Přejít na obsah

capik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli capik

  • Narozeniny 31.3.1978

Návštěvy profilu

419 zobrazení profilu

Oznámení capik

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. capik

    Nehody

    ostrý, taky sem tam zpěchám, ale myslet se musí pořád na možný dopad...
  2. Ahoj, jedná se o Octavii 1.8T, 4x4, laurin and klement, rok výroby 6/2003, typ motoru ARX. přestavba na LPG AG přímé vstřikování, na plyn přepíná při ohřátí motoru na 30 °C, závada popsaná níže se děje za studena čili v režimu benzínu popis závady: po nastartování za studena vylétnou otáčky na 1200 otza min v doprovodu strmého zvuku, něco jako VRRRRNNN. Motor běží v těchto otáčkách zhruba 5 až 10 sekund, potom začne vynechávat postupně chcípe a zárovaň se snaží udržet v chodu. Někdy se ozve i detonace z motoru, no nic moc. Pokud se chcete rozjet musíte jen velice opatrně a s citem. pokud se motor zahřeje již běží a jede bez problémů. Stalo se mi také, že jsem ujel do kanceláře jen asi kilometr, tudíž se motor i když už jel bez cukání v pohodě nezahřál naplno. Když potom příjdu odpoledne k autu při pokusu o nastartování motor chytne, běží tak sekundu při 300 otáčkách a chcípne. Toto musím opakovat cca 7 krát, kdy po osmé se to přepne do režimu sitiče a potom se opakuje to co popisuji výše. zhruba ve 20 % případů motor nastartuje normálně. děje se tak nezávisle na teplotách v tomto chladnějším období dále se asi jednou za tisíc km stane,že motor nechce akcelerovat a zabliká kontrolka motoru , kde při načtení KTS se říká,že 3 válec nezapálil. na autě byly měněny svíčky za nové, které doporučuje výrobce, zkontrolována škrtící klapka ( která je čistá ), byly přehozeny zapalovací moduly vynechávání jednou cca za tisíc km se stane a stále na stejném válci, dále teplotní čidlo vody ( protože ještě sem tam ručička od teploty vody klesala a stoupala jak se jí chtělo - nyní odtraněno ), vizuelní kontrola od technika ze škodovky hadicového systému - vše vypadá ok. Měl jsem typ i na ventilky střiků, ale je to opravdu jednou za delší dobu. Měl jsem to několikrát na dijagnostice a ta neukázala jinou závadu než špatné pálení na třetím válci. Při testování za chodu se ještě jednou stalo, že lamda měla mít hodnoty kolem+-10% a měla -23% stabilně. Při druhém testování to ,ale už bylo OK. BYL bych moc rád za nějaký typ jsou to pekelný pocity který člověk prožívá když mu srdce po probuzení buší se značnou aritmii
×
×
  • Vytvořit nový...