mirekkrejci Vloženo 2. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2012 Zdravím, mám takový problém mám š-octavii 1,6/74kw a všiml jsme si jak jsem otevřel víčko oleje, že na jeho spoidní části a kolem hrdla je taková divná bílá hmota zajímalo by mě o co se jedná....Typuju že se mi nějakým zpusobem dostala do oleje voda, ale jaké mužou být příčiny...díval jsem se na hladící kapalinu a ta je pořád plná tak jak má být a ubýtek nejde vidět... žeby těsnění pod hlavou? Mám jen hruzu to dát do servisu at to nebude něco vážnějšího např praskla hlava.. za každou radu díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajpservice Vloženo 2. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2012 To nic nebude.. Zřejmě jen jezdíš kratší cesty a tak se nahoře usazuje vlhkost.. Taková nažloutlá emulze.. kdyby jsi jel někam na dlouhou cestu tak se to i rozpustí a zmizí to. Podle mě jde jen o toto a žádný problém to není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 2. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2012 Pokud se ti nestrácí voda, tak to neřeš, je to normální olejová emulze, která vzniká srážením olejových par na tom víčku. Tento jev se děje hlavně v zimě a z důvodu, když se jezdí krátké trasy. Pokud pojedeš dlouhou trasu, tak se tato emulze vypaří a víčko budeš mít čistý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirekkrejci Vloženo 2. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 2. Říjen 2012 Chlapy vy jste mě ted potěšili kapalina nemizí je stálá už druhým rokem ... moc děkuju už jsem měl ty nejhorší scénáře ještě že jsem se zeptal díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 2. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2012 tak tak..ako píšu chalani ..hlavne to je markantne vidieť na týchto motoroch 74/75kW.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beny250 Vloženo 2. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2012 pokud bude spotřeba oleje vysoká a pod víčkem bude "margarín" až ke klapce, tak to budou zapečené kroužky (motor dejchá). když budeš mít prasklou hlavu - mám jí po GO (motorena praha) ozvi se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirekkrejci Vloženo 3. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 3. Říjen 2012 To už tak super zpráva není...volal jsem borcovi ke kterému dávám auto a ten mi řekl, že to muže být více důvodu, že je třeba sundat hlavu poslat kamsik a podle toho by se to odvyjelo, ale předem říká že je to hodinově náročné takže se připravit na balík ...Takže pokud zapečené kroužky tak to bude taky palka jak brno co?...Olej mi to bralo dycky ne nějak brutálně ale ano vydrží mi na risce cca 3 měsíce pak stačí dolít ani ne půl litru a jsem zpět na hranici to není tak hrozné ne?... najezdím deně kolem 40 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beny250 Vloženo 3. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2012 sada kroužků cca 1500,-, ale spíš ta práce..... otestuj CO v expanzní nádobě - tím vyloučíš hlavu a případně vadné těsnění pod ní. kolik máš najeto? není LPG? no za 3 měsíce po 40km a půl litru už dost je...... 3600km/0,5litru. pokud to bude kouřit bíle (dým) - jsou to kroužky. překroužkování počítej: kroužky 1500,- přebroušení hlavy, nová gufera a zabroušení ventilů cca 2500-3500,- těšnění 800,- a práce cca 3000,- = 8000-10000,-Kč vyčisti zákal, naplánuj nějaký delší výlet... zatím bych to sledoval. pokud to našlehá "margarín až ke klapce" rozhodně to oprav včas! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirekkrejci Vloženo 4. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 4. Říjen 2012 najeto mám 255000km ale auto jede pořád skvěle jak před 150000km jak zjistím to CO? a nemohlo by to být jen to co říkali ti první dva? jelikož jsem si po týdnu otevřel víčko oleje a ta bílá hmota tam už není předtím jsem to vyčistil a už se to tam znovu neudělalo???hrozím se te ceny nechce se mi dávat 10 000,- je to dost ale co mi zbyde když se to potvrdí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 4. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2012 Opravu žádnou zatím nedělej, jen sleduj jestli se ti tam ta emulze bude dělat a kontroluj olej, pokud by jsi měl zvýšenou spotřebu oleje a dělala se ti pořád ta emulze, tak pak je to na výměnu pístních kroužků Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beny250 Vloženo 5. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2012 (editace) podle toho co píšeš - to bude pravděpodobně OK. jinak pro info můžeš čerpat i tady: http://forum.skodaho...-16-akl/unread/ . držím palce ať to jsou jen ty krátké trasy - já prohazoval motory a bylo to nic-moc. jinak mám na tento motor AKL zatím všechno - jukni na bazar : http://forum.skodaho...tor-akl-1674kw/ Edit: zjištění CO v expanzní nádobě např.: http://www.uni-max.c...bloku-motoru/d/ , v servisu používáme toto.... jsou i dražší a složitější metody, ale toto nám pro naše potřeby postačuje. OKI - budu editovat.... učím se :0) Editováno: 6. Říjen 2012, autor: beny250 Edituj příspěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirekkrejci Vloženo 5. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 5. Říjen 2012 díiky určitě se na tebe obrátím kdyby byl nějaký problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.