Jergus Vloženo 25. leden 2008 Sdílet Vloženo 25. leden 2008 Ahojte, mam Octaviu 1.8 T, r.v. 2002, a problemom je kazdy zaciatok jazdy po studenom starte. Otacky lietaju medzi 500 -1500, a neda sa ani pridat plyn. V lepsom pripade sa da rozbehnut a auto cuka a trha, v horsom pripade sa neda ani pridat plyn a auto skapina asi pol minutu, prip. aj skape. V zime to bolo ovela horsie, ale mam taky pocit, ze nie teplota ale vlhkost ma to vplyv. Ked cely den prsalo, alebo bolo velmi vlhko (hmla), tak to bolo najhorsie. Po polminute az minute je vsetko v poriadku. V servise nula bodov, iba zo mna vytiahli kopec penazi a nic nezistili. VAG diagnostika iba sporadicky hlasi "pokles tlaku medzi turbom a skrtiacou klapkou", ale toto hlasi uz niekolko rokov. Jednak nevedia co s tym, ale vyssie spominany problem mam len teraz. Mozno keby sa to diagnostikovalo za studena, by sa nieco ukazalo.?? V nedavnom obdobi dvoch mesiacov boli vymene tieto diely: sviecky, palivovy filter, vzduchovy filter, olejovy filter, olej, snimac vahy vzduchu, snimac teploty nasavaneho vzduchu, senzor tlaku. A nic nepomohlo. Mate nejake dalsie napady? Inak neviem ci to suvisi, ale kym je auto studene ma v meste aj brutalne vysoku spotrebu (medzi 13-15 l). Na starej Octavii (o 4 roky starsej) s identickym motorom som za rovnakych podmienok a stylu jazdy mal na rovnakych trasach len 10l. Ked sa auto zahreje uz ma uplne normalne predpisane spotreby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cobra11 Vloženo 27. leden 2008 Sdílet Vloženo 27. leden 2008 Ahojte, mam Octaviu 1.8 T, r.v. 2002, a problemom je kazdy zaciatok jazdy po studenom starte. Otacky lietaju medzi 500 -1500, a neda sa ani pridat plyn. V lepsom pripade sa da rozbehnut a auto cuka a trha, v horsom pripade sa neda ani pridat plyn a auto skapina asi pol minutu, prip. aj skape. V zime to bolo ovela horsie, ale mam taky pocit, ze nie teplota ale vlhkost ma to vplyv. Ked cely den prsalo, alebo bolo velmi vlhko (hmla), tak to bolo najhorsie. Po polminute az minute je vsetko v poriadku. V servise nula bodov, iba zo mna vytiahli kopec penazi a nic nezistili. VAG diagnostika iba sporadicky hlasi "pokles tlaku medzi turbom a skrtiacou klapkou", ale toto hlasi uz niekolko rokov. Jednak nevedia co s tym, ale vyssie spominany problem mam len teraz. Mozno keby sa to diagnostikovalo za studena, by sa nieco ukazalo.?? V nedavnom obdobi dvoch mesiacov boli vymene tieto diely: sviecky, palivovy filter, vzduchovy filter, olejovy filter, olej, snimac vahy vzduchu, snimac teploty nasavaneho vzduchu, senzor tlaku. A nic nepomohlo. Mate nejake dalsie napady? Inak neviem ci to suvisi, ale kym je auto studene ma v meste aj brutalne vysoku spotrebu (medzi 13-15 l). Na starej Octavii (o 4 roky starsej) s identickym motorom som za rovnakych podmienok a stylu jazdy mal na rovnakych trasach len 10l. Ked sa auto zahreje uz ma uplne normalne predpisane spotreby. A co nechat si vyčistit škrtící klapku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gus Vloženo 27. leden 2008 Sdílet Vloženo 27. leden 2008 tak todle přesně mě a bráchovy dělá taky ,máme oba okty RSa ,bráchovi to dělá,když den předtim to honí tak mu to ráno dělá přesně jak popisuješ.taky nevíme co stim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jergus Vloženo 27. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2008 A co nechat si vyčistit škrtící klapku? Dik za tip, vyskusam, dam vediet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 27. leden 2008 Sdílet Vloženo 27. leden 2008 Tahle závada se tu řešila mockrát a mockrát jsem ji popisoval.Jedná se o závadu 17705.Jde o netěsné hadice sacího sistému.Takže to chce jen hledat,kde je díra.A pokaždé tam je!