Přejít na obsah

Ukradeno, Škoda Octavia RS, 5S5 1188


Seta

Doporučené příspěvky

Je to o způsobu šíření vf elektromagnetických vln - ta obyčejná garáž není stavěná na to, aby zadržela vf signály "sledovacích" vysílačů, což samozřejmě specializovaní zloději vědí a svůj "dočasný kryt" patřičně upraví atd. Chlapi co na vojně sloužili u spojařů, radarů atp. vědí co mám na mysli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u sherlogu se bavíme o jiném systému.Ekkar tu zdá se mi kombinuje GPS, GSM .Jestli jsem to pochopil dobře.Radiové vlny co jsem se bavil s pánem co montuje sherlog,tak radiové vlny odsínit rušičkou nelze.Zde hraje do karet chmatákům leda železobeton a hodně tlustý,ale jak píše Arter,i dobře zašité auta se dají dohledat.Proto mají 98% úspěšnost.Ale kdo bude kvůly auto do 500tis vytahovat takový kalibr,to se bavíme o autě za 5mega.Ale když bude chtít chmaták zrovna to vaše,tak si ani neuprdneš a je fuč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci tady zveřejňovat přesný způsob, jak který systém vysílá, v kterém pásmu a co.

Fakt je, že ani jeden z takzvaných "satelitních" sledovacích systémů nepoužívá satelitní přenos AKTIVNĚ = nevysílá svou polohu přes satelit. Aspoň zatím, protože tuto funkci jako hot news slibuje až evropský systém Galileo. A pravděpodobně bude hooodně drahá. Všecky dnešní "satelitní" vyhledávací systémy využívají satelity soustavy GPS pouze k určení svojí polohy, kterou pak předávají pomocí jiných způsobů bezdrátové komunikace dál.

HOWGH.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Snad 80 % ukradených aut, u kterých je pro zloděje možnost, že je v nich pasivní Sherlog namontován, končí někde v zapadlé uličce za městem. Na pár dní s odpojenou baterkou. Proč je asi každému jasné - pokud auto vyhledávání má, tak si pro něj přijedou a zloděje nenajdou, pokud ne, tak tam ještě za týden bude stát a zloděj má klid. Záložní baterka Sherlogu nevydrží věčně a při určitém vybití se již systém přepne do úsporné funkce - dá se dohledat jen vyhledávacími auty, nebo vyhledávacím letadlem.

U aktivního systému, který se považuje za nejspolehlivější možnost zabezpečení je to tak, že pokud se auto pohne, nepovoleně otevře, nebo se jen najednou ztratí s autem kontakt, tak operátor volá majiteli (nebo pověřené osobě), jestli je u auta a pokud ne, tak hned na místo vyšle "hlídku" a Policii. Funguje to opravdu rychle, ze zkušenosti můžu říct, že stačí popojet na benzínce 5 metrů ke stojanu bez motoru a už zvoní mobil, jestli jste u auta, to samé s výměnou kola.

O zlém kamionu, který požírá hodná auta a je dokonale odstíněn a vybaven rušičkami a vlastně i takovou malou dílnou se píše celkem často, ale zdá se mi to spíše jako nějaká urban legend - nevím o nikom, kdo by ho někdy viděl. A selským rozumem - jak by musel být široký, aby v něm šly alespoň otevřít dveře od toho kradeného auta? Myslím, že by nebyl úplně nenápadný... Natož v něm dělat nějakou rozborku... I kdyby takový kamion existoval a brázdil české silnice, tak když by došlo k vyrušení signálu, nebo pohybu auta, tak by auto vyjeli hledat - kamion by odjel za tu dobu při 100 km/h třeba 10 km, tak myslím, že by nebyl problém ho najít, nebyl by to žádný drobek a určitě by nejel po nějakých polních cestách. Neříkám, že odstíněné kamiony nejsou, ale to je řešení spíše na nějaký systém založený jen na GSM/GPS, kde není aktivní dohled a jde jen o převezení vozidla do dílny.

U pasivního systému je to horší - než zjistíte, že nemáte auto, a to může trvat i dlouho, pokud jste na dovolené, tak auto už může být na 150 kousků na vrakovišti, nebo celé na cestě na východ a už bez Sherlogu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak co jsem se dočetl, tak standartní šířka návěsu za kamion je 250cm, max,výška je kolem 3 metrů. Moje garáž je široká cca 3 metry a i když najedu ke kraji, dveře od Fabie v ni neotevřu uplně, ale pouze na ,,jeden zámek,,, který jistí dveře.např. octávka má šířku necelých 1.8 metru, plus místo na otevření dveří...

