Únor 20, 201312 r este ma napada ze ci ma nejake vedlajsie ucinky to zaslepenie ventilu okrem svietiacej kontrolky, ci sa nezvysi spotreba alebo ci sa nemoze nieco ine casom kvoli tomu pokazit
Únor 20, 201312 r spotřebu mi to zvedlo jen u toho prvního špatného (ten se hlásil vyloženě že je elektricky špatný, ne že je nízký průtok). Spotřeba šla nahoru o 0,5-1 litr a i omezovač mi zasahoval o cca 500 ot dříve. Zřejmě to jelo na nějaký náhradní program ŘJ. Teď co mám zaslepeno, tak spotřeba i omezovač normálka. O jiném vlivu nevím.
Březen 17, 201312 r Cawte, tak skusil som zaslepit ten ventil ale neprinieslo to ziadny uspech: 1. nieco zacalo rapcat pri pridani plynu 2. zacalo viac smrdiet spaleny benzin Na obr. 1 je to vyrobene tesnenie a na obr. 2 je znazornene kde som ten ventil zaslepil. Spravil som to spravne??? Upraveno Březen 17, 201312 r od medo81
Březen 24, 201312 r ee neskusal som to este...chcem sa spytat jeden chlapik predava tento EGR ventil ze malo pouzivany vravi ze pasuje na fabiu I 1.2 47 kw ale nevie pre aky typ motora. Viete mi podla linku nizsie povadat ci bude to pasovat do mojej fabii s oznacenim motora AZQ? http://www.autopartoo.com/oem/pierburg/72278503.html
Březen 25, 201312 r Já mám BME s EGR (MR2005). Teď si nejsem jistej, od kdy je tam přestali dávat. Buď MR2006 nebo 07. Ale ventil by měl být pro AZQ i BME stejný.
Březen 25, 201312 r tak v tom případě od MR2006, páč Wassermann měl fábuli koupenou 2005 (měsíc nevím) a ten už EGR neměl
Březen 25, 201312 r pokud máte rozdíl v kW, tak určitě, jinak byste museli napsat ještě měsíc, abychom to nějak rozklíčovali
Březen 25, 201312 r Predpokladam ze datum vyroby motoru zjistim jen z cisla na bloku motoru nebo je na to nejaka jina finta?
Březen 25, 201312 r Tak je možné, že jeden z nás "kecá" :-) se mnou jsi nepřítomnost EGR diagnostikoval podle obrázků v jiném vlákně
Březen 25, 201312 r Jak budu mit cas, tak se jeste jednou poradne podivam. Na druhou stranu odebrani EGR uz je celkem velka uprava, tak bych od skodovky ocekaval jine typove oznaceni.
Březen 25, 201312 r Tady jsem s Maltou řešil své BME a EGR http://forum.skodahome.cz/topic/107842-ventil-egr-co-dal/
Březen 26, 201312 r Panove, omlovam se za mylnou informaci, EGR nemam, pritom predloni kdyz jsem auto kupoval jsem se do motoru dival kde co je, tak jsem ho tam proste videl . Zaroven se mi ale ulevilo ze mam o jeden problemovy dil min. Pritom jsem si celou dobu myslel, ze 47kW verze maji a 51kW uz ne. Podle dilenske prirucky BME ma mit EGR, a koukam ze i motory z dvojkovych fabii BZG a BBM by mely mit zpetne vedeni vyfukovych plynu s pneumatickym ovladanim. Tak zeby jenom cast motoru BME byla usetrena zpetneho vedeni, nebo v dilenskych priruckach kecaji? Upraveno Březen 26, 201312 r od Petr L.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.