Diamant Vloženo 12. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2006 Nedostáva viac zmesi. Dostáva bohatšiu zmes. Už to nie je sytič. Sytič bol kedysi, keď sa klapkou privrelo samie vzduchu. Dnes sa už pomer paliva pripravuje presne podľa teploty motora, nasávaného vzduchu, tlaku, otáčkach motora ... Ale faktom je, že po naštartovaní je zmes bohatšia, teda obsahuje viac paliva na rovnaké množstvo vzduchu ako u zahriateho motora, lebo steny valcov sú studené a isté množstvo paliva sa na studených stenách vyzráža. Prečo tankuješ do HTP V-power racing? Máš na motore nejakú brutálnu úpravu, ktorá výrazne zvyšuje výkon a máš zvýšený kompresný pomer, alebo prečo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 12. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2006 (editace) Prečo tankuješ do HTP V-power racing? Máš na motore nejakú brutálnu úpravu, ktorá výrazne zvyšuje výkon a máš zvýšený kompresný pomer, alebo prečo? No skusil som dve nadrze natankovat V-power RACING v tom ze to obcasne hrkanie motora prestane.... ale stalo sa to len raz za tie dve nadrze tuky tuk...moc to nepomohlo....Autiko sa mi zdalo take zivsie hlavne od 100km/h do 130....ale inak je to iba drahe palivo .... Vraciam sa spet k 95 Editováno: 12. Říjen 2006, autor: TiGeRZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eddie Vloženo 12. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2006 Moja skusenost s V-power RACING a s motorm 1.2 47KW je iba dobra. Ked som natankoval tento benzin tak som mal ovela zivsie auto ako s 95kou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Soprano_Tony Vloženo 13. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 no mne to sem tam robi za studena, benzin je kvalitny, jedine Shell, ale niekde mi niekto vravel ze palivovy filter sa na Fabke nemeni? po zahriati ide jak síp no ale na skakaci benzin som bol zvyknuty z mojej Lady 2101 super vozitko mimochodom. takze ste presvedceny ze to je filter? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Soprano_Tony Vloženo 13. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 Prečo tankuješ do HTP V-power racing? Máš na motore nejakú brutálnu úpravu, ktorá výrazne zvyšuje výkon a máš zvýšený kompresný pomer, alebo prečo? ja tiez sem tam natankujem V power racing a rozdiel je poznat. ato je zivsie, lepsie ide do otacok a akceleruje, no ale to viete ja ma stvorvalcek hehe to je ina kava inak ake mate skusenosti s palivomerom? pretoze mne sa zda ze ten je dost ale fakt dost informativny, ak mam rucicku uplne dole, prejdem este 50km v meste. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 12. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2009 Zistujem problem na aute. Ked nastartujem studeny motor a dupnem na plyn, auto taha ako diabol na vsetkych prevodovych stupnoch. Po nejakom case ked sa motor ohreje tak auto akokeby stracalo vykon a uz netaha tak ako za studena. Ma niekto napad preco to tak je? Motor je 1,2 47KW + sport. filter Pises ze mas sportovy filter. Mas otvoreny, ci len sportovu vlozku vsadenu s airboxe? Cim studensi nasavany vzduch, tym lepsie spalovanie, tym vacsi vykon. Ak ti nasava moc teply, tak vykon je slabsi. Preto je aj vyustenie airboxu pri maske. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 13. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2009 Kamo na co sem prispievas, toto je vlakno stare uz 3 roky a nikto sem uz 3 roky neprispieval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.