Jinak mi to přijde logické, pokud mám online hlídání a ztratím pomocí rušičky signál, tak operátor ihned vidí, že se něco děje a koná... nevím, sci-fi typu že pachatel naklonuje signál auta, který pak vysílá z kouzelné krabičky, zatím co auto rozebírá, tomu fakt neverim... ovšem to asi platí na jiná auta, na moji tuctovku zatím stačí garáž a havarijní pojištění all risk, ještě mám v merku bud bullocka, na pedály, nebo tajný vypínač na zapalování... ovšem proti případnému odvozu odtahovkou asi neudělám nic...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nefunguje Sherlog nahodou na vice frekvencich? To by pak ukazovalo na to,ze se chlubi neodrusenim signalu.Ono takovou sirokopasmovou rusicku asi jen tak nekoupis ...

tohkle je zajimavy postreh:

Majitel BMW oznámil v ranních hodinách Klientskému centru SECAR Bohemia, že jeho vůz nestojí na místě, kde ho večer zaparkoval. Klientské centrum v autě dálkově aktivovalo zařízení SHERLOG a do místa výskytu signálu vyslalo svá vyhledávací vozidla a vyhledávací letadlo

takze u pasivniho hlidani, auto nic nevysila ... ay na pozadavek zasle polohu.

Editováno: , autor: JiVi
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, proto auto, u kterého je riziko, že by mohlo mít pasivní hlídání, nechají stát na pár dní někde za městem. Je to lety ověřená nejlepší možnost, pokud má vyhledávání, tak je za pár dní u původního majitele a zloděje nikdo nenajde, pokud tam není, tak tam ještě za 14 dní bude a může se pokračovat.

S odrušením to asi nebude žádná sranda, jakmile systém pozná, že je rušen, tak začne skokově měnit frekvence, takže by to chtělo asi hodně dobrou širokopásmovou rušičku. Měl by fungovat na frekvenci VDV...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 rok později...
  • o 1 měsíc později...

No to co mas v lince jsou rusicky.

Ja mel na mysli detektor prave techto rusicek. Udajne jakmile zachyti rusicku v okoli, tak s predstihem o tom vyslou zpravu. Komu, to zalezi na zabezpeceni, alespoň tak to chapu ja. Shelock, pager, mobil atd???

Jinak sorry, když jsem googlil nejake to info na tohle tema, hodilo mi to toto vlakno zde na foru.

Editováno: , autor: giorgio.v75
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, protože právě ti co vědí WO CO GOU si to radši nechají pro sebe, než by takhle veřejně A HLAVNĚ ZADARMO poskytli informaci, jak jiným uškodit. Je to problém zvanej PROFESIONÁLNÍ ETIKA - aneb jak skutečně potřebnýmu pomoct nebo poradit, ale přitom neublížit ani zprostředkovaně nikomu dalšímu.Je to totiž v případě žaloby (na vyzrazení know-how) dokonce až trestně postižitelný.

 

My co jsme v životě trochu víc "přičuchli" k elektrice to známe moooc dobře - ono není vůbec žádnej problém přitáhnout v zástrčce koupený v baubau-supermarketu pod šroubky 3 oholený žíly z kabelu koupenýho tamtéž, to vskutku zvládne i cvičenej mýval, ale RUČIT ZA TUTO PRÁCI PŘED ZÁKONEM - to už nedokáže každej. Hlavně v případě, že v přítomnosti takto ubastlenýho elektrickýho čehokoliv dojde k nějakýmu poškození nebo zničení majetku, nebo dokonce ke zranění nebo nedej Pámbu k usmrcení člověka - to pak jdou všecky ohledy stranou a co není udělaný člověkem se zkouškama, i kdyby bylo 1000x udělaný správně je pokládaný za potenciálního viníka.

 

V oblasti zabezpečení proti zneužití/krádeži to je to samý - uvědom si, že hlavně pojišťovnám jde v týhle oblasti o megadžob a milióny kaček/€ur na vyplacenejch a hlavně nevyplacenejch náhradách. Všecky se snaží pokud možno vyplácet co nejmíň - a chytají se takovejch pitomostí jak čert hříšný duše. Když budou možný postupy jak eliminovat nějakou ochranu veřejně dostupný na tisících stránek, myslíš, že za případy, kde bylo auto zabezpečený takovou "veřejně notoricky známou" technikou, nějaká pojišťovna bude cvakat? Potom bude milión majitelů řvát jak prokopnutá kráva, protože za zabezpečení dali dohromady milióny - a je jim k hovnu, protože pojišťovny ho nebudou uznávat jako dostačující. Kdyby taková věc postihla tebe, utěšoval by ses tím, že máš k alarmu/zabezpečováku volně dostupný plný info, nebo bys byl radši, kdybys měl v autě (nebo i kdekoliv jinde) zabezpečení, o kterým případnej pachatel vůbec neví jak ho bez aktivace překonat? Ruku na srdce - a nevykrucuj se jako komunista.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobry hele, v cajku;-)

To stacilo do s.z.

Když se po 1 dotazu do nekoho takto obujes, musis pocitat se zpetnou vazbou!

Vazne netusim jak horky je to tema.

Uroven se pozna podle reakce, doufam ze ti stala za to verejne. Jinak 1 octa v mym pripadne uz taky v cudu;-) tak patram... Jak tomu predejit co nejvic. Diky;-) , mej se.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

....Ja mel na mysli detektor prave techto rusicek. Udajne jakmile zachyti rusicku v okoli, tak s predstihem o tom vyslou zpravu.....

Když detektor rušičku zachytí, je už dávno pozdě. Pravě v tom okamžiku je už etér zarušen a zařízení, které má být zarušené je v té době už právě spolehlivě zarušené :)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...