Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

O tom, že mi auto týden předtím nechtělo ani nastartovat a nešly zavřít dveře se mi nechce rozepisovat.

Ale nás by to právě zajímalo. I jiné věci týkající se tvého "auta".

  • 1 měsíc později...

třeba už je underova okta na vrakále, takže už není vlastně o čem psát :kol-28:

  • Autor

Hošani, tak jsem vyvrtal tu klapku. To neuvěříte, co se mi stalo. Po víkendu se těšte na další raritku.

Jezisi kriste. Normalne sa bojim, co tu najblizsie najdem :D :D

:_icon_smich2: Já nemůžu. Fakt nejlepší vlákno z celého fóra. A já tento měsíc jedu na STK. To abych si připravil obálku s penězi :D
  • Autor

Já jsem to tomu hošanovi dal do toho jeho zápisníku, takže obálku nepotřebuješ.

Dobře .. tak šup šup další povídku! Jsem napjatý :D

A tos sliboval jednu kuriozitu tydne :(

pravda ani story s vyvrtanou klapkou tu ještě neproběhla éterem :rtfm: tak šup sup

  • Autor

Na žádost místních opilců http://forum.skodaho...pilecke-vlakno/ a jednoho vandala mám za sebou další raritku, a sice raritku č. 8 Jak Under škrtící klapku vrtal. Tohle je opravdu raritka již v prvním slova smyslu, protože to by snad opravdu nikdo nedělal. V dalším slova smyslu je to docela šílené. Takže v obou smyslech to není dobré.

Protože jsem měl poměrně dost dlouho problémy s chcípáním na volnoběh (a musím říct, že mě to opravdu pěkně sralo) a nechtělo se mi neustále vyhazovat peníze za autodíly, rozhodl jsem se tedy, že do klapky vyvrtám malou díru. Na tuto spešl opravu jsem se řádně připravil a počkal si na víkend, až bude čas a chuť něco vrtat. Den D nadešel a já jsem zjistil, že z mých jich tak početných vrtaček (4) ani jedna nefunguje. Jedna sice fungovala, ale nešel povolit ten utahovák. Tak jsem hledal a hledal, až jsem našel zhruba 40 - 60 let starou vratačku na 380V. Škrtící klapku jsem předem pořádně vyčistil a zacpal otvory, aby se tam nedostaly špony. Protože svěrák nebyl dělaný na velikost mé klapky, musel jsem ji držet rukou a jedna slečna se chopila vrtání.

Normálně bych na takové věci žádnou ženu nevyužil, ale musím říct, že nežnější pohlaví má pro vrtání klapek cit. Prostě když to jde o ruky, tak to jde od ruky. A ženám jdou ruční práce dobře. Klapku jsme tedy společnými silami vyvrtali, jenže pak jsem nemohl najít imbus č. 5, tak jsem musel počkat na další týden. Byl to pech. Naštěstí jsem měl klapky dvě, takže tu vyvrtanou jsem si pěkně vozil v kufru jak největší pán. Sice pár dní smrděl celý kufr WDčkem, ale byl to takový správný smrad.

Další týden jsem ji namontoval, což mi dalo docela zabrat, protože ty šrouby, co drží klapku, byly krutopřísně utáhlé. A také jsem málem zničil imbus a protrhl šroubovákem to umělé sání. Nakonec jsem ji ale slušně upevnil a pak zkusil nastartoval. Protože momentálně nemám u sebe diagnostiku, čekal jsem, že se mi klapka nastaví sama (po odpojení akumulátoru). Při prvním startu otáčky vyletěly cca na 5 000/min a z motoru se začalo kouřit, zhruba stejně tak, jako když mi kdysi praskla hlava v motoru. Naštěstí, po pár minutách se volnoběh ustálil a nyní se drží cca na 1000/min a motor nechcípá. Ještě ji během týdne raději nastavím přes VAG, ale zatím si motor jenom přede a spotřeba je stejná.

Ještě jsem přemýšlel o tom, že bych do té vyvrtané díry dal takový spešl šroub a tím pádem bych mohl regulovat volnoběh mechanicky šroubovákem, stejně jako např. u babety. Ale zatím se drží, takže se tento divoký, na další raritku nabíhající se úkon konat nebude. A pak, že se u Octávie nedá nastavit volnoběh!

Jednou si můj známý mechanik spletl zážehový motor se vznětovým, takže se můžete těšit na další raritku, a sice Jak Under se žhavící svíčkou jezdil...A dá se to!

 

post-65755-0-71488000-1360229852_thumb.j

post-65755-0-29432300-1360229858_thumb.j

post-65755-0-03122000-1360229862_thumb.j

post-65755-0-13367800-1360229866_thumb.j

Zašroubováním toho stavěcího šroubku nešlo dosáhnout stejného efektu jako provrtáním díry do klapky, čili její mírné pootevření v "koncové" poloze?

se divím, že jsi udělal naostro hned první díru? odhaduji to tak na průměr 4 nebo 5, že jsi nezkoušel raději od menších?

  • Autor

Wojnys: No, to nemám tušení...

Malta: Vyčetl jsem to na jednom foru, takže jsem navrtal 3mm a dopředu jsem věděl, že se to zvedne cca o 200 otáček/min.

Já nevím, nemám ji v ruce a nejsem automechanik, ale vidím tam stavěcí šroubek, kterým, se mi zdá, lze "podepřít" klapku v nějaké krajní poloze.

  • Autor

Ten poslední obrázek není moje klapka - to jsem nestihl vyfotit. Je to z googlu.

Ja nejsem opilec jen mistni simpatizant nejlip paliveho moku svestkoveho puvodu :D

  • 4 roky později...
  • Autor

Nazdárek hošani, je tu ještě někdo, kdo má zájem o další z mých již tak početných raritek? Under.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.