Přejít na obsah

Cenda89

Uživatel
  • Počet příspěvků

    25
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

495 zobrazení profilu

Oznámení Cenda89

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Mě tohle dělala NOVÁ váha vzduchu, originál Bosch
  2. A nebo nic, ty logy jsou naprosto v pořádku udělaný. I já si z nich vyčtu, že je v prdeli regulace turba.
  3. hele BoBo pošli mi ještě jednou ten tvuj log, at vim co mam merit a jak dlouho.
  4. Tak jsem dneska zkusil na rychlovku udělat LOG. Nevim jestli to bude použitelný, ale delal jsem to na 3 od 1500 ot do 4000 po plným plynem v kopci 3,10,11. http://leteckaposta.cz/511134616
  5. OK,OK, už taky vím, že u TDi BOV není. Ještě jsem se bavil s člověkem co mi čistil turbo, říkal, že lopatky regulace přibrousil, aby se nedřely o šasi. Předpokládal bych, že v tom by už problém být nemusel. když jsem dal novou váhu vzduchu, tak auto při rozjezdu cukalo, po odpojení EGR cukat přestalo. Nemohla by to být nakonec vývěva, že neutáhne N75 a EGR? Pokud dám nový N75 padá pořád,ale jen v kopci, když dám starý padá i na rovině a při nižších otáčkách. Zkusim teda udělat lepší log - na 3.st od 1500 do omezovače (nebo do pádu) 3,10,11, ok? Jak dlouho by měl být log zaznamenáván?
  6. Pod plným plynem mi to zdechne ještě pod kopcem...
  7. Tak se po delší době hlásím... Zatím se událo: Vyčištění turba - komplet (regulace, lopatky v kyselinové lázni) Výměna N75(nový) Výměna váhy vzduchu(nová) Po vyčištění bylo auto jak nové - 100% spokojenost. Teď cca 2 měsíce je situace stejná jako předtím. Pády do NR v kopci i na rovinách. Pokusil jsem se udělat LOG v kopci, na 3.st, 3,10,11. do 4500ot. Pád nastal ve chvíli sešlápnutí spojky a zařazení 4-ky. Už nevim co kde pokroutit. Ještě mě napadl BLOW-OFF ventil, jestli není zanesený a neupouší dostatěčně tlak z turba. Diagnostika hlásí stále dokola 17965 - Regulační mez překročena - sporadicky. Při kontrole akčních členů, při vyplém motoru není N75 slyšet, že by cvakl. mj. opravdu zlatá 406! Dík za odpovědi http://leteckaposta.cz/806258291 - LOG
  8. V pořádku, nemluvím o celé serii, ale pouze o několika konkrétních kusech. Asi máš prostě štěstí. Já mam rv.2001, u novějších aut se toto projevovat nemusí nebo to má ještě svůj čas. Mě prostě jen vadí to, že se octavia tváří 100% germany a vše super turbo nejvíc a na druhou stranu se pomlovaji francouzi, dle moji zkušenosti je pravda úplně opačná. Ale resme pazvuky, ne politiku...
  9. ale precejenom to byla vlajková loď, a model na kterým shade vybudovala jméno. Nový to auto stalo přes 600 tisic a takovej výsledek... Logan za 150t si to zaslouží. dneska ráno jsem vyjel a teploměr ukazoval -3C, při jízdě začalo praskat jakoby kolem předního okna a měl jsem pocit jako kdyz to okno za chvíli rupne celý. A tady fakt nevím co s tím... 406 jsem prodal částečně kvůli neresitelnemu pazvuku a toto je 1000x horší.
  10. Chlapi, díky za odpovědi. Na molitanování plastů se taky chystám. Dál chci taky odizolovat stropnici kobercem. Ty panty mě taky napadly, ale to bude chtít minimálně sundat dveře a do pantů nablít vazelínu.(Jinak pazvuk se objevil až po přitažení dveří ke kastli). Ale fakt nechápu, jak takový auto může mít tak odfláknutej interiér. Na audio se taky chystám, ale pořád si nějak nemůžu vybrat. Kdybyste měl někdo zkušenost jaké repro pro ROCK a PUNK, budu rád za radu.
  11. Ahoj, ahoj, Našla by se dobrá duše, někdo kdo by mi pomohl odstranit pazvuky v interiéru O1? Jezdil jsem v autech po totální nehodě, v autech starších než sem já, v autech podřadnech značek, ale takový peklo jako je škodovka, to sem ještě nazažil. V tom autě vrže, skřípe, vibruje a pazvučí snad úplně všechno. V autě jezdím sám a tak můžu jen poslouchat, nemůžu si šáhnout, abych přesně věděl co to je. Momentálně mě nejvíc trápí pazvuky od B sloupků - gumy kolem dveří jsem ošetřil - změna žádná. Kotvy zámků zkusil štělovat - změna žádná. Panty jsem prostříkl mazivem - taky nepomohlo. Jestli máte někdo stejný problém, poradte mi, co mám kde odšroubovat a co s tim pak dělat, nebo alespon, jak zdroj zvuku najít. Slyším všechno, ale nic se mi nedaří najít. Jsem ze Žamberka. A sorry za nový téma. Díky
  12. Kolega má O1, 2002. Dovoz Německo. komfortku 799A a zámky na obou stranách. Je k tomu i vystřelovací dvoutlačítko, ale zatím se to nepodařilo spárovat, protože ani po odpojení jednotky klíč nevidí. Podle dvou zámků usuzuju, že to není originál, že to někdo dodělával. Dá nějak poznat/určit jestli komfortka bude komunikovat s vystřelovacím dálkáčem?
  13. Tak teď tomu rozumim. A "A" je teda 2.5G nebo 3G?
  14. Tomu nějak nerozumim. zadní zámky normálně fungují, ale porad má jednotka jeden neosazený konektor. Je pravda, že když se komf. odpojí, tak jdou jen přední zámky. Já sem spíš měl na mysli, proč lepší B má jen dva konektory a horší A tři. Ale asi jako u Supu II, taky lepší jednotka - méně pinů.
  15. Já mám taky poctivých 185000km, ale mám pocit jak kdybych jezdil s fiatem. no uvidíme po vyčištění
×
×
  • Vytvořit nový...