Neonek Vloženo 20. leden 2012 Sdílet Vloženo 20. leden 2012 (editace) Pánové, jsou to popraskané hadice, hledejte pořádně a důkladně Já měl auto rozkuchaný 3x než sem všechny objevil.. A rovnou vyměňte i ventil odvzdušnění a hadička která z tohoto ventilu vede do sání je určitě prořízlá, ale pouhým okem to nezjistíte, musíte důkladně projít všechny hadice rukama a očima.. Měl sem to samý, dokud nespadne sytič, nedalo se rozjet- jedině s plným plynem a to je v zimě dost utrpení pro motor.. Kolikrát mi to naskočilo i na 3 válce.. Takže jsem pátral na forech, zjistil sem, že by to mohlo být prasknutýma hadičkama a šel jsem po tom.. Prošel sem důkladně hadice okolo sání a odvětrání klikovky, všechny diravé a silně steřelé hadice vyměnil za nové a mám klid, auto šlape jak hodinky.. Krásný kultivovaný chod i při ranních mrazech a rozjezdy taky v poho Řešilo se to tu už mockrát, jsou tu přímo i někde návody jak se ke všem hadičkám dostat, hledejte pánové PS: Já konkrétně měnil hadičku č. 10, 9A, 13A a dále T kus č. 5 a ventil odvzdušnění č. 6 (viz. obrázek v prvním příspěvku) Ze začátku jsem vyměnil jen hadičky které byly už nepoužitelné, malé dírky jsem zalepil izolační páskou, ale nebylo to ono, až po kompletní výměně všech vadných hadiček za nové se auto chová tak jak má Editováno: 20. leden 2012, autor: Neonek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carda Vloženo 18. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2012 Zdravím, mám problém s Ol 1.8T kod tuším AGU.Každé ráno když startuji tak musím motor držrt na plyně než se trochu zehřeje.Jinak motor bez přidání plynu chytne a zdechne.Jako kdyby nesepnul sitič .Vag mi psal čidlo teploty vody a 1 landa sondu tak jsem čidlo vymněnil a žídná zmněna.Nemá někdo radu??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 18. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2012 Tak až vyměniš i tu lambdu - pokud se píše, tak asi OK nebude - tak ještě zkontroluj ten hadinec před motorem. Určitě něco najdeš. Viz: http://forum.skodahome.cz/topic/62275-pro-vsechny-18t-motor-problemy-chodu/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviavrs Vloženo 21. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2012 me toto delalo palivove cerpadlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dj.damien Vloženo 2. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2012 Ahoj.Mám obdobný problém na 1,8 t.Studený start na poprvé zdechne,podruhé chytá.poslední dpobou mi začínají kolísat i volnoběžné otáčky rozmezí 700/1300 Diagnostika hlásí katalyzátor řady válců 1 pracuje pod minimum.Nevím co to znamená,ale kaťák přeci se startem a otáčkama nemůže mít nic společného.Poraďte prosím.Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 10. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2012 Už jsi zkontroloval/vyměnil hadičky odvětrání karteru a víka ventilů? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Novák Vloženo 25. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2012 Preji krasny den mam celkem vazny problem ze svoji Skodoveckou je to 1.8turbo 20V RaK. typ motoru ARX kazde rano nebo kdyz auto stoji dele chytne az na po xté.Jen jednou za dobu co ji mam chytla na poprve a to na svatek Klementa .Uz jsem vymenil regulator tlaku paliva,palivovy filtr,skousel jsem i teplotni cidlo a nic.NA forum sem se docetl neco o podtlaku tak jsem dnes po tom sel a nasel jsem uplne rozbredlou hadicy ve tvaru t co vede od odvetravani klikovky ale nevim jestly to muze byt tim.Byl jsem i na diagnostice a ta ludra mlci pomozte prosim kdo mel s timhle stejny problem.Dekuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 Zdravím pánové. Potřebuju radu, nebo jen informaci, co by to mohlo být za kulišárnu. Jedná se o motor 1.8 T AGU. Při studeném motoru po nastartování začně něco v motoru chvilinku pískat.. co to muže být? Po 10 sekundách utichne a je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 Kde v motoru? Klidně to může být drážkový řemen co pohání alternátor, popř. klimu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 Climatronic před zhasnutím motoru vypínám. Tudíž to teda může být ložisko na alternátoru... ? Najeto 252 tkm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 Anebo.. že by pískaly kladky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 Climatronic před zhasnutím motoru vypínám. Tudíž to teda může být ložisko na alternátoru... ? Najeto 252 tkm.No, ale tím řemen z jeho řemenice neshodíš.Nemyslel jsem, že píská některé ložisko. Pískat může samotný řemen o řemenici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 25. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 Aha... co stojí plus mínus oprava? Třebas dneska ráno včera ráno ticho, jakoby nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
caleb Vloženo 3. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2013 Nechci Te nejak zrazovat, ale ja kdyz motor vyresetuju (i bez spreje), tak mi nejakou chvili taky slape v pohode... Ahoj,jak vyresetovat motor 1,8T 20V AGU? Jak tu klapku čistíte? Děkuji Boban Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
