Kimi.K44 Vloženo 4. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2012 Zdravím, škodováky. Měl bych na Vás dotaz ohledně benzinového motoru 3,6 TSI nebo 2.0 TDI. Chtěl bych si koupit supa (pravděpodobně z Německa), ale nějak se nemůžu rozhodnout jakou motorizaci. Zajímalo by mě jaké jsou problémy s těmito motory, kolik průběžně vydrží tkm, atd. Ročně najedu do 15ti tísíc km i s dovolenou a většinou je to na trasách jako je 10,15,20,40 km. Do práce to je 10km takže 10km 2x denně, občas do města 15-20km a občas do Hradce cca 40km. Když jsem koukal po bazarech tak se dá sehnat 3,6tka se stejnou výbavou za stejnou cenu, ale rozdíl je v tom, že diesel ma najeto 150tis a benzín třeba jen 80 nebo 100tis. Zajímalo by mě jestli u 3,6tky je 80-100tis už hodně nebo proč je to víceméně za stejnou cenu, když funglovka je o 100 000kč dražší než 125kw TDI. O spotřebu paliva mi ani moc nejde, ale spíš o to jak ten motor ještě dlouho vydrží. Dejme tomu, že by jeden majitel měl oba tyto motory a choval se k tomu stejně. S dieselem by najel 150tis a s bezínem 100tis. Jaký motor při slušném zacházení bude potřebovat méně investic ? A jaké to budou investice po té hranici 100tis km nebo 150tis km u dieselu ? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukajs007 Vloženo 4. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2012 Ahoj, uvažuji o stejné motorizaci....resp také se rozmýšlím mezi těmito motory....3.6 se mi neskutečné páčí kvůli svému projevu. Včera jsem měl možnost se svézt a je to moc pěkný. Také by mě zajímaly zkušenosti stávajících majitelů.... L. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 5. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2012 Tak bazarova 3.6 ztraci hodnotu, protoze normalni lidi si nekupuji 3litr benzin a tak to musi jit s cenou dolu. Jinak Superb ma i jine motorizace - treba 1.8 TSI, ktera jede minimalne stejne dobre jako TDI 125kw a pak je tu jeste 2.0 TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kimi.K44 Vloženo 5. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 5. Červenec 2012 To já kdybych šel do benzínu, tak už zrovna ten nejsilnější. Spotřeba mi nevadí, protože zas tolik KM nenajedu a za ten výkon mi to stojí. Jen bych to auto chtěl třeba na 5-7 let, tak aby mi vydrželo bez nějakých větších investic a jestli proto nebude lepší ten diesel. Jezdim s lehkou nohou a zbytečně auta netrápim, ale když už to bude mít ten výkon tak se ví, že to občas potrápím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 5. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2012 No tak to diesel urcite co se spolehlivosti tyce lepsi nebude. Pak je 3.6 jasna volba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 10. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2012 Jen pozor, u těch 3.6 časem z neznámých důvodu klesá výkon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kimi.K44 Vloženo 10. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 10. Červenec 2012 Jen pozor, u těch 3.6 časem z neznámých důvodu klesá výkon. zrovna dneska jsem to slyšel od jednoho kluka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nojmik Vloženo 28. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2016 (editace) Zdravím, řeším stejné dilema a nevím co si počít, už jsem z toho šedivěj. takže bych Vás chtěl požádat o radu/názor zda v mé situaci kdy do auta sednu přibližně jednou za 2 týdny(), ale ujedu trasu cca 200 km v kuse, 65 % po dálnici a zpět. Občas pojížďka po Praze. Co jsem počítal, tak maximálně za rok najezdím 12-15tkm. Takže si myslím, že diesel to asi nevyhraje, ale zase se k němu přiklání pořizovací cena v autozabarech a spotřeba, co je proti je zase daleko víc věcí co se může pokazit a oprava není zrovna levná. Spotřeba 10l u benzínu nevadí, s tím se počítá u takového motoru. Takže tak. Budu rád, za každý názor/radu. Díky Editováno: 28. Prosinec 2016, autor: Nojmik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 28. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2016 Jednoznačně šesti hrnek - benzín. Nic lepšího v se S2 nedělá... Už jen ten projev motoru dělá z toho auta o třídu vyšší káru. Máme doma oboje a kromě spotřeby je diesel ve všem horší. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nojmik Vloženo 2. leden 2017 Sdílet Vloženo 2. leden 2017 V 28. 12. 2016 at 18:40, prassat napsal: Jednoznačně šesti hrnek - benzín. Nic lepšího v se S2 nedělá... Už jen ten projev motoru dělá z toho auta o třídu vyšší káru. Máme doma oboje a kromě spotřeby je diesel ve všem horší. Díky za radu, a co opravy a poruchy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 2. leden 2017 Sdílet Vloženo 2. leden 2017 prvně si spočítej,jestli máš na provoz.Dobře si spočítej 7 litrů nafty oproti 11 benzínu. Spolehlivost je OK,motor vydrží stejně co udržovaný nafťák a ostatní ochází stejně.Já já 3,6 ve 120.000 měnil diferák-hučel a kamarád teď to samé u 2,0 TDi ve 160.000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 2. leden 2017 Sdílet Vloženo 2. leden 2017 Do 3.6ky se mění jen oleje a filtry + ostatní kapaliny ..... ale to bude tím že má za 8 let najeto jen něco přes 50 tis. km :-D Odešlo - hučelo ložisko na předním kole (vymetená díra), jinak je 3/4 zimy v garáži. Kdyby se s tím jezdilo víc, určitě by se toho i víc měnilo. TDi denně v provozu, zatím spolehlivé. Má už přes 200 tis. km a turbo, vstřiky a DPF jsou OK, DSG zatím řadí pěkně, setrvák je už načatý. Na autě vše funguje, podvozek ještě OK.... jinak dělány brzdy, rozvody + pár lehčích věcí kolem. Jinak 100% souhlas s cosbym 7 nafty/11 litrů N98! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.