Míra Škoda Vloženo 26. Září 2012 Vloženo 26. Září 2012 Zdravím, Mám fabii 1.9 tdi původně 74kW teď neco přes 100kW. Uvažuji o tom, že bych o neco ještě motor poladil. Ale nevím co. šlo by dát EGR pryč. A třeba turbo a intercooler. Je turbo z fabie RS lepší než obyčejné? nebo jsou stejné? Nebo dát větší vstřiky? Díky za rady co by šlo udělat. Díky Je mi jasne že jde koupit hybridní turbo za 30 tis. Citovat
Jiri92 Vloženo 26. Září 2012 Vloženo 26. Září 2012 Tak prvně záleží jakej výkon by sis představoval. Intercooler bude při větším výkonu nutnost. Turbo z RSa je lepší, ale tak +- do 160 koní. Když dáš FMIC + turbo GT1749VB+ vstřiky AL bude tam krásnejch kolem 180 koní a na běžný ježdění ideál a za rozumný peníze...plus samozřejmě budeš muset řešit brzdy,podvozek, přeobložit lamelu, C čidlo.....EGR ti čiptuner odstaví v mapách... Citovat
Míra Škoda Vloženo 26. Září 2012 Autor Vloženo 26. Září 2012 o něco víc než mám no za rozumné peníze. jaké úpravy by to obnášelo?Takže kyz by se vymenilo turbo + vstriky intercoler z RS tak by to bylo lepší jo:? no Ječtě by to chtelo lepsí hadice a spony co? Citovat
Jiri92 Vloženo 26. Září 2012 Vloženo 26. Září 2012 IC z RSa ne, musel by se udělat FMIC. No za rozumné peníze podle toho jak co seženeš, hlavně záleží kolik do toho chceš dát peněz to je asi to nejdůležitější. Nebo můžeš dát turbo GT1749VA nebo KKK z RSa + FMIC a nechat vstřiky sérii. Měl bys tam pěknejch +- 160 koní a nebyla by to taková raketa za ty úpravy....Hadice a spony vyřešíš s FMIC protože budeš muset udělat celý vedení vzduchu nový...Co máš za kód motoru? Citovat
Míra Škoda Vloženo 27. Září 2012 Autor Vloženo 27. Září 2012 Motor 1.9tdi 74kw původně ATD a verze TMBNS26Y. Mám tam čip na 100a něco kW. Musel by se zase dělat novej soft? Dát tam turzbo z RS ?Videl bych to na to turbo rs + cooler větší(nějaká zkušenost který se tam dobře vejde?) Díky Citovat
Jiri92 Vloženo 27. Září 2012 Vloženo 27. Září 2012 Soft se bude muset předělat každopádně, budeš ještě potřebovat redukci na výstupu turba a nejspíš C čidlo .....koukni sem tady máš inspiraci: http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=72223&postdays=0&postorder=asc&start=45, já zatím IC ještě nedělal ale myslím že tak kolem 700x150? by se měl vejít bez větších zásahů do výztuhy....nebo napiš uživateli Kibi ten už to má za sebou a určitě rád pomůže Citovat
Míra Škoda Vloženo 27. Září 2012 Autor Vloženo 27. Září 2012 Nevím jesli to není blbost stve me že nemám aspon RSo byla by tam lepsi spojka a 6ti kvalt tak bych do toho sel. Tady u toho budu muset udelat spojku brzdy atd. Laka me to ale asi je to blbost. Fak nevim jestli do toho jít. Citovat
Mirek 835 Vloženo 27. Září 2012 Vloženo 27. Září 2012 Ahoj,podle mne je blbost přestavovat 1.9-74kw. Finančně dost náročné. Myslím že je lepší koupit RS a tam přidat nějaké koníky navíc. Citovat
Míra Škoda Vloženo 28. Září 2012 Autor Vloženo 28. Září 2012 No to asi právě taky říkám. Já sem byl zvyklej na jiné auto měl jsem BMW E 39 3D 142kW ale ted jezdim do prace cca 2 km a na to je bawo zbytecné tak jsem koupil fabii trochu sem ji poladil a docela ok. přidám nějaké fota, No možná pokouknu po něčem Citovat
kibi Vloženo 28. Září 2012 Vloženo 28. Září 2012 ahoj Míro, co ti napsali kluci sedí....ATDčko + chip je rozumný poježdění, když chceš jít víc, budou lítat peníze a nakonec zjistíš, že výhodnější bylo Fabii ATD střelit a pořídit FRS, nebo ještě lépe Ibizu Cupra (FR)... tvoje vstřiky (trysky) tě pustí na cca 170PS (taky záleží kolik toho mají za sebou)....ale bylo by nutné minimálně turbo Garrett 1749VA, nebo lépe VB...a 100% i FMIC (výborně sedne právě z Ibizy Cupra, ale cena je mimo a je jich jak šafránu:( jinak pořídit univerzál celohliník a dodělat si vedení)....pokud je chip rozumný a lamela je v dobrém stavu, tak chvíli vydrží, každopádně jistota je přeobložení třebas u Renovaku organikou HDS 57 2x3.5mm .....když to dáš všeco do kupy + drobnosti jako větší sání, harmonika k airboxu z FRS, tak ti v pěněžence udělaj +- 30.000,- manko.... když pořídíš FRS, Ibizu ASZ (Cupra, FR, Sport)....máš kromě ještě menšího IC (až na Cupru, opravdu FRS - Iba Sport, FR má menší IC jak ATD, AXR :-o ), v základu větší vstřikovače, turbo kkk (potencionál lehce menší jak uváděný Garrett 1749VA - cca strop do 170 PS), veškerý náležitosti jako větší sání...vedení vzduchu + další věci jako větší brzdy, mohutnější poloosy (mně to už jednu střihlo ) a jako bonus podstatně lepší posezení uvnitř kdybych tolik nechtěl kombíka, tak to osobně řeším prodejem a koupí Ibizy Cupra (FR) nebo kup něco takovýho a nemusíš se s tím vůbec patlat http://www.sportovnivozy.cz/31839-seat-ibiza-sport-tdi Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.