Publikováno Srpen 12, 201213 r Zdravim, prosel jsem forum a nenasel jsem ze by nekdo tuto zavadu doposud zminoval. Takze k zavade, motor pri deceleraci skubne, cim vyssi otacky tim vice zkubne (jako by klapka zustala otevrena jeste po urcity casovy usek po uvolneni plynu), ostatni stavy akcelerace, volnobeh normalni. Mel jsem odpojenou baterku, protoze jsem instaloval autoradio, takze se vymazaly adaptacni hodnoty na klapce, provedl jsem zakladni nastaveni a najezdil 80km se skubanim, zatim zadna zmena k lepsimu. Tak snad se to nekdy z adaptuje
Srpen 13, 201213 r Autor Mel jsem zato ze pamet s adaptacnima hodnotama neni trvala a pri delsim odpojeni napeti se vymaze, nebo tomu tak neni?
Srpen 13, 201213 r S tou odpojenou baterkou to je takové divoké řešení. Raději bych to řešil přes vag.
Srpen 15, 201213 r Adaptacne hodnoty sa aspon u motoru AKL odpojenim baterky nevymazu, tiez som riesil blaznivy volnobeh po vycisteni skrtiacej klapky, odpojenie baterky ani na celu noc nepomohlo, ani po najazdeni skoro 1000km to nebolo dobre, az po vymazani adaptacnych hodnot cez VAG bol volnobeh O.K., zakladne nastavenie som po vycisteni klapky samozrejme urobil...
Srpen 17, 201213 r Autor Tak to vypada na nefunkcni spojkovy spinac (zustal v poloze "0100"), tedy spojka stale seslapnuta, takze bylo po celou dobu deaktivovano tlumene zavirani klapky. Ted uz pri deceleraci motor nekope, a pri pomalem seslapavani spojky je citit jak klapka rychle zavira. S tema adaptacnima hodnotama to bude asi jak rikate, vymazou se jen funkci prizpusobeni pres VAG
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.