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jerry5 Vloženo 27. leden 2008 Sdílet Vloženo 27. leden 2008 Ahojte, mam Octaviu 1.8 T, r.v. 2002, a problemom je kazdy zaciatok jazdy po studenom starte. Otacky lietaju medzi 500 -1500, a neda sa ani pridat plyn. V lepsom pripade sa da rozbehnut a auto cuka a trha, v horsom pripade sa neda ani pridat plyn a auto skapina asi pol minutu, prip. aj skape. V zime to bolo ovela horsie, ale mam taky pocit, ze nie teplota ale vlhkost ma to vplyv. Ked cely den prsalo, alebo bolo velmi vlhko (hmla), tak to bolo najhorsie. Po polminute az minute je vsetko v poriadku. V servise nula bodov, iba zo mna vytiahli kopec penazi a nic nezistili. VAG diagnostika iba sporadicky hlasi "pokles tlaku medzi turbom a skrtiacou klapkou", ale toto hlasi uz niekolko rokov. Jednak nevedia co s tym, ale vyssie spominany problem mam len teraz. Mozno keby sa to diagnostikovalo za studena, by sa nieco ukazalo.?? V nedavnom obdobi dvoch mesiacov boli vymene tieto diely: sviecky, palivovy filter, vzduchovy filter, olejovy filter, olej, snimac vahy vzduchu, snimac teploty nasavaneho vzduchu, senzor tlaku. A nic nepomohlo. Mate nejake dalsie napady? Inak neviem ci to suvisi, ale kym je auto studene ma v meste aj brutalne vysoku spotrebu (medzi 13-15 l). Na starej Octavii (o 4 roky starsej) s identickym motorom som za rovnakych podmienok a stylu jazdy mal na rovnakych trasach len 10l. Ked sa auto zahreje uz ma uplne normalne predpisane spotreby. mam stejný problém stýmto motorom ročník 2001 asi pred rokom a pol menená klapka pomohlo asi na rok a teraz sa to opakuje zas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 28. leden 2008 Sdílet Vloženo 28. leden 2008 Tak se podívejte po těch hadicích......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jergus Vloženo 1. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2008 Tak se podívejte po těch hadicích......... Tak vďaka, popozerám. A vieš aj vysvetliť prečo to robilo len v tých najstudenejších a najvlhkejších dňoch/týždňoch? A prečo len po studenom štarte? Chcel by som to aj pochopiť. A myslíš že aj tá vysoká spotreba (do zohriatia) s tým súvisí, alebo to je iná vec? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
capik Vloženo 12. Únor 2008 Sdílet Vloženo 12. Únor 2008 (editace) Ahoj, jedná se o Octavii 1.8T, 4x4, laurin and klement, rok výroby 6/2003, typ motoru ARX. přestavba na LPG AG přímé vstřikování, na plyn přepíná při ohřátí motoru na 30 °C, závada popsaná níže se děje za studena čili v režimu benzínu popis závady: po nastartování za studena vylétnou otáčky na 1200 otza min v doprovodu strmého zvuku, něco jako VRRRRNNN. Motor běží v těchto otáčkách zhruba 5 až 10 sekund, potom začne vynechávat postupně chcípe a zárovaň se snaží udržet v chodu. Někdy se ozve i detonace z motoru, no nic moc. Pokud se chcete rozjet musíte jen velice opatrně a s citem. pokud se motor zahřeje již běží a jede bez problémů. Stalo se mi také, že jsem ujel do kanceláře jen asi kilometr, tudíž se motor i když už jel bez cukání v pohodě nezahřál naplno. Když potom příjdu odpoledne k autu při pokusu o nastartování motor chytne, běží tak sekundu při 300 otáčkách a chcípne. Toto musím opakovat cca 7 krát, kdy po osmé se to přepne do režimu sitiče a potom se opakuje to co popisuji výše. zhruba ve 20 % případů motor nastartuje normálně. děje se tak nezávisle na teplotách v tomto chladnějším období dále se asi jednou za tisíc km stane,že motor nechce akcelerovat a zabliká kontrolka motoru , kde při načtení KTS se říká,že 3 válec nezapálil. na autě byly měněny svíčky za nové, které doporučuje výrobce, zkontrolována škrtící klapka ( která je čistá ), byly přehozeny zapalovací moduly vynechávání jednou cca za tisíc km se stane a stále na stejném válci, dále teplotní čidlo vody ( protože ještě sem tam ručička od teploty vody klesala a stoupala jak se jí chtělo - nyní odtraněno ), vizuelní kontrola od technika ze škodovky hadicového systému - vše vypadá ok. Měl jsem typ i na ventilky střiků, ale je to opravdu jednou za delší dobu. Měl jsem to několikrát na dijagnostice a ta neukázala jinou závadu než špatné pálení na třetím válci. Při testování za chodu se ještě jednou stalo, že lamda měla mít hodnoty kolem+-10% a měla -23% stabilně. Při druhém testování to ,ale už bylo OK. BYL bych moc rád za nějaký typ jsou to pekelný pocity který člověk prožívá když mu srdce po probuzení buší se značnou aritmii Editováno: 12. Únor 2008, autor: