marvar Vloženo 26. Červen 2012 Sdílet Vloženo 26. Červen 2012 (editace) Dnes jsem vypozoroval, že po zahřátí motoru se nevrací po vyřazení plynule otáčky na volnoběh. Klesnou na cca 1.500 otáček/min., tady se na 2-3 sekundy zastaví a pak teprve klesnou na volnoběžné. Motor 1,2 HTP 51kW. Čím to může být? Ještě doplňuji, že ŘJ byla v servise flashovaná on-line na poslední verzi sw. Editováno: 26. Červen 2012, autor: marvar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 26. Červen 2012 Sdílet Vloženo 26. Červen 2012 Napíchnout a přečíst. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiVi Vloženo 27. Červen 2012 Sdílet Vloženo 27. Červen 2012 jak dlouho jsi od flashe? u alfy mi to tohle delalo cca 1000km po reset adaptivnich hodnot motoru nebo po resetu adaptivnich hodnot skrtici klapky. Jak se hodnoty ulozily znovu, otacky okamzite padaly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvar Vloženo 27. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 27. Červen 2012 Od flashe mám ujeto cca 50 km. Za studena je to o.k. Po zahřátí motoru se doba, kdy motor zůstane pár sekund viset na cca 1500 otáčkách prodlužuje. Nemám ale jistotu, zda po fleshování ŘJ udělal servis reset nebo adaptaci klapky. Třeba si to časem sedne samo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvar Vloženo 27. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 27. Červen 2012 Napíchnout a přečíst. Bez závad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mvc Vloženo 27. Červen 2012 Sdílet Vloženo 27. Červen 2012 U 1,2 to môže byť zapnutou klimatizáciov, robí to aj mne, ale ako pišem, len pri klíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 28. Červen 2012 Sdílet Vloženo 28. Červen 2012 (editace) No myslím si že 1000 km na uložení nových hodnot, je docela hodně. Co jsem četl stane se tak po ujetí 10 km, na jedné Felicii to dělala chyba v řídicí jednotce. Je vyčištěna škrticí klapka? Protože když chceš vymazat adaptační hodnoty tak musíš mít čistou klapku, jinak se nastaví špatně. Editováno: 28. Červen 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlov Vloženo 28. Červen 2012 Sdílet Vloženo 28. Červen 2012 Niečo je určite špatne ... Ja mám ten istý motor aj s klímou a nikdy mi to nerobilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiVi Vloženo 23. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2012 No myslím si že 1000 km na uložení nových hodnot, je docela hodně. Co jsem četl stane se tak po ujetí 10 km, na jedné Felicii to dělala chyba v řídicí jednotce. Je vyčištěna škrticí klapka? Protože když chceš vymazat adaptační hodnoty tak musíš mít čistou klapku, jinak se nastaví špatně. ale tech x km je prave pro adaptaci skrtici klapky - pokud provede pouze vymaz hodnot, bez nasledneho zakladniho nastaveni. U alfy to bylo poznat, zvukem motorku SK pri vypnuti zapalovani. Pokud jsem provedl zakladni nastaveni, motorek po vypnuti nevrcel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 23. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2012 Tak samozřejmě že když vymažu adaptační hodnoty, tak provedu základní nastavení škrticí klapky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvar Vloženo 11. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 ŘJ motoru je bez závad. Klapka je adaptována, také bez závad. Po zahřátí motoru ale začnou otáčky špatně klesat. V oblasti kolem 1600-1900 ot./min. se klesání většinou na pár vteřin pozastaví. Pak následuje pomalé spadnutí otáček na volnoběh. Kde hledat příčinu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.