Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Tak pro predeslem problemu, kdy mi auto netahlo sem udelal log. Auto uz mi jede o dost lepe nez pred opravou, bylo v haji čerpadlo, ted mam jine a jede o dost lip, ale furt pri 2000 nezatlaci do sedacky jako drive, proto prosim o kontrolu logu.

Mam pocit ze mozna vaha vzduchu je v kytkách protoze kdyz se spojim s motorem a je tam prutok vzduchu s toleranci 240-340mg a ja tam mam asi 440mg. viz obr...

A krapet se mi lisi tlak to je taky na obrazku...

dik

post-35950-1262383571_thumb.jpg

post-35950-1262383582_thumb.jpg

post-35950-1262383589_thumb.jpg

post-35950-1262383599_thumb.jpg

post-35950-1262383607_thumb.jpg

Vsechno to hrozne kolisa. Navic pozadavek na tlak turba volnobeh je zvlastni, zkontroluj co ukazuje cidlo atmosfer tlaku na kanalu 10, mas tam originalni program v ecu??? Ta vaha na volnobeh ukazuje ze je privrenej EGR. Mozna by bylo dobre ho rovnou mechanicky zaslepit a upravir v programu.

Mozna uz to nefunguje jak ma ovladani klapky, zkus jinej ventil N75, pripadne kouknout na turbo jak je na tom obtok. Ale to bude chtit turbo ven.

  • Autor

parada. tak mam co delat. takze je malej plnici tlak, proto mi to nezatahne jak ma???

  • Autor

zitra budu delat vyfuk, a dys budu mit jamu a jamobej hever, tak me napadlo jesi by neslo vyndat turbo lepe nez ze zhora.... pujde spodem ven??? a jak mam zjistit tesnost vsaciho potrubi??????

  • Autor

jo jeste sem si vzpomel, ze kdys sem to mel na vagu, tak sem dle VIS delal skousku tlaku turba, mel sem odpojeny ventil n75 a melo tam byt pri 3000ot. asi 1700mba, a ja mel 1400mba. takze turbo dava asi malo. na diru to nevypada. kdys bude obtok v poradku tak co muze tam byt v haji??? naklapeni to nema.

  • Autor

halooooooooooo

ja si myslím,podle logů,že je v pr.... váha vzduchu

  • Autor

dobra, a kdyz dam vahu vzduchu jinou, tak pude to us normalne??? pač to ma pomalej nabeh turba. v 2000ot to ma malej tlak i po vymene turba..

jestli bude problém jen váha vzduchu,tak si myslím,že to pak už bude v poho.zkus si ji od někoho půjčit a vyzkoušet

  • Autor

vaha vymenena a zadna zmena. uz mi zbyva jen jednotka.

  • 2 roky později...

zdravim nevim kde tady mohu poprosit o kontrolu tak to davam sem vsechny vas prosim muzete se podivat zda sem to udelal dobre auto je takove divne nechce tahnout moc dekuji vsem http://leteckaposta.cz/146253950

Upraveno od brasel

Zkus to ještě jednou kanal 3,10,11 do kopce na 3 od 1200-4500ot stale plný plyn.

Tam je nějaká chyba mně se to na DIESELPOWER-LOGVIEW nezobrazuje, ale normálně přes VAG ano. Musíš držet celou dobu plný plyn.

Upraveno od VAG BoBo

  • 1 měsíc později...

Zdravím škodováky,

našel by se někdo, kdo by se mi mohl podívat na LOG? Chystám se na čištění turba, ERG, sání, atd. Zajímalo by mě co všechno se dá z logu vyčíst.

Omlouvám se, že zakládám nové téma, ale toto vlákno by mohlo být pro všechny, kteří si chtějí nechat zkontrolovat logy.

Mám auto pár týdnů a zatím s ním nejsem nijak extra spokojen. Chci začít vychytávat mouchy, tak bych rád věděl, co vše je na pokraji smrti.

A dotaz k turbu: má zatuhlá regulace lopatek nějaký specifický zvuk? Po vytočení motoru je při dotáčení turba slyšet takové vrzání, to samé i při studeném rozjíždění (vč. cukání a následného pádu do NR).

Octavia 1.9TDI 81 kW, 2001, 185 000.

http://leteckaposta.cz/522727808

Děkuji za pomoc.

Upraveno od Cenda89

Takový LOG je na nic. Musíš ho dělat jinak, dělá se to do kopce pod plným plynem, když ubereš můžeš LOG ukončit. Nejlépe ve dvou na nějaké dálnici na čtvrtý rychlostní stupeň, logovat skupinu 3,10,11. Od 1500 ot/min do cca 4500 ot/min, pokud to teda tolik vytočí. Po celou dobu musíš mít plny plyn. Jinak můj log vypadá asi takhle: http://leteckaposta.cz/496699930

Upraveno od VAG BoBo

Hej tak to je hustééé. Takhle funguje motor s 10 000km. Taky bych chtěl.

Tak zkusim pologovat, až pojedu z práce. Kopec cca 5km a vždy mi tam padne nouzák.

Tohle auto má najeto poctivých 170 000 km. Fabie 74 kW r.v. 2001

Upraveno od VAG BoBo

Já mám taky poctivých 185000km, ale mám pocit jak kdybych jezdil s fiatem. no uvidíme po vyčištění

No nevím jsem měl Fiata Mareu 2.4 TD 91 kW po čipu 130 kW a to nejezdilo špatně a zvuk to mělo v tahu lepší než BMW 525 TDS

  • 3 měsíce později...

Tak se po delší době hlásím...

Zatím se událo:

Vyčištění turba - komplet (regulace, lopatky v kyselinové lázni)

Výměna N75(nový)

Výměna váhy vzduchu(nová)

Po vyčištění bylo auto jak nové - 100% spokojenost. Teď cca 2 měsíce je situace stejná jako předtím. Pády do NR v kopci i na rovinách.

Pokusil jsem se udělat LOG v kopci, na 3.st, 3,10,11. do 4500ot.

Pád nastal ve chvíli sešlápnutí spojky a zařazení 4-ky. Už nevim co kde pokroutit. Ještě mě napadl BLOW-OFF ventil, jestli není zanesený a neupouší dostatěčně tlak z turba.

Diagnostika hlásí stále dokola 17965 - Regulační mez překročena - sporadicky. Při kontrole akčních členů, při vyplém motoru není N75 slyšet, že by cvakl.

mj. opravdu zlatá 406!

Dík za odpovědi

http://leteckaposta.cz/806258291 - LOG

Upraveno od Cenda89

Co chceš vyčíst z logu který není dělaný pod plným plynem?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.