capik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miky Vloženo 21. Únor 2008 Sdílet Vloženo 21. Únor 2008 dělá mi to samé-po nastartování cca po 15s klesnou otáčky na 500,hádají se v tom všechny čerti,nereaguje na plyn.pedál vypnout,znova nastartovat-dát cca 3000 otáček a auto jede. pokud klesnou otáčky pod 2000 tak přestane reagovat na pedál-znova vypnout,natočit,dát 3000 a jede-pokud se zahřeje na 70 stupnů-no problem,vše v normálu. Takže po 12000km mi to ukazuje na longlife olej výměnu. Svítí diagnostika motoru-závada č.17535 systém příliš bohatý,sporadická závada smaže se,za cca 3 dny zpět,dlouhé trasy občas zhasne ale jen na chvíly a svítí znova. po kontrole hadic,přetěsnění,výměny blog-off ventilu a platinum svíček,teplotním čidlu,přeměření tlaku paliva,regulároru paliva atd atd zlatý AGU starý 1,8T- za 5let a 200000km no problem,OIRS samý problém jak to řešit aby se to chovalo normálně???? M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iviak Vloženo 4. Březen 2008 Sdílet Vloženo 4. Březen 2008 mam tiez rs 2001 a robi mi to tiez.po vymene termostatu mi to prestalo na cca 2 mesiace.neviem ci nahoda,alebo to malo na nieco vpliv.uz mi to robi zas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 6. Březen 2008 Sdílet Vloženo 6. Březen 2008 Všechno to je o těsnosti hadic,čisté a nastavené klapce,dobrém snímači množství vzduchu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
STEAV Vloženo 7. Březen 2008 Sdílet Vloženo 7. Březen 2008 Mám rovnaký problém,dokonca aj s tou vlhkosťou som spozoroval že je to pravda. Vymenil som sviecky,vsetky filtre,rozvody,olej. Mám dotaz/DIAGNOSTIK/-Je možné nejako skontrolovať tesnosť hadíc,mam na mysli nejakym pretlakovým prip.podtlakovým zariadením/pumpa s manometrom/.Videl som to ,bohužiaľ nie celé, na nejakom SAT TV . 1,8T,20V,110,2004 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 7. Březen 2008 Sdílet Vloženo 7. Březen 2008 Jednoduchým způsobem nelze,musíš prokticky hadici sundat,na jednom konci zacpat a vyzkoušet -fouknout....Vizuálně se některá netěsnost projeví u některých hadic v prostoru svíček,je to tam zamaštěné od oleje.Hlavně u 3 a 4 válce.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 7. Březen 2008 Sdílet Vloženo 7. Březen 2008 Jednoduchým způsobem nelze,musíš prokticky hadici sundat,na jednom konci zacpat a vyzkoušet -fouknout....Vizuálně se některá netěsnost projeví u některých hadic v prostoru svíček,je to tam zamaštěné od oleje.Hlavně u 3 a 4 válce.... Neda sa to skusit startovacim plynom? Teoreticky by to malo zdvyhnut otacky ked to nasaje ten spray hmm? Nemas nahodou photos (obrazok) ktore su to hadice na 1,8T 2001? A inak nemate niekto d. prirucku na 1,8T? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 7. Březen 2008 Sdílet Vloženo 7. Březen 2008 Sprayem to nejde.Foto bohužel nemám....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 7. Březen 2008 Sdílet Vloženo 7. Březen 2008 Sprayem to nejde.Foto bohužel nemám....... Nemas ani tu prirucku na 1,8? Ja mam snad vdetky ale tato jak keby neexistovala. Skus prosim tam napisat jak vycistit tu klapku, ci ju treba vybrat alebo staci dat dole ten plastovy kryt atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 8. Březen 2008 Sdílet Vloženo 8. Březen 2008 Nejlépe je ji sundat,jsou to 4 šroubky a prostříkat,vyčistit.příručka by tu někde na foru měla být.Musíš hledat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 8. Březen 2008 Sdílet Vloženo 8. Březen 2008 Je možné nejako skontrolovať tesnosť hadíc,mam na mysli nejakym pretlakovým prip.podtlakovým zariadením/pumpa s manometrom/.Videl som to ,bohužiaľ nie celé, na nejakom SAT TV . 