Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

AnHy: Dnes jsem to zrovna dělal.  "O"kroužky jsem nechal původní (při vytahování se nikde nesekly-tak že v pohodě),a síťka se vyšroubuje-vypere.Prostě žádný problém. Práce tak na 30minut.

IMG_20200311_181154.jpg

IMG_20200311_211658.jpg

Vloženo
před 12 hodinami, Fajerak napsal:

AnHy: Dnes jsem to zrovna dělal.  "O"kroužky jsem nechal původní (při vytahování se nikde nesekly-tak že v pohodě),a síťka se vyšroubuje-vypere.Prostě žádný problém. Práce tak na 30minut.

IMG_20200311_181154.jpg

IMG_20200311_211658.jpg

Dik za info, sitko nevyzera az tak zle. Ako vyzeral otvor kde je zasunuta pumpa, boli tam tie hlieny (olej + brusivo zo spojky). Kolko km bol nabehanych od posledneho cistenia sitka? Moja jedina skusenost s haldexom bola vymena cerpadla pri 50tkm (sitko vyzeralo podobne), haldex filter som nemenil nikdy, aktualne 100tkm haldex ok. Chcem sa opytat ci niekto menil haldex filter kvoli realnej chybe alebo len preventivne? Dik za odpoved.

 

Vloženo

odpájať netreba , gumičky tiež staré prežijú ak to dobre očistíš a namažeš ... filter na 4 generáciu sa už zohnať dá a vymenil by som ho určite , ten istý bordel čo je na sitku čerpadla je aj v ňom

  • o 5 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Raději jo, ale ta horská přirážka oproti FEBI je citelná, skoro dvojnásobek.

Jelikož na Yetim nyní není tak velký nájezd tak jsem to zkousnul. Plánuji

v příštím roce vyměnit oleje v diferenciálech vpředu a vzadu a další rok

i v převodovce, zvažuji že koupím lacinější olej (pokuď zase nevyměknu :-)

Vloženo (editace)

No zatím jsem tu odvahu neměl, fórum čtu už roky a vím, že

každý zasvěcený od náhrad odrazuje (myslím olej do převodovky),

ale to si fakt FEBI vezme na bedra průser s nekvalitním olejem ?

Co garážníci ? Olej do převodovky do mé kokty je 1600 litr, vejde se

tam 2,4 litru.

Editováno: , autor: Sudetak
Vloženo

Já mám v převodovce FEBI (rozdíl od orig.není znát) v mototechně mi známá řekla že to berou všichni(tak že těch převodovek na šrot by bylo mraky).Mi to zatím slouží jako proplach a dál se uvidí.

Vloženo

FEBI je na trhu dlouho a kupoval jsem v této značce i řadu dílů,

ale u těch olejů si nejsem jistý. Rozhodoval jsem se podle cc-autodily,

kde měli pouze originál a febi na dotaz, obrat mají velký, takže to co

jde na odbyt je i skladem. Jelikož se to mění po letech ...

Babo raď.

Vloženo

Do manuálu bych Febi zkousl,ale určitě né automat.I diferáky můžou mít jiné specifikace než běžně dostupný olej.

Jinak než Febi,raději nějakou opravdu firmu,která si dělá svoje oleje.Febi není výrobcem olejů.

Vloženo
V 12. 3. 2020 na 11:13, AnHi napsal:

Dik za info, sitko nevyzera az tak zle. Ako vyzeral otvor kde je zasunuta pumpa, boli tam tie hlieny (olej + brusivo zo spojky). Kolko km bol nabehanych od posledneho cistenia sitka? Moja jedina skusenost s haldexom bola vymena cerpadla pri 50tkm (sitko vyzeralo podobne), haldex filter som nemenil nikdy, aktualne 100tkm haldex ok. Chcem sa opytat ci niekto menil haldex filter kvoli realnej chybe alebo len preventivne? Dik za odpoved.

 

Video 240 000 najeto

Vloženo
V 4. 7. 2020 na 19:13, cosby napsal:

Jste blázni vy,kteří dáváte jiné oleje než originál.

?tak snad olejová norma určuje jakej olej tam prijde ! Co so Si predstavujes pod slovem original? Jako ze si skoda nekde dela olej?  Nebo brzdice ktery bere od  ate ,ale muzes si koupit prebaleny ate v bedne od skody ?atd atd  vemes olej febi odpovidaji ci normu tak to ho tam ve skodovce nalejou a nereknou nic, tak nikoho nestras a nedelej znej blazna. 

 

 

 

Vloženo

Souhlasím s tebou,slovo "ORIGINÁL" dnes v uvozovkách neexistuje. Německé"originály"jsou vyrýběné v Číně,Indii atd. A ještě na krabičku napíšou - made in Germany. Všichni víme že to néni až tak v pořádku ( veřejné klamání zákazníka) ale kdo z vás si byl někde stěžovat??? A ohledně toho oleje:  upřímně!-kdo z vás mi zaručí že olej pod názvem "originál" tomu názvu aj odpovídá.  Pokud si to fakt někdo myslí-tak potom slovo "bysnys" mu vůbec nic neříká!

  • o 2 roky později...
Vloženo
V 29. 10. 2018 na 21:52, thmf napsal:

 

Cez Vcds vôjdeš do 4x4, veberieš akčňé členy a dáš prečerpať olej. 

Celý filter ti krásne samo vypľuje vonku.

 

Je tento postup správně?  Zapneš čerpadlo a filtr se povytlačí ven. Tím se ti roztěsní vstup a výstup oleje mezi filtrem a domkem filtru. Tím uděláš bipass filtru a bordel, který je před filtrem tlačìš ne do filtru, ale rovnou dál do systému. Je to tak dobře?

  • o 1 rok později...
Vloženo

Zdar vsem, co budete cist toto jiz starsi vlakno… ja byt vama, kaslu na skodovku servis. Maji jen vymenu oleje v haldexu v prirucce. Neresi cerpadlo a sitko (filtr chcete-li). Mam na yetine II generace haldex IV a vymena oleje byla jiz podruhe. Prvni skodovka, po druhe dlouholety mechanik. Ten mi udelal pekny snimek cerpadla. Holt pri vymene cistit prostor cerpadla, pokud to myslis s autem vazne :)

1951a38f-5260-47c5-97be-9fae8eeed81a.jpeg

d94c5793-50c3-412d-a60d-d196d3a74178.jpeg

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...