caleb Vloženo 3. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2013 Pánové,přečetl jsem toho dost a možná i málo,ale už si nevím rady. Studený motor,1,8T AGU,r.v.2000,nastartuji až tak na 4 protočení.Probublává,ale pak se chytne.Jakoby se válce startovaly. Až motor chytne jak má,zkusím zhasnout.Pak už ho nenastartuji.Točím minimálně půl minuty a motor se začne chytat a opět válec po válci až nastartuje.Je fakt,že to umí i zahřátý motor.Byl jsem v servisu,moc toho nenašli.V některých konektorech jsem měl kondenzovanou vodu a nejvíc se drží v čidle teploty vody.Dělá to i když čidlo odpojím.V servisu mi řekli,že zapalovací cívky jsou OK.Svíčky tam mám NGK PFR6Q.Stáří nevím.Chci je vyměnit,ale zajímá mě,jestli to mohou ty svíčky dělat.Když motor jede,tak táhne normálně,spotřeba se mírně zvýšila,ale né moc.Možná,když uberu plyn a chci přidat,mírně motor cukne.Škrtící klapku jsem měl venku,ale nevím jak ji vyčistit a na co se při čištění zaměřit.Jak ji nastavit? Děkuji za jakoukoliv odpověď. S pozdravem Boban Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 15. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2013 Tak já nechal vyměnit rozvody (SRN) vyměnil řemen příslušenství a nechal vyčistit škrtící klapku, byla moc zanesená. Zatím to na studený motor nepíská, tak to bylo asi tím řemenem.. teda uvidíme, teď to bude pár dní stát, tak pak napíšu, zda byl problém s pískáním vyřešen či ne. Jinak spokojenost. Najeto 252 tkm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
czechdriver Vloženo 16. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2013 To kolisani otacek a "hadani" pri studenym motoru z 90% dela skrtici klapka, vetsinou staci vyndat, vycistit, co jde tak profoukat, nandat a bejva to Ok. Jinak zkouknout odvetrani kliky a vika ventilu, tam bejvaj sezrany ty hadice a kouknout na podtlakovy hadicky. Ja z toho mam vsechny podtlakovy nesmysli k EGR a k sekundarnimu vzduchu vyhazeny, mam tam jen to zakladni jako ma 110kw, klapku 1rocne vycistit,odvetrani kliky a vika ventulu jsem predelal, nemam uz to rovnou do sani, ale nandal jsem tam oil catch tank, takze ty oil se mi zachycuje v nadobce a do sani jde jen vzduch a mam klid. Spotreba zatim ted v zim 6.7 - 9l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrAT Vloženo 17. Duben 2014 Sdílet Vloženo 17. Duben 2014 (editace) Zdravím Pročetl jsem diskuzi , přesto .. Problém mám pouze při studeném startu Motor chytne jedině když mám sešlápnutý plyn na podlahu A navíc chytá až na 2 -3 pokus Po nastartování drží 1200 ot, pak ot sníží a drží Otáčky nekolísají Start teplého motoru je v pohodě Podle servisu jsou údajně hadice v pořádku Teplotní čidlo je údajne dobré Škrtící klapka je vyčištěná, akorát teď nevím jestli ji kalibrovali Zapalovací moduly na válcích jsou nové, svolávačka ve Škodovce Díky za každý nápad a zkušenost Motor ARX Editováno: 17. Duben 2014, autor: PetrAT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plasmo Vloženo 23. Duben 2014 Sdílet Vloženo 23. Duben 2014 To co popisuješ dělá neupravené auto s e85 v nádrži. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrAT Vloženo 24. Duben 2014 Sdílet Vloženo 24. Duben 2014 (editace) Jezdím nat 95před prvním startem je dost slyšet palivové čerpadlo za zadní části auta Editováno: 25. Duben 2014, autor: plasmo Necituj předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plasmo Vloženo 25. Duben 2014 Sdílet Vloženo 25. Duben 2014 No palivové čerpadlo tlakuje při odemčení a otevření předních dveří ... asi bych začal kontrolou tlaku čerpadla, nebo zkusil jiné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrAT Vloženo 2. Květen 2014 Sdílet Vloženo 2. Květen 2014 Nevíš jaký tlak má čerpadlo dávat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kluvi Vloženo 3. Květen 2014 Sdílet Vloženo 3. Květen 2014 Riesim ten isty problem ale na aute LPG. (Ale startuje to na benzin). Podla mojich odhadov to robí keď je chudobná zmes (závisí od zlého nastavenia LPG ktoré s aprejaví na dlhodobej korekcii lambda do plusu). Myslíte že to tak je? Raz dávno som mal záujem o chiptuning a tam mi automaticky ponukli odstranit zmieneny problem (ale to som ho vtedy nemal). Udajne to je bezny problem ktory sa vyriesi zmenou nastavenia palivovej mapy pre studeny start.(tam to nereguluje podla lambda ale podla tabulky a dlhodobej korekcie) Takze perdpokladam ze by to mohlo pomoct nielen mne ale aj tim co to neporiesili cistenim sania a kontrolou hadic... ??? Takze neviete dakto ako na upravu bohatosti pri studenom volnobehu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jerry5 Vloženo 22. Květen 2014 Sdílet Vloženo 22. Květen 2014 u mňa pomohla výmena palivového čerpadla, 10 rokov na to nik nevedel prísť, v poslednom roku už auto aj horšie ťahalo, a po 100 km sa rozsviecoala kontrolka motora, mechanik tam dal na skušku čerpadlo z obyčajnej octavky nakoľko mám 4x4 a auto ide ako blázen a koniec zlým studeným štartom po desiatich rokoch, inak kamarát to mal napichnuté a stare čerp. ukazovalo dobrý tlak údajne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrAT Vloženo 23. Květen 2014 Sdílet Vloženo 23. Květen 2014 jerry5 , díky za příspěvek Mě se taky rozsvítila oranžová kontrolka motoru Kolik jsi za to čerpadlo platil ? (origoš pro 4x4 je docela drahé) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.