jirkiss Vloženo 13. Září 2012 Sdílet Vloženo 13. Září 2012 Dobrý den, potřebuju poradit. Když nastartuju studenej motor tak hned jak to chytne otačky vyletí tak na 2500 jako bych startoval s plnym plynem a pak spadnou na normální volnoběh. Teplej to nedělá. Celkem mě to štve a nerad bych motor kvuli tomu zničil, že se takhle za studena protůruje. Tady nikde na foru jsem přímo tenhle problém nenašel. Četl sem tu hodně o nějakých čidlech tak nevím jestli se to týká i mě. Jinak jede normálně a spotřeba taky v mezích. Filtry a olej měněny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 13. Září 2012 Sdílet Vloženo 13. Září 2012 Začni základním nastavením škrtící klapky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkiss Vloženo 13. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 13. Září 2012 Začni základním nastavením škrtící klapky. popravdě nevím moc jak. Stačí když ju vyčistím a nechám nějakou dobu odpojenou baterku? VAG nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 13. Září 2012 Sdílet Vloženo 13. Září 2012 Na tohle potřebuješ Vag na smazáni adaptačních hodnot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 13. Září 2012 Sdílet Vloženo 13. Září 2012 (editace) popravdě nevím moc jak. Stačí když ju vyčistím a nechám nějakou dobu odpojenou baterku? VAG nemám. Určitě je rozumné ji napřed vyčistit - zejména pokud nevíš, kdy naposledy čištěná byla. Já si ji obvykle vyndám. Myslím odšroubuji od sacího potrubí. No a pak mi skvěle funguje na její čištění Bremsenreiniger. Ovšem pak je v elektronice motoru ve skupině 060 třeba provést základní nastavení. Vymažou se tím původní adaptační hodnoty, což je vlastně rozsah pohybu od uzavřené do otevřené klapky a nastaví se nanovo. Editováno: 13. Září 2012, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkiss Vloženo 13. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 13. Září 2012 tak děkuju moc, vyčistím tu klapku a pak zajedu do servisu ať mě udělají to základní nastavení. Aspoň uvidím kolik je tam dalších chyb o kterých ani nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 13. Září 2012 Sdílet Vloženo 13. Září 2012 (editace) Nevím jestli je to potřebné. HEX-CAN kabel a VAG-COM Max stojí dnes nejvýš 9.000,- vč.DPH (po obvykle 16 %-ní slevě) a má ho dnes už každý druhý. Tak se možná poptej sousedů. Je jistě rozumné se podívat i na možné další chyby v paměti závad. Editováno: 13. Září 2012, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 13. Září 2012 Sdílet Vloženo 13. Září 2012 Vymažou se tím původní adaptační hodnoty, což je vlastně rozsah pohybu od uzavřené do otevřené klapky a nastaví se nanovo. ČÍM SE VYMAŽOU TY ADAPTAČNÍ HODNOTY? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 14. Září 2012 Sdílet Vloženo 14. Září 2012 Libovolným diagnostickým softem, který zná Škodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 14. Září 2012 Sdílet Vloženo 14. Září 2012 Jo to chápu, ale zajímá mě tvůj postup, to jako dáš 060 do základního nastavení a přitom se ti vymažou adaptační hodnoty automatický? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 14. Září 2012 Sdílet Vloženo 14. Září 2012 Já se spojím s motorem na 01 a podívám se do měřených hodnot do skupiny 003, pokud tam škrtící klapka má třeba 4,7% je špinavá a je třeba ji vyčistit. Pokud 0,00% vlezu do základního nastavení a ve skupině 060 dám Start. Ty to děláš jinak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 14. Září 2012 Sdílet Vloženo 14. Září 2012 (editace) Ano jinak, mažu adaptační hodnoty. Klapka se totiž po vyčistění nastaví sama, teda ona se nastavuje při každém zapnutí klíčů, ale pokud nesmažeš adaptační hodnoty tak když byla jemně otevřena tak základním nastavením uděláš 0.0% v tom otevření. tím pádem nikdy nedosáhneš úplného zavření, i když to na první pohled vypadá že je vše OK. Editováno: 14. Září 2012, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 14. Září 2012 Sdílet Vloženo 14. Září 2012 I mně se nastavuje sama pokud je zapnuté zapalování alespoň 6s a nenastartuji nebo nesešlápnu plynový pedál. Ovšem napřed musí ŘJ napadnout, že je to vůbec potřeba a já nemám kontrolu, zda adaptace proběhla úspěšně. Úplné uzavření klapky by bylo na volnoběh bez obtoku nepoužitelné a úplně mi stačí, že je pootevřená klapka popsána jako 0,0% otevření. S tím si ŘJ poradí. Pokud se domníváš, že tazatel má postupovat jinak, fajn. Pak by možná bylo vhodné, abys mu napsal, co navrhuješ. Já se domnívám, že mnou popsaný postup je zcela dostatečný a že může vést k vyřešení jeho problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 14. Září 2012 Sdílet Vloženo 14. Září 2012 Vyčistit, pak přizpůsobení kanál 00, vymazat adaptační hodnoty, pak základní nastavení kanálu 060, toť vše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkiss Vloženo 15. