuju, vyjedu z garáže, zavřu garáž, otevřu bránu, vyjedu a zavřu bránu, tak auto bublá a pomalu si samo zvedne na chvíli nepatrně otáčky, pak zase klesnou, pak zase zvednou a klesnou, tak třikrát nebo čtyři krát za sebou, někdy i chvíli po rozjetí, ale pak už celý den v pohodě. Tak nevím, jestli to mám řešit hned nebo až jak se to projeví dále. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 24. Květen 2012 Sdílet Vloženo 24. Květen 2012 Milanka: Vyčistit škrtící klapku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milanka Vloženo 27. Květen 2012 Sdílet Vloženo 27. Květen 2012 Under: Díky, zkusím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.