Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim,

tak přemýšlím o upgrade mé Felicie 1.6 na Octavii 1.6 74kW, a jak to tak čtu, tak problémy tohoto motoru jsou stejné jak u 1.6 z Felicie.

Během 4 let:

-prasklé těsnění pod hlavou

-praskající sběrné potrubí

-vlnovec

-termostat (pořád je v tom plastovém krytu na dvě samořezky?)

-škrtící klapka

Motor 1.6 74kW z Octavie je jen vylepšený starý 1.6 55kW, nebo je to komplet jiný motor se stejnými problémy?

Petr

Hoj,

je to jinej motor, neni to jak 1,4, ktera je pomalu jeste z MB lol

Jinak problemy s motorem nejsou, motor je zuppa, ale pocitej s tim, ze cidla kolem nej stojej za hovno, uz sem vymenil skoro vsechny :unsure::p Vlnovec a skrticka klasika, malokdo po vice letech a km asi nemenil treba snimac otacek nebo cidlo teploty chladici kapaliny. Ale v zasade sou to drobnosti, ale sere to. -_-

Pleteš si 74 s 55KW.74 je ůplně jiný motor.Následníkem je 75KW motor,tzv horký motor,který má provozní teplotu 110 stupnů.Nejsou sním nijak zvlášt velké problémy.Řekl bych ,že je to docela dobrý,bezproblémový motor.Ale to co je dobré na motoru,tak to opačné si vybrala převodovka.Na tomto motoru je totiž ta nejhorší,co vyjela s koncernu,co se týče do množství a charakteru poruch.Ztohoto důvodu se stala nedostatkovým zbožím nebo velmi drahým zbožím.

Mam na nem 160000km, cidla vsechny puvodni, jenom ve 120000 vymena tesneni pod hlavou, ztracela se voda. Preventivne rozvodak, klinak s kladkama. Nikdy nezustal stat, klapka, vlnovec puvodni a zatim o.k. Je tu uplne jinej agregat nez 1.6/55. Mam AKL a jedinou nevyhodu vidim v absenci EPC, chtel bych totiz taky tempomat :( .

Mam na nem 160000km, cidla vsechny puvodni, jenom ve 120000 vymena tesneni pod hlavou, ztracela se voda. Preventivne rozvodak, klinak s kladkama. Nikdy nezustal stat, klapka, vlnovec puvodni a zatim o.k. Je tu uplne jinej agregat nez 1.6/55. Mam AKL a jedinou nevyhodu vidim v absenci EPC, chtel bych totiz taky tempomat :( .

Tempomat mit muzes, specialni skrtici klapku z Bory a vyreseno, ale stoji to jak pulka auta ;) Sem na tom podobne :(

  • Autor

To je zajímavé, že nový motor má stále stejné závady jako před 20 lety (nebo kdy se 1.6 55kW konstruoval). Hoši od VW jsou asi nepoučitelní. To by se Japoncům nestalo.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.