Publikováno Červenec 4, 201213 r zdravim, mel by nekdo nejakej napad co by to mohlo delat. po nastartovani si ovtavice jen v krátkosti zvedne sama otáčky a hned se zase vse vrati do normalu. teda az na to ze chybi výkon. uz u tak cellkem slabeho motoru je to znat. netahne, a rozjet na dalnici na 130 to chce trpelivost. na vw foru psali neco o ventilu cerpadla, stop ventilu nebo i cidlo teploty. priklonili by jste se k necemu? pripadne odkaz na danej dil lro predstavu o cene) zaroven bych se zeptal jestli je nejaka sikovna dobra duse v okoli pribrami, plzne ktera by mohla pichnout na chvilku vag, co vlastne auto na sebe spatnyho praskne. predem diky za odpoved. jarda
Červenec 5, 201213 r Autor mam doma cinu kabel z ebaye, treba bude na vypsani zavady stačit. jen jsem ted na kratky dovoleny a nedostanu se k tomu, zatim ve me jen hloda a stve me to)
Červenec 22, 201213 r No mam rovnakí problém , naštartujem otlačky sa zdvihnu na cca 1100 a po chvilke padnu na normal , akosi mi blbne turbo asik mi odchadza tak myslim že povymene to prestane diagnostiku mam a ta nehlasi žiadnu vadu , nad teplotnym čidlom som aj ja rozmyslal a este idem vymenit všetky tlakove a podtlakove hadicky a uvidime
Červenec 23, 201213 r no kdesi som čital o tom LOGu ale neviem presne ako na to , nemaš nahodu niaky navod ? Upraveno Červenec 29, 201213 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek!!
Červenec 23, 201213 r Na 3 nebo 4 stupen podle velikosti kopce,pod plnym plynem od 1200-4500ot.Logovat zaroven kanal 3,10,11. Upraveno Červenec 29, 201213 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek!!
Červenec 23, 201213 r Hodně strohá odpověď STIBe, to jako třeba na jedničku? Co z toho pak vyčte? Upraveno Červenec 23, 201213 r od VAG BoBo
Červenec 27, 201213 r BoBo Ono se tudá všechno na foru najít. Nikdo tě nikam nebude vodit za ručičku STIB mu to řekl správně. Pokud mu to nebude stačit musí hledat vše tu je již mnohokrát napsáno a prodiskutováno. VAG/01motor pak měřené hodnoty vybereš skupiny 3,10,11 a dole dáš logování no a jak píše STIB 3 nebo 4 otáčky 1200 až 4500 potom použiješ Google a najdeš si jednoduchý prográmek dp-logview (nebo stáhneš z dieselpower) no a v tomto programu vyhodnotíš grafy požadované a aktuální hodnoty.
Červenec 28, 201213 r No to víš editovat o den později blby příspěvek, tak aby to vypadalo že se ptám blbě já, to tady dělají jen profíci. Se podívej kdy jsem napsal dotaz já a kdy on upravil tu svou odpověď, která byla k ničemu. Upraveno Červenec 28, 201213 r od VAG BoBo
Červenec 29, 201213 r Zdravím a nepadá auto do nouzáku je to tady je jedno jestly to je 66kw nebo 81kw ale 81 má naklon lopatek
Červenec 29, 201213 r Autor ja zatom to nema lognute a zkusim to,jak se to dela uz mam nejak jasno.jen pak s tim vyhodnocenim grafu se pak na vas ovratim. kazdopadne citelne se autu zlepsili studeny starty,to je na dotknuto klicku mi prijde.ale ten tah byvh blil:
Červenec 29, 201213 r Nikde jsi nenapsal jaký to máš rok výroby nebo ještě lépe kod motoru Motory 66kW měly do r 2001 turbo s obtokem bez naklápění lopatek. Ale bez diagnostiky tady můžeme polemizovat až do vánoc
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.