medo81 Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 este ma napada ze ci ma nejake vedlajsie ucinky to zaslepenie ventilu okrem svietiacej kontrolky, ci sa nezvysi spotreba alebo ci sa nemoze nieco ine casom kvoli tomu pokazit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 spotřebu mi to zvedlo jen u toho prvního špatného (ten se hlásil vyloženě že je elektricky špatný, ne že je nízký průtok). Spotřeba šla nahoru o 0,5-1 litr a i omezovač mi zasahoval o cca 500 ot dříve. Zřejmě to jelo na nějaký náhradní program ŘJ. Teď co mám zaslepeno, tak spotřeba i omezovač normálka. O jiném vlivu nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medo81 Vloženo 17. Březen 2013 Sdílet Vloženo 17. Březen 2013 (editace) Cawte, tak skusil som zaslepit ten ventil ale neprinieslo to ziadny uspech: 1. nieco zacalo rapcat pri pridani plynu 2. zacalo viac smrdiet spaleny benzin Na obr. 1 je to vyrobene tesnenie a na obr. 2 je znazornene kde som ten ventil zaslepil. Spravil som to spravne??? Editováno: 17. Březen 2013, autor: medo81 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Březen 2013 Sdílet Vloženo 17. Březen 2013 jj, zaslepeno jsi to měl dobře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medo81 Vloženo 17. Březen 2013 Sdílet Vloženo 17. Březen 2013 tak nevies preco mi to robilo??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Březen 2013 Sdílet Vloženo 17. Březen 2013 a odpojení konektoru od EGR jsi také zkoušel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medo81 Vloženo 24. Březen 2013 Sdílet Vloženo 24. Březen 2013 ee neskusal som to este...chcem sa spytat jeden chlapik predava tento EGR ventil ze malo pouzivany vravi ze pasuje na fabiu I 1.2 47 kw ale nevie pre aky typ motora. Viete mi podla linku nizsie povadat ci bude to pasovat do mojej fabii s oznacenim motora AZQ? http://www.autopartoo.com/oem/pierburg/72278503.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 jj bude, neb další kód motoru byl tuším BME a ten už EGR neměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 Já mám BME s EGR (MR2005). Teď si nejsem jistej, od kdy je tam přestali dávat. Buď MR2006 nebo 07. Ale ventil by měl být pro AZQ i BME stejný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 tak v tom případě od MR2006, páč Wassermann měl fábuli koupenou 2005 (měsíc nevím) a ten už EGR neměl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 MR2006 BME a nemám EGR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 MR2006 BME a mám EGR, neni to spis tak ze 47 kW verze maji a 51kW nemaji? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 pokud máte rozdíl v kW, tak určitě, jinak byste museli napsat ještě měsíc, abychom to nějak rozklíčovali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 MR2006, prosinec 2005, 47 kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 tak teď aby se vyjádřil Petr L. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 Predpokladam ze datum vyroby motoru zjistim jen z cisla na bloku motoru nebo je na to nejaka jina finta? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 podívej se do velkého TP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 Auto bylo z fabriky vyexpedovano 20.4.2006. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 tak a teď se v tom vyznej ... veškeré teorie padly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 Tak je možné, že jeden z nás "kecá" :-) se mnou jsi nepřítomnost EGR diagnostikoval podle obrázků v jiném vlákně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 Jak budu mit cas, tak se jeste jednou poradne podivam. Na druhou stranu odebrani EGR uz je celkem velka uprava, tak bych od skodovky ocekaval jine typove oznaceni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 Tady jsem s Maltou řešil své BME a EGR http://forum.skodahome.cz/topic/107842-ventil-egr-co-dal/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 Petr L., mrkni na to jestli to máš jak ami, docela by mě to zajímalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 Zitra na to kouknu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 26. Březen 2013 Sdílet Vloženo 26. Březen 2013 (editace) Panove, omlovam se za mylnou informaci, EGR nemam, pritom predloni kdyz jsem auto kupoval jsem se do motoru dival kde co je, tak jsem ho tam proste videl . Zaroven se mi ale ulevilo ze mam o jeden problemovy dil min. Pritom jsem si celou dobu myslel, ze 47kW verze maji a 51kW uz ne. Podle dilenske prirucky BME ma mit EGR, a koukam ze i motory z dvojkovych fabii BZG a BBM by mely mit zpetne vedeni vyfukovych plynu s pneumatickym ovladanim. Tak zeby jenom cast motoru BME byla usetrena zpetneho vedeni, nebo v dilenskych priruckach kecaji? Editováno: 26. Březen 2013, autor: Petr L. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.