Pawouk Vloženo 28. Květen 2012 Sdílet Vloženo 28. Květen 2012 Dík. Hele, tak tohle už nehodlám znovu podstupovat. Pravda je, že jsem na té trase předjel jen asi pět aut, jinak šlo všechno přede mě. Chtěl jsem si jen vyzkoušet, čeho jsem schopen já a moje TSI dosáhnout. Když ten styl jízdy nemáš zažitý, tak je to docela otravné - žádné dupání na plyn při zrychlování, chce to také velkou předvídavost, výhodou je znalost trasy, atd.. Běžně jezdím tak těch 100 - 105 a při tomto tempu v rovinatém terénu to jede tak cca za 5.5 - 5.7l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarisek Vloženo 29. Květen 2012 Sdílet Vloženo 29. Květen 2012 Jednu spotřebu mírně přes 7l tu přece jenom mám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nuff Vloženo 29. Květen 2012 Sdílet Vloženo 29. Květen 2012 A dolů byla jaká? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 29. Květen 2012 Sdílet Vloženo 29. Květen 2012 3 mm brzdových destiček, :-))) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 29. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 29. Květen 2012 Se to tu nějak rozjelo,tak reaguji: Ono to je všechno jen a jen o penězích - nejradši bych si určitě koupil 2,0 TDi, ale on už rozdíl mezi pitomou 1,4TSi a 1,6TDi a propočtu, že při mém nájezdu se jen rozdíl kupní ceny "vyšetří", resp. zaplatí za 4 roky . Co dodat? Já se rozhodoval mezi 2,0 TDI a 1,8 TSI - rozdíl byl jen 20 tisíc ve prospěch benzínu,ale to pro mne nebylo rozhodující,prostě jsem naftu zavrhl..holt budu jezdit za víc peněz S tou teplotou oleje to je zajimavé, mě na dálnici nad sto nejde. Běžně 93-97, víc ani ťuk. Ale při max 140km/h, pokud jedu 180-200, tak to přes sto přeleze, ale ne nad 105 stupňů.... Zajímavé to je, já to moc nedrtím a teplota jde i přes 105 stupňů Jednu spotřebu mírně přes 7l tu přece jenom mám. Když to klapne tak mě ten kopec taky čeká,ale obávám se,že za 7 litrů jako ty to mít nebudu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Květen 2012 Sdílet Vloženo 29. Květen 2012 Clint tam asi má nějaké dodatečné chlazení, anebo jezdí ve skutečnosti maximálně 80 km/h. Za 7? To ses asi špatně díval na ty fotky, má tam přece 19.5 l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 29. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 29. Květen 2012 Jóój,já to nějak popletl ,čuměl jsem na text a napsal jsem to k tomu,místo k fotce.... no tak to bych mohl mít taky kolem těch 20 litrů (snad) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 29. Květen 2012 Sdílet Vloženo 29. Květen 2012 (editace) Ale hovnajs, prostě ty vaše malolitráže musíte víc točit a tak se víc zahřejvají a víc chroustaj Editováno: 29. Květen 2012, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Květen 2012 Sdílet Vloženo 29. Květen 2012 No jó, ale brácha má přece to samé co ty! 1.8 TSI. :smich: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 29. Květen 2012 Sdílet Vloženo 29. Květen 2012 Taky tvuj brácha je kabrňák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Květen 2012 Sdílet Vloženo 29. Květen 2012 :smich: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 30. Květen 2012 Sdílet Vloženo 30. Květen 2012 Nedá mi to a musím se také vyjádřit k testu spotřeby TSI motorů ze SM. Je sice hezké, že se redaktoři snaží jezdit ve skutečném provozu a ne v laboratorních podmínkách jako výrobce, ale měli by ještě splnit podmínku B a jezdit jako průměrný motorista. Pokud pojedu normálně, jako majitel auta, kterému záleží alespoň trochu na spotřebě, budu mít průmětnou spotřebu třeba 6,5, jakou tady všichni uvádíte. Když ale pojedu jako někdo, komu na spotřebě absolutně nezáleží a chce se přeci pořádně svést, pojedu za 8. Páni redaktoři by se měli nad sebou zamyslet a podávat lidem (potenciálním kupcům) relevantní informace. Min. rozdíly ve spotřebě v testu jsou dané tím, že se snažili jezdit stejně dynamicky se všemi verzemi. Reálně budou rozdíly mezi 1,2 – 1,4 – 1,8 kolem 0,5l. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 30. Květen 2012 Sdílet Vloženo 30. Květen 2012 Podle mě záleží i terén kde se jezdí. Jezdím normálně a dlouhodobá cca 7.5L ale hodně kopce v okolí zlína. Bydlet v Hradci mam cca 1-1.5L menší spotřebu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 31. Květen 2012 Sdílet Vloženo 31. Květen 2012 Jasně, když já jedu trasu po klikatých okreskách v kopcovitém terénu mám také spotřebu 7, v zimě 7,5. Že by redaktoři testovali spotřebu v horských serpentinách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 3. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 3. Červen 2012 (editace) Pro přibližné porovnání Pawoukovic 1,4 TSI vs. 1,8 TSI combi na stejné trase - pražský okruh (od Prahy 6 ) + po D1 až do Brna : 1,4 TSI : a já s 1,8 TSI (je v tom zdržení v cca. 3km koloně) obsazeno 3 dospělí + dítě a skoro plný kufr : průměrná spotřeba 7,4 lit/100km průměrná rychlost 110 km/h doba jízdy 1 h 57 min. vzdálenost 216 km EDIT : u obou vozů byl na D1 nastaven tempomat na 140 km/h... Editováno: 4. Červen 2012, autor: stanmar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 3. Červen 2012 Sdílet Vloženo 3. Červen 2012 (editace) To je slušný, když si uvědomím, za co jezděj kdejaké diesly (teď nemyslím koncernové). Já zkusil jet také na spotřebu do práce po dálnici, rychlostí ustálených 120 km/h na tempomat, výsledek rovných 6,0/100km. Níž se nedostanu, možná se zahřátým motorem, nebo s větrem v zádech .... Jenže to není jízda, předjela mě i felicie. Při 140 je to zhruba o litřík více, čili do sedmi. No odpoledne jsem si musel zase trochu zařádit, vypnul jsem si rádio a krásně se kochal vytočeným motorem na jednotlivé stupně....ten motor je prostě luxusní, jak se dá krásně lehce točit.... Editováno: 3. Červen 2012, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nuff Vloženo 4. Červen 2012 Sdílet Vloženo 4. Červen 2012 Clinte: A to ho v AutoMagu u Yetíka nazvali nemastný - neslaný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 4. Červen 2012 Sdílet Vloženo 4. Červen 2012 (editace) To jsou pitomci. Dneska jsem se svezl s zánovním Ford Mondeo (najeto 23tis), chtěl jsem prubnout diesel 2,0 TDCi 103KW. Pánové, zlatej benzín v oktávce, zlatej! Auto samo o sobě těžkopádné, všechno šlo ztuha. Dveře šly ztuha, kliky šly ztuha, řazení tuhé - hrůza, posilovač tuhej....Volant se normálně na volnoběh chvěl vibracemi motoru a jeho projev byl naprosto nevýraznej. Taková mrtvola, na žádné rychlejší akcelerace, jen na pohodu, šlápl jsem na plyn až na podlahu a zázrak se nekonal...jen pozvolna to zrychlovalo, točit to nešlo....no oktávka 1,8 je proti tomu raketa user friendly! Editováno: 4. Červen 2012, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 23. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 23. Červen 2012 Tak došlo na poměření spotřeby na GG-Hochalpenstrasse S dovolením použiji údaje jariska ( 1,2TSI -tedy doufám): vs má 1,8 TSI : Pro toho kdo tam již byl : je to úsek od mýtnice Fuchs až na vyhlídku Edelweisspitze která je ve výšce 2571 m.n.m. Celková spotřeba byla nakonec 8,8 lit. na ujetých 73 km při prům.rychlosti 32 km/h. Z kopce byla někde zařazená i 2 moc a viděl jsem caravan jak se mu hezky palí brzdy... A když jsem u té spotřeby: za ujetých skoro 2000 km mám průměr 6,2 lit /100km..jo holt 80-90 po Rakouských silnicích dokáže divy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarisek Vloženo 24. Červen 2012 Sdílet Vloženo 24. Červen 2012 (editace) Taky jsem minulej tejden projezdil po Alpách, nějaký info hodím později. Jinak malou část nahraných záznamů z cesty na GG Hochalpenstrasse jsem nahodil tuna: http://www.youtube.com/user/MultiJarisek Editováno: 24. Červen 2012, autor: jarisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Červen 2012 Sdílet Vloženo 27. Červen 2012 Dnes jsem dal trasu Blansko-Svitavy-Hr.Králové-Poděbrady-Praha (OMV Poděbradská ul.) se svojí OII 1.4 TSI v sólo obsazení, bez AC, stylem jízdy - města/obce 50-55 km/h, mimo město 90 km/h - rychlosti tachometrové - (pokud možno, tak na tempomat) podle PP za 4.6 l. Podle tankování vyšlo 4.68 l. Pro změnu v neděli průlet na trase Blansko-Brno-Praha (OMV Karlovarská ul.) opět OII 1.4 TSI v sólo obsazení,AC zapnuta, styl jízdy - na dálnici D1 a rychlostkách (R43 + R1) nastaven tempomat na tachometrových 150 km/h, obec 60 km/h, zbytek tak nějak přes limit. Spotřeba podle PP 7.9 l, podle tankování 8.03 l.Edit: ještě bych dodal teplotu oleje - ta se při dálniční jízdě pohybovala v rozmezí 106°- 107°, krátkodobě max. 109°. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarisek Vloženo 20. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2013 letos ten Grossglockner vyšel takhle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Červen 2014 Sdílet Vloženo 12. Červen 2014 Přidávám se také z výjezdní spotřebou na GG Hochalpenstrasse (Fuchs - Edelweißspizte), tentokrát 1.4 TSI:Teplota oleje byla nahoře 115°C. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 12. Červen 2014 Sdílet Vloženo 12. Červen 2014 to ti stoupla asi dlohodobá co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Červen 2014 Sdílet Vloženo 12. Červen 2014 Kdepak, to je malá vzdálenost na to, aby to rozhodilo dlohodobou. Celý výlet vyšel přesně na 6.08 (1107 km. Jízda, kromě obcí, většinou tak deset tachometrových km přes limit). Ta část s ježděním v Alpách je za 6.37. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.