1,8T,20V,110,2004 [/quote Je moznost.Je takova pumpicka ,ktera vytvari podtlak .Mame ji v praci.....jsou tam i nadstavce,takze i tenkou hadicku odzkousis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acter Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 Ahojte, mam Octaviu 1.8 T, r.v. 2002, a problemom je kazdy zaciatok jazdy po studenom starte. Otacky lietaju medzi 500 -1500, a neda sa ani pridat plyn. V lepsom pripade sa da rozbehnut a auto cuka a trha, v horsom pripade sa neda ani pridat plyn a auto skapina asi pol minutu, prip. aj skape. V zime to bolo ovela horsie, ale mam taky pocit, ze nie teplota ale vlhkost ma to vplyv. Ked cely den prsalo, alebo bolo velmi vlhko (hmla), tak to bolo najhorsie. Po polminute az minute je vsetko v poriadku. V servise nula bodov, iba zo mna vytiahli kopec penazi a nic nezistili. VAG diagnostika iba sporadicky hlasi "pokles tlaku medzi turbom a skrtiacou klapkou", ale toto hlasi uz niekolko rokov. Jednak nevedia co s tym, ale vyssie spominany problem mam len teraz. Mozno keby sa to diagnostikovalo za studena, by sa nieco ukazalo.?? V nedavnom obdobi dvoch mesiacov boli vymene tieto diely: sviecky, palivovy filter, vzduchovy filter, olejovy filter, olej, snimac vahy vzduchu, snimac teploty nasavaneho vzduchu, senzor tlaku. A nic nepomohlo. Mate nejake dalsie napady? Inak neviem ci to suvisi, ale kym je auto studene ma v meste aj brutalne vysoku spotrebu (medzi 13-15 l). Na starej Octavii (o 4 roky starsej) s identickym motorom som za rovnakych podmienok a stylu jazdy mal na rovnakych trasach len 10l. Ked sa auto zahreje uz ma uplne normalne predpisane spotreby. Mam to same....myslim, ze s tou vyssi spotrebou koresponduje dalsi projev, co mi to dela....splodiny silene smrdi jakoby nespalneym benzinem.... Asi jeste jednou vycistim klapku, prostriknu vahu vzduchu a zkusim mrknout na tu hadici... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acter Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 Tak jsem se do toho opet pustil... Podle me klapka neni spinava (je to takovej ten pripalenej bordel)...nikde nebrani chodu klapky Vaha vzduchu taky krasne cista...pro jistotu jsem na 20 minut ponoril do technicaku... Ovsem zvlastni je fuk mezi hranou klapky a tubusem...pokud klapku prstem pritlacim, domacknu ji tak, ze se zavre uplne, ale po uvolneni se samovolne vrati zpet na cca 1mm od hrany. Ma to tak byt ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miky Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 pořád ranní start cca 9 pokusů-vyměněna klapka,váha vzduchu,všechny čidla,lambda sonda,palivové čerpadlo,přetěsněny hadice sání,od turba k chladiči.......pořád na píču,žádný pokrok když se smaže paměť závad-píše jen jedno-bohatá směs,sporadická závada tak je jeden den klid-start v pohodě. druhý den znova-nedrží volnoběh,nereaguje na plynový pedál,běs,nejede,prská v sání-než se to podaří ohřát na 70 st.Celsia lidi já měl 9 škodovek,mám spoustu známých ve fabrice ale nikdo mi není schopen říct,co se děje. poslední pokus- specialista od firmy,co dělá pro Bolku SW na motory. A potom počkám na léto,prodám a nevím co koupím,ale zatím to vypadá,že nic od VW BMW,MB jediná volba,atˇsi lidové problémy lidových aut řeší lid,ale já jsem opravdu nasraný a připlatím si za kvalitu,která dnes u VW není!!!!!! M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 Sprayem to nejde.Foto bohužel nemám....... Tak nasiel som toto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 17. Březen 2008 Sdílet Vloženo 17. Březen 2008 Tak a problem je vyrieseny Kamos doniesol nejaky spray ktory sa najprv nastrieka do skrtiacej klapky a potom cca pol minuty sa strieka do sania pri nastartovanom motore a cca 3000 ot. Supol som zakl. nastavenie a hned bolo aj citit rozdiel. Odvtedy je jak vymenene a rano ked nastartujem aj ked mrzne je to parada, otacky sa ustalili a tie rozbehy no jedna basen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acter Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 Tak a problem je vyrieseny Kamos doniesol nejaky spray ktory sa najprv nastrieka do skrtiacej klapky a potom cca pol minuty sa strieka do sania pri nastartovanom motore a cca 3000 ot.Supol som zakl. nastavenie a hned bolo aj citit rozdiel. Odvtedy je jak vymenene a rano ked nastartujem aj ked mrzne je to parada, otacky sa ustalili a tie rozbehy no jedna basen Nechci Te nejak zrazovat, ale ja kdyz motor vyresetuju (i bez spreje), tak mi nejakou chvili taky slape v pohode... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.