Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den,

setkal se někdo s diagnostikou toho, že auto přestalo nad 2500 otáček plynule jet a diagnostika napsala vada: snímač otáček klikové hřídele? Závadu mi vymazali, auto krásně jezdí dál, ale prý nikdo neví jak dlouho....

řešení Škody: Nutná výměna polomotoru... respektive nutnost sehnat starší motor, protože Fabia II je již po záruce!!!! Auto má najeto 83.000 Km. ...ale Leasing stále běží :(:(

Kde mám proboha vzít 100.000 Kč na nový polomotor...a ten zase vydrží 83.000 km????

Kliková hřídel údajně chodí vodorovně (axiálně) a prý se tato závada nedá opravit, protože nelze vymezit klikovou hřídel, aneb je to nerozdělatelný a musí se vyměnit motor....

... není to trochu divný? Auto opravdu jezdí jako by se nechumelilo a údajně bude krásně jezdit do té doby, než se opět kliková hřídel posune a znovu se rozsvítí diagnostika motoru a žhavení....

Moc se mi to nezdá...abych u zánovního auta hned měnil motor 1,4 TDi 51 kw.....

...už jsem zoufalý, tak Vás tu co nejsrdečněji žádám o radu.

Děkuji mnohokrát

S.

No pokud se vyměnil jenom ten snímač, a auto jezdí plynule tak bych řekl že to bude tím snímačem, přeci kdyby byla hřídel posunutá tak by to dělalo stále...

Upraveno od SOLTEK

Na klikovou hřídel působí axiální síly pouze při vyšlápnutí spojky! Takže by se ti musela posouvat při každém sešlápnutí pedálu spojky. Jednoduchá kontrola- jeden šlape na spojku a druhý sleduje případný pohyb přední řemenice na klikovém hřídely.

  • Autor

Děkuji za odpověď. Taky sio myslím, že to bude pouze ten snímač...snad. Děkuji moc THORINe, ten nápad se spojkou je geniální, hned jak přijedu domů to jdu testnout :) :) :)

  • 2 měsíce později...

tak tohle je divna diagnoza na axialnich loziskach se nastavuje vule tak 2az 3 stovky takze kazda klika ma vuli ale tahle vule nejde videt okem ale jen zmerit hodinkami

dale haluv snimac na klice neni tak nachylny aby pri zvetseni vule na cca 0.5 mm axialne uz nebral preci kolo co snima je mnohem sirsi nejdriv by zacal tect nabo prosakovat olej

podle me je divny ten haluv nimac na klice bacha zazil jsem to nekolik rat delal si srandu jak se mu chtelo az se nakonec vymenil a byl klid jeste bych proveril konektor k tomu senzoru ne jen pohledem ale pripojit a skusit hybat s kabelazi atd jestli bude nejaka zmena nesmi byt zadna

Já bych při opakování závady jednoznačně vyměnil snímač přip. zkontroloval vedení jak piše lukasbrankan a pak teprve vymýšlel nějaké jiné řešení.

  • 5 měsíců později...
  • Autor

Ahoj, děkuji všem za rady. Auto má k dnešnímu dni najeto cca. 113.000 km a závada se naštěstí ještě neprojevila. Čekám na závadu, abych mohl vyměnit snímač otáček...čímž by se potvrdilo, že se opravdu jedná o něj. Při bližším zkoumání jak doporuči LUKASBRANKA1 jsme zjistili, že snímač je částečně rozlomený...díky moc.

 

Divné ovšem je, (když se stala porucha), že se vzala páka, strčila se vedle řemenicea dalo se klikovou hřídelí pohnout zapátky. Čemuž vůbec nerozumím.... 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.