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2012 tak klapku jsem vyčistil. Špinavá byla hodně. Jinak kamarád si koupil Vag (má octávku 98 rok, benzín). Bude mě konektor pasovat i na Fabii? Neumí s tím ale pracovat, proto bych se rád zeptal, jestli jako amatéři dokážeme tu klapku nastavit. Nerad bych něco podělal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 15. Září 2012 Sdílet Vloženo 15. Září 2012 myslim ze bezproblemu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkiss Vloženo 15. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2012 a ještě jeden dotaz bych měl. Když jsem klapku vydělal ven, byla lehce pootevřená což si myslím odpovídá volnoběhu a je snad správně. Nechápu tedy proč ty otáčky po nastartování tak vylítnou. Co jí dá ten povel ji na tu vteřinu dvě tak otevřít? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkiss Vloženo 15. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2012 myslim ze bezproblemu tak to je dobrá zpráva :-) snad na to bude zítra čas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 15. Září 2012 Sdílet Vloženo 15. Září 2012 tak pokyn ji daji snimace a cidla od vsud z motoru,... jaka je treba teplota motoru a venkovni teplota a podobne tak vsechno to ŘJ zpracuje a pak nastavi samozrejme pomoci elektroniky skrtici klapku,... ale v sechno se odehrava v destinach ci dokonce i setinach sekundy takze o tom v podstate nevis ohledne toho ze pripojeni snad bezproblemu,... to uvidis jaky tam budou diagnostivcky zasuvky a taky podle toho co mate za kabel ale uvidis zejtra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 15. Září 2012 Sdílet Vloženo 15. Září 2012 Jinak kamarád si koupil Vag (má octávku 98 rok, benzín). Bude mě konektor pasovat i na Fabii? Neumí s tím ale pracovat, proto bych se rád zeptal, jestli jako amatéři dokážeme tu klapku nastavit. Nerad bych něco podělal. - Ano, bude pasovat. - To bys už měl vědět ty sám, ne? Postup máš popsaný výše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 15. Září 2012 Sdílet Vloženo 15. Září 2012 Když jsem klapku vydělal ven, byla lehce pootevřená což si myslím odpovídá volnoběhu a je snad správně. Nechápu tedy proč ty otáčky po nastartování tak vylítnou. Co jí dá ten povel ji na tu vteřinu dvě tak otevřít? ŘJ motoru Nic jiného klapku neřídí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 15. Září 2012 Sdílet Vloženo 15. Září 2012 Vyčistit, smazat adaptační hodnoty a nastavit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majra21 Vloženo 9. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2012 Vyčistit, smazat adaptační hodnoty a nastavit. Zdar, já jsem jí pouze vyčistil, nic jsem nenastavoval, ani nemazal a jede to naprosto normálně... Proč se tedy musí vymazávat adaptační hodnoty? Díky. M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 9. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2012 protože ŘJ tam má zapsané hodnoty jako když byla klapka zasviněná, tedy více pootevřená aby tam šel dostatečné množství vzduchu okolo toho bordelu, no a když ten bordel dáš pryč, vznikne tam tudíž větší škvíra a pak trvá delší dobu než se to zase ŘJ naučí, že tam toho vzduchu má více ... takhle jí to povíš hned, dej si klapku jak máš, už je průchod čistý ... laicky řečeno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majra21 Vloženo 9. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2012 (editace) Já to auto koupil před týdnem. Kolísaly otáčky na volnoběh a tak jsem vyčistil klapku. Nyní otáčky nekolísají a tváří se to naprosto normálně, nehledě k tomu, že se mi snížila spotřeba z 9l na 6,5l/100km, takže jsem se plácal po ramenou jakej jsem mekányk :-) Mám to teda nechat někde vymazat, nebo se to klapka naučí sama, resp. najde si sama ty správné polohy? díky. Editováno: 9. Říjen 2012, autor: Malta citace předchozího příspěvku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.