Přejít na obsah

Úprava motoru stage II.


Doporučené příspěvky

Zdravím,

Mám fabii 1.9 tdi původně 74kW teď neco přes 100kW. Uvažuji o tom, že bych o neco ještě motor poladil.

Ale nevím co. šlo by dát EGR pryč. A třeba turbo a intercooler. Je turbo z fabie RS lepší než obyčejné? nebo jsou stejné? Nebo dát větší vstřiky?

Díky za rady co by šlo udělat. Díky

Je mi jasne že jde koupit hybridní turbo za 30 tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak prvně záleží jakej výkon by sis představoval. Intercooler bude při větším výkonu nutnost. Turbo z RSa je lepší, ale tak +- do 160 koní. Když dáš FMIC + turbo GT1749VB+ vstřiky AL bude tam krásnejch kolem 180 koní a na běžný ježdění ideál a za rozumný peníze...plus samozřejmě budeš muset řešit brzdy,podvozek, přeobložit lamelu, C čidlo.....EGR ti čiptuner odstaví v mapách... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

IC z RSa ne, musel by se udělat FMIC. No za rozumné peníze podle toho jak co seženeš, hlavně záleží kolik do toho chceš dát peněz to je asi to nejdůležitější. Nebo můžeš dát turbo GT1749VA nebo KKK z RSa + FMIC a nechat vstřiky sérii. Měl bys tam pěknejch +- 160 koní a nebyla by to taková raketa za ty úpravy....Hadice a spony vyřešíš s FMIC protože budeš muset udělat celý vedení vzduchu nový...Co máš za kód motoru?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Soft se bude muset předělat každopádně, budeš ještě potřebovat redukci na výstupu turba a nejspíš C čidlo .....koukni sem tady máš inspiraci: http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=72223&postdays=0&postorder=asc&start=45, já zatím IC ještě nedělal ale myslím že tak kolem 700x150? by se měl vejít bez větších zásahů do výztuhy....nebo napiš uživateli Kibi ten už to má za sebou a určitě rád pomůže :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj Míro, co ti napsali kluci sedí....ATDčko + chip je rozumný poježdění, když chceš jít víc, budou lítat peníze a nakonec zjistíš, že výhodnější bylo Fabii ATD střelit a pořídit FRS, nebo ještě lépe Ibizu Cupra (FR)...

tvoje vstřiky (trysky) tě pustí na cca 170PS (taky záleží kolik toho mají za sebou)....ale bylo by nutné minimálně turbo Garrett 1749VA, nebo lépe VB...a 100% i FMIC (výborně sedne právě z Ibizy Cupra, ale cena je mimo a je jich jak šafránu:( jinak pořídit univerzál celohliník a dodělat si vedení)....pokud je chip rozumný a lamela je v dobrém stavu, tak chvíli vydrží, každopádně jistota je přeobložení třebas u Renovaku organikou HDS 57 2x3.5mm

.....když to dáš všeco do kupy + drobnosti jako větší sání, harmonika k airboxu z FRS, tak ti v pěněžence udělaj +- 30.000,- manko....

když pořídíš FRS, Ibizu ASZ (Cupra, FR, Sport)....máš kromě ještě menšího IC (až na Cupru, opravdu FRS - Iba Sport, FR má menší IC jak ATD, AXR :-o ), v základu větší vstřikovače, turbo kkk (potencionál lehce menší jak uváděný Garrett 1749VA - cca strop do 170 PS), veškerý náležitosti jako větší sání...vedení vzduchu + další věci jako větší brzdy, mohutnější poloosy (mně to už jednu střihlo :D ) a jako bonus podstatně lepší posezení uvnitř ;)

kdybych tolik nechtěl kombíka, tak to osobně řeším prodejem a koupí Ibizy Cupra (FR) ;)

nebo kup něco takovýho a nemusíš se s tím vůbec patlat :D

http://www.sportovnivozy.cz/31839-seat-ibiza-sport-tdi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...