petr729 Vloženo 14. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 Zdravim, tak přemýšlím o upgrade mé Felicie 1.6 na Octavii 1.6 74kW, a jak to tak čtu, tak problémy tohoto motoru jsou stejné jak u 1.6 z Felicie. Během 4 let: -prasklé těsnění pod hlavou -praskající sběrné potrubí -vlnovec -termostat (pořád je v tom plastovém krytu na dvě samořezky?) -škrtící klapka Motor 1.6 74kW z Octavie je jen vylepšený starý 1.6 55kW, nebo je to komplet jiný motor se stejnými problémy? Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 14. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 Hoj, je to jinej motor, neni to jak 1,4, ktera je pomalu jeste z MB Jinak problemy s motorem nejsou, motor je zuppa, ale pocitej s tim, ze cidla kolem nej stojej za hovno, uz sem vymenil skoro vsechny Vlnovec a skrticka klasika, malokdo po vice letech a km asi nemenil treba snimac otacek nebo cidlo teploty chladici kapaliny. Ale v zasade sou to drobnosti, ale sere to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 14. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 Pleteš si 74 s 55KW.74 je ůplně jiný motor.Následníkem je 75KW motor,tzv horký motor,který má provozní teplotu 110 stupnů.Nejsou sním nijak zvlášt velké problémy.Řekl bych ,že je to docela dobrý,bezproblémový motor.Ale to co je dobré na motoru,tak to opačné si vybrala převodovka.Na tomto motoru je totiž ta nejhorší,co vyjela s koncernu,co se týče do množství a charakteru poruch.Ztohoto důvodu se stala nedostatkovým zbožím nebo velmi drahým zbožím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galaxy64 Vloženo 14. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 Mam na nem 160000km, cidla vsechny puvodni, jenom ve 120000 vymena tesneni pod hlavou, ztracela se voda. Preventivne rozvodak, klinak s kladkama. Nikdy nezustal stat, klapka, vlnovec puvodni a zatim o.k. Je tu uplne jinej agregat nez 1.6/55. Mam AKL a jedinou nevyhodu vidim v absenci EPC, chtel bych totiz taky tempomat . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 14. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2006 Mam na nem 160000km, cidla vsechny puvodni, jenom ve 120000 vymena tesneni pod hlavou, ztracela se voda. Preventivne rozvodak, klinak s kladkama. Nikdy nezustal stat, klapka, vlnovec puvodni a zatim o.k. Je tu uplne jinej agregat nez 1.6/55. Mam AKL a jedinou nevyhodu vidim v absenci EPC, chtel bych totiz taky tempomat . Tempomat mit muzes, specialni skrtici klapku z Bory a vyreseno, ale stoji to jak pulka auta Sem na tom podobne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr729 Vloženo 15. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 15. Srpen 2006 To je zajímavé, že nový motor má stále stejné závady jako před 20 lety (nebo kdy se 1.6 55kW konstruoval). Hoši od VW jsou asi nepoučitelní. To by se Japoncům nestalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.