Publikováno Leden 1, 201015 r Tak pro predeslem problemu, kdy mi auto netahlo sem udelal log. Auto uz mi jede o dost lepe nez pred opravou, bylo v haji čerpadlo, ted mam jine a jede o dost lip, ale furt pri 2000 nezatlaci do sedacky jako drive, proto prosim o kontrolu logu. Mam pocit ze mozna vaha vzduchu je v kytkách protoze kdyz se spojim s motorem a je tam prutok vzduchu s toleranci 240-340mg a ja tam mam asi 440mg. viz obr... A krapet se mi lisi tlak to je taky na obrazku... dik
Leden 2, 201015 r Vsechno to hrozne kolisa. Navic pozadavek na tlak turba volnobeh je zvlastni, zkontroluj co ukazuje cidlo atmosfer tlaku na kanalu 10, mas tam originalni program v ecu??? Ta vaha na volnobeh ukazuje ze je privrenej EGR. Mozna by bylo dobre ho rovnou mechanicky zaslepit a upravir v programu.
Leden 2, 201015 r Autor no egr mam zaslepenej. ECU je origo. Ale v grafu je videt ze ta vaha dava divne. tady sou logy jesi ti to pomuze. http://ulozto.cz/3493163/log-01-011-003-xxx.csv http://ulozto.cz/3493164/log-01-011-003-xxlllllx.csv http://ulozto.cz/3493162/log-01-n-003-xxx.csv http://ulozto.cz/3493161/log-01-011-003-xxx-2-.csv http://ulozto.cz/3493165/log-01-01nnnnnnggff1-003-xxx.csv
Leden 2, 201015 r Mozna uz to nefunguje jak ma ovladani klapky, zkus jinej ventil N75, pripadne kouknout na turbo jak je na tom obtok. Ale to bude chtit turbo ven.
Leden 2, 201015 r Autor parada. tak mam co delat. takze je malej plnici tlak, proto mi to nezatahne jak ma???
Leden 2, 201015 r Autor zitra budu delat vyfuk, a dys budu mit jamu a jamobej hever, tak me napadlo jesi by neslo vyndat turbo lepe nez ze zhora.... pujde spodem ven??? a jak mam zjistit tesnost vsaciho potrubi??????
Leden 2, 201015 r Autor jo jeste sem si vzpomel, ze kdys sem to mel na vagu, tak sem dle VIS delal skousku tlaku turba, mel sem odpojeny ventil n75 a melo tam byt pri 3000ot. asi 1700mba, a ja mel 1400mba. takze turbo dava asi malo. na diru to nevypada. kdys bude obtok v poradku tak co muze tam byt v haji??? naklapeni to nema.
Leden 5, 201015 r Autor tak sem dnes vymenil turbo a futr to nejede jak ma, mam pocit ze mozna i huř. prosim odborniky o radu co s tim, muze tu stratu tlaku udelat i nejaka mala netesnost??? logy jsem delal na 3rychlost a dalsi jsou na 4ku http://leteckaposta.cz/504444179 a logy z minula pred vymenou turba tady http://leteckaposta.cz/873211780
Leden 6, 201015 r Autor dobra, a kdyz dam vahu vzduchu jinou, tak pude to us normalne??? pač to ma pomalej nabeh turba. v 2000ot to ma malej tlak i po vymene turba..
Leden 6, 201015 r jestli bude problém jen váha vzduchu,tak si myslím,že to pak už bude v poho.zkus si ji od někoho půjčit a vyzkoušet
Červenec 29, 201213 r zdravim nevim kde tady mohu poprosit o kontrolu tak to davam sem vsechny vas prosim muzete se podivat zda sem to udelal dobre auto je takove divne nechce tahnout moc dekuji vsem http://leteckaposta.cz/146253950 Upraveno Červenec 29, 201213 r od brasel
Červenec 29, 201213 r Zkus to ještě jednou kanal 3,10,11 do kopce na 3 od 1200-4500ot stale plný plyn.
Červenec 29, 201213 r Tam je nějaká chyba mně se to na DIESELPOWER-LOGVIEW nezobrazuje, ale normálně přes VAG ano. Musíš držet celou dobu plný plyn. Upraveno Červenec 29, 201213 r od VAG BoBo
Září 7, 201213 r Zdravím škodováky, našel by se někdo, kdo by se mi mohl podívat na LOG? Chystám se na čištění turba, ERG, sání, atd. Zajímalo by mě co všechno se dá z logu vyčíst. Omlouvám se, že zakládám nové téma, ale toto vlákno by mohlo být pro všechny, kteří si chtějí nechat zkontrolovat logy. Mám auto pár týdnů a zatím s ním nejsem nijak extra spokojen. Chci začít vychytávat mouchy, tak bych rád věděl, co vše je na pokraji smrti. A dotaz k turbu: má zatuhlá regulace lopatek nějaký specifický zvuk? Po vytočení motoru je při dotáčení turba slyšet takové vrzání, to samé i při studeném rozjíždění (vč. cukání a následného pádu do NR). Octavia 1.9TDI 81 kW, 2001, 185 000. http://leteckaposta.cz/522727808 Děkuji za pomoc. Upraveno Září 7, 201213 r od Cenda89
Září 7, 201213 r Takový LOG je na nic. Musíš ho dělat jinak, dělá se to do kopce pod plným plynem, když ubereš můžeš LOG ukončit. Nejlépe ve dvou na nějaké dálnici na čtvrtý rychlostní stupeň, logovat skupinu 3,10,11. Od 1500 ot/min do cca 4500 ot/min, pokud to teda tolik vytočí. Po celou dobu musíš mít plny plyn. Jinak můj log vypadá asi takhle: http://leteckaposta.cz/496699930 Upraveno Září 7, 201213 r od VAG BoBo
Září 7, 201213 r Hej tak to je hustééé. Takhle funguje motor s 10 000km. Taky bych chtěl. Tak zkusim pologovat, až pojedu z práce. Kopec cca 5km a vždy mi tam padne nouzák.
Září 7, 201213 r Tohle auto má najeto poctivých 170 000 km. Fabie 74 kW r.v. 2001 Upraveno Září 7, 201213 r od VAG BoBo
Září 7, 201213 r Já mám taky poctivých 185000km, ale mám pocit jak kdybych jezdil s fiatem. no uvidíme po vyčištění
Září 7, 201213 r No nevím jsem měl Fiata Mareu 2.4 TD 91 kW po čipu 130 kW a to nejezdilo špatně a zvuk to mělo v tahu lepší než BMW 525 TDS
Prosinec 21, 201212 r Tak se po delší době hlásím... Zatím se událo: Vyčištění turba - komplet (regulace, lopatky v kyselinové lázni) Výměna N75(nový) Výměna váhy vzduchu(nová) Po vyčištění bylo auto jak nové - 100% spokojenost. Teď cca 2 měsíce je situace stejná jako předtím. Pády do NR v kopci i na rovinách. Pokusil jsem se udělat LOG v kopci, na 3.st, 3,10,11. do 4500ot. Pád nastal ve chvíli sešlápnutí spojky a zařazení 4-ky. Už nevim co kde pokroutit. Ještě mě napadl BLOW-OFF ventil, jestli není zanesený a neupouší dostatěčně tlak z turba. Diagnostika hlásí stále dokola 17965 - Regulační mez překročena - sporadicky. Při kontrole akčních členů, při vyplém motoru není N75 slyšet, že by cvakl. mj. opravdu zlatá 406! Dík za odpovědi http://leteckaposta.cz/806258291 - LOG Upraveno Prosinec 21, 201212 r od Cenda89
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.