Publikováno Září 5, 201213 r Dnes při čekání v servisu na opravu jsem nahlédl do motorového prostoru vystavené Škody Roomster. Přestože vůz byl v stříbrné metalíze, tak na vnitřní straně kapoty, částech blatníků kryté kapotou a v motorovém prostoru chyběl na metalíze průhledný lak. Tyto části jsou sice více chráněny před vlivem počasí, ale vrchní lak přece chrání částečky hliníku v metalíze před oxidací a bez něj budou díly rychle podléhat korozi ?
Září 6, 201213 r U Roomsteru ať máš ASI jakoukoliv barvu karoserie, je motorový prostor nastříkám šedou barvou. Třeba u modré Miami metalízy to teda vypadalo blbě , ale stejně se tam podíváš max. 4x za rok.
Září 10, 201212 r Já mám v motorovém prostoru taky jenom barvu vozu bez laku, vypadá to jak základka.......hold se šetří
Září 10, 201212 r U zvláštního lakování je v motoru vše, jako dřív (včetně laku), alespoň u Yetiny. Taky se mi nelíbí nenalakovaný motorový prostor a navíc si myslim, že je namáhaný víc, než vnější lak (sůl, olej, vysoká teplota atd.) a poto by měl být chráněný líp, nebo alespoň stejně. Ať to dají do příplatku, ať si můžou lidi vybrat...
Září 11, 201212 r Karoséria je lakovaná predovšetkým z estetického hľadiska. Do motorového priestoru sa chodí niekoľkokrát do roka a chránený je aj nenalakovaný - veď plechy sú obojstranné pozinkované ...
Říjen 6, 201212 r Vždy jsem se posmíval Japoncům a Korejcům že nemají lakovaný motorový prostor. Škodovka už se do tohoto klubu také přidala. Šetří se kde se dá. Naštěstí právě tato změna ničemu neuškodí. Pouze bazarníkům se budou lépe maskovat bouračky.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.