Přejít na obsah

Špatné řazení O1 1.9 tdi 81kw


Jiří Fojtík

Doporučené příspěvky

Zdravím , pokud to tu na foru je tak se omlouvám nenašel jsem to.Po výměně rozvodů mi začalo jít strašně špatně řazení 3 a 4 rychlostního stupně.Zejména u 3.stupně se stává že řadící páka narazí a nejde dotlačit musím dát neutrál a znovu zařadit.Olej je vyměněný v převodovce.VYpadá to na asynchron nebo setravačník.Díky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je to po výměněn rozvodů Tak kdo ti to dělal? Pohybuje se tam mírně motorem nahoru dolů. Nemohli tam něco na táhlech poškodit - i když si to dost dobře nedovedu představit. Táhla se dají seřídit. A nebo pokud to souvisí s výměnou oleje v převodovce Máš tam správnou specifikaci oleje?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak isto som po výmene rozvodov, taktiež pri výmene rozvodov hýbali motorom, mierne sa hýbal smerom dohora a teraz mám niekedy problém zaradiť 1. rýchlostný stupeň. Niekedy sa vôbec nedá jednotka zaradiť, musím prv zaradiť 2-ku a potom až ide hodiť jednotku. Doposiaľ všetko fungovalo bez jediného problému. Spojka je /podľa pedálu/ ako nová, zaberá pekne, plynulo, dole pri podlahe. Jedná sa o O1 1999-2000, TDI 66kW AGR. Inak som si všimol, že v príručke "jak na to" je písané, že v prevodovke na tomto motore sa olejová náplň nemení, že je tam "trvalá" olejová náplň, máte s tým niekto skúsenosti?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ďakujem :)

EDIT:

a ešte sa chcem opýtať, je pravda že motory AGR mali tiež od určitého čísla dvojhmotný zotrvačník? Lebo mám pocit, že tie vibrácie motora má na svedomí práve zotrvačník, vraj to robieva dvojhmota. Taktiež mi auto vibruje pri dobrzďovaní pred križovatkou, vtedy to cítiť asi najviac. Rok výroby je 08/1999, je to motor AGR a číslo motora je 280 896 a spojka zaberá pekne od spodku :mellow: ak by to bola dvojhmota, dá sa zameniť za jednohmotu?

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

nic zlozite tam nieje staci zaradit neutral stiahnut nadoraz tie strunky na oboch tiahlach na doraz a zaistit pootocenim do lava.Pri tiahlach sa nachadza zaistovacia packa das ju do hora. A na pake po zondani manzeti sa nachadza taka dierka do ktorej nieco vlozis aby si zaistil paku. Teraz spat povolis tie stiahnute strunky das packu spat do povodnej polohy a z paky das prec ten kolik ktory si tam zaistil a to je wsetko. Nic zlozite a mas to za 5 minut a menej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

zdravim koupil jsem skodu octavia combi r.v.2000,1.9tdi naj 260 000tkm,mam problemy s razenim do 2000tis/min radi v pohode,ale nad je to celkem velky problem kdyz chcu zaradit v 3000tisot/min musim vymacknout spojku pockat az otacky klesnout az pak zaradim !!!je prevodovka(synchrony v haji)nebo staci vymenit olej nebo seridit tahla???diky moc za rady!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...