Miras Novák Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 (editace) Ahoj, mám problém s větrákem u chladiče. Chladící kapalina se mi přehřívá, zapojil jsem si to napřímo na spínač kabelem a když se to přehřejvalo tak jsem cvaklnul a větrák se začal točit. Chtěl jsem ale aby se to pouštělo automaticky. Zkusil jsem vyměnit termospínač větráku u chladiče, ale pořád nic nespíná a netočí se nad 90stunpňů. Kde by mohl být zakopanej pes ? Díky Editováno: 6. Září 2012, autor: Miras Novák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 termospínač zapíná při 97°C tolerance je +2/-3°C, když ti tam jde šťáva tak je vadný snímač, zkouška sepnutí ve vařící vodě ti nic neříká? spinač se tu řešil x krát hledej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 Dále, může být spínač OK a je přerušený některý drát. Takže, možná ještě než začneš koupat spínač ve vařící lázní, odpoj od něj dráty a spoj je. Větrák by se měl roztočit. Tak vyloučíš případně přerušený některý z drátů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miras Novák Vloženo 7. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 7. Září 2012 (editace) ano takto jsem to měl zapojené doteď, takhle se točí Editováno: 7. Září 2012, autor: Miras Novák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 Jo toho tady málo o tom napsáno? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Felicius Vloženo 8. Září 2012 Sdílet Vloženo 8. Září 2012 Zdarec, trošku to chápu. Spínač na chladiči jsi vyměnil za nový a dva drátky máš vytažené z konektoru od termospínače na vypínač ve voze. Problém je v tom, že snímač, co měří teplotu, kterou vidíš na budíku, je umístěn u termostatu. Takže problém může být i v něm, popřípadě může být vadné i těsnění pod hlavou, čemuž bych se ani nedivil, když se Ti to stále přehřívá. Neztrácí se Ti chladící kapalina? Čus-bus, Felicius! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 8. Září 2012 Sdílet Vloženo 8. Září 2012 Stačí že víčko vyrovnávací nádobky nedrží tlak a chlazení se začne vařit dřív než spínač ventilátor spustí. Nezapomeň, že spínač měří v chladiči, ale nejteplejší je chladící náplň v hlavě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Felicius Vloženo 9. Září 2012 Sdílet Vloženo 9. Září 2012 Přesně tak, Tondo-B, jenom Tě malinko poopravím, že spínač ventilátoru neměří teplotu, ale spíná po dosažení teploty 97°C plus mínus nějaké drobné. Tedy spínač je umístěn v chladiči a snímač teploty je umístěn v termostatu, což je u hlavy válců. Takže bych usuzoval, že problém bude někde v cirkulaci chladící kapaliny. A příčin může být spousta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ballas Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 Čau, já mám tokovej problem, že když spojím dráty s čídla na chladiči na tvrdo na větrák tak se netočí. ale vetilator je funkční. A myslím si že na termospínači by mělo být 12 voltu což tam není.. Od kuď ten kabel vede? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.