_dodo Vloženo 6. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2012 (editace) Pozdravujem Vas, chcel by som sa spytat, ci mi neviete poradit ako vymenim vstrekovac na tomto aute teda kde je umiestneny a ci sa da jednoducho vymenit. Autom mi zacalo nejak pri 1500 otacok potriacat, a ked sa rozbieham, tak ma slaby vykon. Dufam ze to bude zapalovacia cievka, pretoze na jednom valci ked ju vyberiem a znova zalozim, tak sa moc chod motora nezmeni... Avsak ked auto prepnem na LPG, tak akoby to auto slo lepsie. Tak mam podorzrenie aj na vadny vstrekovac. Dakujem. Editováno: 6. Říjen 2012, autor: _dodo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 6. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2012 Pokud je špatná cívka , jede na tři válce, a to poznáš. Cívka se dá proměřit, musí mít určitý odpor. Bylo by dobrý napíchnoz na VAG. ten ti ukáže, který válec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_dodo Vloženo 6. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. Říjen 2012 (editace) Vag ukazuje toto: 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 0 Reset counter: 39 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Date: 2000.01.01 Time: 00:00:00 Freeze Frame: Bin. Bits: 00000000 Load: 42.8 % Lambda: 2.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 87.0°C Absolute Pres.: 445.3 mbar RPM: 778 /min 16685 - Cylinder 1: Misfire Detected P0301 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 9 Fault Frequency: 0 Reset counter: 0 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Date: 2000.01.01 Time: 00:00:00 Freeze Frame: Bin. Bits: 00000000 Load: 26.9 % Lambda: 14.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 63.0°C Absolute Pres.: 303.6 mbar RPM: 2100 /min Ta prva chyba asi suvisi aj s tym, ze som mal von cerpadlo z nadrze nakolko bolo upchate rozleptanym tesnemim od benzinu... A ta druha pise o valci 1. Co je predpokladam nalavo pri pohlade na motor s predu. Len na LPG sa mi javy ze to ide lepsie... preto si myslim ze to moze byt aj ten vstrekovac, len neviem ako ho v pripade potreby vymenit. Dnes by som to chcel stihnut doobeda pokupit... Dik. Editováno: 6. Říjen 2012, autor: _dodo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 6. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2012 (editace) Kemo, našel jsem v tabulce VAG chybu P0301, což je : Vypadky zapalovani valce 1 a P0441, což je chyba v obvodu odvetravani nadrze. Sežeň si někde dílenskou příručku, tam je to popsané, jak co sundat. Začal bych cívkou , zkus prohodit cívku z prvního válce na jiný, pokud je špatná ( protože ty odchází často), tak ti vag ukáže ak chybu na jiným válci a je to cívkou. Máš motor , který je podobný s mototama z fabie, zkus hledat i tam. Vstřiky jsou taky čtyři, takže se daj prohodit, pak by teoreticky mohl být špatný vstřik. Editováno: 6. Říjen 2012, autor: Casy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_dodo Vloženo 6. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. Říjen 2012 No tak cievka to nebola... bude to asi vstrek. Musim ho objednat a snad to pomoze... Na LPG to ide dobre a ten ma svoj svtrek, tak bude to potom len to. Zatial DIK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_dodo Vloženo 24. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 24. Říjen 2012 Bol to vstrek na 1-vom valci... Nato ze sa nepouziva nejak casto kedze auto mam na plyn odisiel podla mna dost skoro... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2012 no je potřeba brát menší množství beneli, aby si ho častěji obměňoval a nestihl se ti kazit a ucpávat čerpadlo a vstřiky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojoba71 Vloženo 28. Březen 2013 Sdílet Vloženo 28. Březen 2013 Kemo, našel jsem v tabulce VAG chybu P0301, což je : Vypadky zapalovani valce 1 a P0441, což je chyba v obvodu odvetravani nadrze. Sežeň si někde dílenskou příručku, tam je to popsané, jak co sundat. Začal bych cívkou , zkus prohodit cívku z prvního válce na jiný, pokud je špatná ( protože ty odchází často), tak ti vag ukáže ak chybu na jiným válci a je to cívkou. Máš motor , který je podobný s mototama z fabie, zkus hledat i tam. Vstřiky jsou taky čtyři, takže se daj prohodit, pak by teoreticky mohl být špatný vstřik. lahsie je vytahovat cievku jednu po druhej. ak vytiahnes dobru, chod motora sa radikalne zmeni, ak tu vadnu, chod motora bude bez zmeny. VAG zbytocny. Meral som aj odpor zo serv. manualu, ale vsetky boli OK. No pri zistovani sposobom vyber a uvidis som nasiel vadnu. Nosim si nahradnu v kufri. Po nahodeni namiesto tej vadnej ide ako hodinky. { BXW}. Inak vstrekovace su na takej dutej rampe cez ktoru ide do nich benzin.su tam len strcene na tesniacich gumickach a poisteny je kazdy zavlackou. Treba vybrat vzduchovy - tu krabicu, kde filter je. odpoj privod paliva k tej rampe, ale obal to handrou, lebo je to natlakovane, pozor motor studeny musi byt. odsrubujes 2 skrutky na ktorych ta rampa drzi a jednoducho tu rampu primeranou silou povytiahnes von. 4 gumicky ti budu samozrejme klast maly odpor.Ak to budes davat naspat, pozri, ci tie gumicky nie su poskodene. Ak su OK, potri ich motorovym olejom.Davat tam vzdy nove je zbytocne a treba ich zhanat. cierne idu hore ku konektoru a zelene do rampy- 8 KS a jedna stoji cca 2 eura...... Vybrane vstrekovace strcis do ultrazvukovej cisticky z lidlu za 20 eur a vycistis ich./ potom na nete je jednoduchy pripravok, napaja sa na autobateriu.Sklada sa z 2 kablikov. Napr. kable na reproduktory. Cierny a cierno-cerveny. Na jedej strane kablov napojis autobateriu, aj priamo z auta, na druhej strane vstrekovac cez pripajacie svorky za par centov. Jeden z tych kablov prerusis a strcis tam spinac, ktorym budes simulovat zopinannie vstrekovaca ako pri jazde motorom, samozrejme podstatne nizsou frekvenciou :} a pri stlacani tlacitka, ktore sa vracia do povodnej polohy ti zacne vstrekovac cvakat. no a pocas toho tam pod tlakom striekas z 50 ml striekacky { do ktorej si predtym nastriekas cca do 10 ml roztok na cistenie karburatorov - na kazdy vstrek max. 2 ml} a pekne vidis ako sa ti kvapalina rozdeluje do tvaru pismena v pri vystreknuti. Fakt je to primitivne, ale ucinne. Ak je upchaty, tak ultrazvuk a cistic karburatorov to poriesi na 100 percent. Netreba ti ziadne vagy a podobne sprostosti. Dufam, ze pomozem dalsim, kto bude mat problem so vstrekovacom. Ak toto nepomoze, tak potom kupit novy...Ak tu rampu nasadis spat a otvori dvere vodica, kvoli nabehnutiu palivoveho cerpadla, potom na tej rampe je z boku taky ventil ako na pneumatikach. Odsrubujes ciapocku a do handry odvzdusnujes kym ti nepotecie iba benzin. Vela stastia clovek v tiesni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 11. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2019 Dnes som si dal vyčistiť vstreky,síce nie Romster ale Fabia BXW s LPG.Či boli moc špinavé neviem posúdiť, posúďte fotky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.