Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

este ma napada ze ci ma nejake vedlajsie ucinky to zaslepenie ventilu okrem svietiacej kontrolky, ci sa nezvysi spotreba alebo ci sa nemoze nieco ine casom kvoli tomu pokazit

spotřebu mi to zvedlo jen u toho prvního špatného (ten se hlásil vyloženě že je elektricky špatný, ne že je nízký průtok). Spotřeba šla nahoru o 0,5-1 litr a i omezovač mi zasahoval o cca 500 ot dříve. Zřejmě to jelo na nějaký náhradní program ŘJ. Teď co mám zaslepeno, tak spotřeba i omezovač normálka. O jiném vlivu nevím.

  • 4 týdny později...

Cawte, tak skusil som zaslepit ten ventil ale neprinieslo to ziadny uspech:

 

1. nieco zacalo rapcat pri pridani plynu

2. zacalo viac smrdiet spaleny benzin

 

Na obr. 1 je to vyrobene tesnenie a na obr. 2 je znazornene kde som ten ventil zaslepil.

 

Spravil som to spravne???

post-77314-0-50348500-1363537316_thumb.j

post-77314-0-04971300-1363537385_thumb.j

Upraveno od medo81

tak nevies preco mi to robilo???

ee neskusal som to este...chcem sa spytat jeden chlapik predava tento EGR ventil ze malo pouzivany vravi ze pasuje na fabiu I 1.2 47 kw ale nevie pre aky typ motora. Viete mi podla linku nizsie povadat ci bude to pasovat do mojej fabii s oznacenim motora AZQ?

 

http://www.autopartoo.com/oem/pierburg/72278503.html

jj bude, neb další kód motoru byl tuším BME a ten už EGR neměl.

Já mám BME s EGR (MR2005). Teď si nejsem jistej, od kdy je tam přestali dávat. Buď MR2006 nebo 07.

 

Ale ventil by měl být pro AZQ i BME stejný.

tak v tom případě od MR2006, páč Wassermann měl fábuli koupenou 2005 (měsíc nevím) a ten už EGR neměl

MR2006 BME a nemám EGR.

MR2006 BME a mám EGR, neni to spis tak ze 47 kW verze maji  a 51kW nemaji?

pokud máte rozdíl v kW, tak určitě, jinak byste museli napsat ještě měsíc, abychom to nějak rozklíčovali

MR2006, prosinec 2005, 47 kW

Predpokladam ze datum vyroby motoru zjistim jen z cisla na bloku motoru nebo je na to nejaka jina finta?

Auto bylo z fabriky vyexpedovano 20.4.2006.

tak a teď se v tom vyznej :kol-32:  ... veškeré teorie padly :kol-26:

Tak je možné, že jeden z nás "kecá" :-) se mnou jsi nepřítomnost EGR diagnostikoval podle obrázků v jiném vlákně

Jak budu mit cas, tak se jeste jednou poradne podivam. Na druhou stranu odebrani EGR uz je celkem velka uprava, tak bych od skodovky ocekaval jine typove oznaceni.

Petr L., mrkni na to jestli to máš jak ami, docela by mě to zajímalo

Zitra na to kouknu.

Panove, omlovam se za mylnou informaci, EGR nemam, pritom predloni kdyz jsem auto kupoval jsem se do motoru dival kde co je, tak jsem ho tam proste videl :kol-140: . Zaroven se mi ale ulevilo ze mam o jeden problemovy dil min. Pritom jsem si celou dobu myslel, ze 47kW verze maji a 51kW uz ne. Podle dilenske prirucky BME ma mit EGR, a koukam ze i motory z dvojkovych fabii BZG  a BBM by mely mit zpetne vedeni vyfukovych plynu s pneumatickym ovladanim. Tak zeby jenom cast motoru BME byla usetrena zpetneho vedeni, nebo v dilenskych priruckach kecaji?

Upraveno od Petr L.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.