Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj,

zdá se mi že mám příliš tvrdý podvozek, po přejetí spoje asfalatu nebo menší díry, to je je hodně znát. Mám něco odešlého nebo to je prostě tím že na své fabii I mám 15" kola z fabie II. Případně jak změkčit podvozek? Děkuji.

Vloženo

No a co třeba tlak v pneumatikách?

Třeba je máš přehuštěné...

Na Fabii I mám 15" kola taky.

A mám z toho auta spíš pocit, že je měkké.

Ale to je relativní - při 50 km/h po městě je to OK, ale při 130 km/h na dálnici už je to nastavení spíš měkké.

Vloženo

A říkáš tedy, že přes tohle všechno máš celkem měkký podvozek? Já když jedu tak každý cejtím přechod asfaltu :-( Co můžu udělat pro to, abych změkčil podvozek?

Vloženo

Já říkám, že je to relativní - při malých rychlostech je to dobře a čím rychleji jedeš, tím měkčí se to zdá.

Ale to asi každý podvozek, pokud není elektronicky řízený.

Stejně to musíš vnímat i ty - nebo máš na dálnici dojem že je to stejné?

Udělat můžeš co chceš - použít měkčí péra i tlumiče - můžeš si je dokonce nechat vyrobit na zakázku.

Nebo si to můžeš oblíbit jak to je - to je taky konstruktivní řešení.

Vloženo

Rozumíme si dobře? Tvrdý podvozek je u mě ten, při kterém jde cítíš každou menší díru. Takže u mě čím rychleji jedu, tím je podvozek tvrdší (cejtím každou díru). Až doslouží péra, tak zkusím dát nějaký měkčí.

Vloženo (editace)

A co máš vůbec za motor? Diesel je myslím trošičku méně tvrdý než benzín, třeba..pokud jsi to tedy porovnával s Fábií a například jiným motorem.

Editováno: , autor: Jehla23
  • o 2 týdny později...
  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Zdravim Vas, prosim o radu, mam f1 combi. Najeto cca 125 000 km. Mam pocit, že po přejeti nerovnosti sedim na prkne - tvrde odezvy. Kontrola tlumicu OK. Jak se auto zhoupne ozve se takovy vrzavy zvuk.....Nevi nekdeo kde je chyba???

Vloženo

Mám stejný problém, myslím že původní majitel dal sportovní tlumiče nebo nevím :D Vrzání mám také, ale to mi vržou pružiny v uložení, stačí si koupit silikonový sprej a pořádně to prostříkat ( WD40 ne! ).

Vloženo

vrzání předku:

 

- horní uložení (stříknout silikonem)

- bordel, nebo pootočená pružina (očistit, chytnout za pružinu, pohýbat s ní)

- bordel, nebo "vyběhané" uložení stabilizátoru (pokud je jistota že je uložení ok, stačí použít grafitovou vazelínu a máznout jí mezi gumičku a samotný stabilizátor)

 

zadek: 

- nejčastěji volné uložení zadních sedaček - opěradel (dotáhnout kolík, popř máznout vazelínou)

 

jinak uložení stabíku jsou dvě gumičky, musí se koupit na konkrétní stabík (nejlépe změřit šuplerou průměr stabíku)....cena pár Kč, práce v řádech minut (co strana vozu to sundat kolo, povolit kost, uvolnit dva šrouby)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...