sandwwich Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 Nechci Te nejak zrazovat, ale ja kdyz motor vyresetuju (i bez spreje), tak mi nejakou chvili taky slape v pohode... Jaj len ked som ho resetol pred tym tak tam nebol ziadny rozdiel. Uz je to pomaly 2 tyzdne a rano aj ked je mínus tak start a rozbeh je ako keby mal motor 90 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acter Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 Jaj len ked som ho resetol pred tym tak tam nebol ziadny rozdiel. Uz je to pomaly 2 tyzdne a rano aj ked je mínus tak start a rozbeh je ako keby mal motor 90 Tak zjisti, pls, co to bylo za sprej... (jestli to nebude na zalepeni prasklin hadic, neco jako se prodava sprej na pneu) Dikec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 Ok ja som ho ani poriadne nedrzal v ruke ole vyraba ho WURTH. Ja som to asi zle napisal ale strieka sa najprv do klapky a potom cca tych 30s. cez klapku do motora. Ono to tu spinu nie len ocisti ale ju rozlozi a potom to motor spali tak ze to nikam nezatecie ale proste zmizne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acter Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 Ok ja som ho ani poriadne nedrzal v ruke ole vyraba ho WURTH. Ja som to asi zle napisal ale strieka sa najprv do klapky a potom cca tych 30s. cez klapku do motora. Ono to tu spinu nie len ocisti ale ju rozlozi a potom to motor spali tak ze to nikam nezatecie ale proste zmizne Aha...takze u Tebe to vyresilo problem se spinavou klapkou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 Aha...takze u Tebe to vyresilo problem se spinavou klapkou... No ale hlavne to cisti cely priestor za nou. Aj ona bola trocha spinava ale za nou bol riadny kentus a tam sa to asi tazko cisti. Ja som na 100% spokojny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acter Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 No ale hlavne to cisti cely priestor za nou. Aj ona bola trocha spinava ale za nou bol riadny kentus a tam sa to asi tazko cisti. Ja som na 100% spokojny To by beztak sprej na cisteni karburatoru nebo neco podobneho... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondřej Pecina Vloženo 20. Květen 2008 Sdílet Vloženo 20. Květen 2008 Zapalovaci modul tam je jenom jeden z neho jdou kabely ke svickam tady jsou pak civky videl bych to na civku nebo ten modul... Mel jsem podobny problem a byl spatenej modul ted je to OK, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 25. Květen 2008 Sdílet Vloženo 25. Květen 2008 poslední dobu jakauto stojí delší dobu bez provozu tak hned nechytá na nastartování, ale jak nastartuju a zdechnu a nastartuju znova tak na drc, vyměnit svíčky??jsou už starší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 25. Květen 2008 Sdílet Vloženo 25. Květen 2008 když auto delší dobu stojí, tak je to normální že hůř chytá, proměřil bych baterku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bak Vloženo 25. Květen 2008 Sdílet Vloženo 25. Květen 2008 poslední dobu jakauto stojí delší dobu bez provozu tak hned nechytá na nastartování, ale jak nastartuju a zdechnu a nastartuju znova tak na drc, vyměnit svíčky??jsou už starší Možná že čerpadlo nestihne natlačit tolik kolik je potřeba aby se natlakovla lišta.Startuješ až pozasnou kontrolky nebo dřív Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 25. Květen 2008 Sdílet Vloženo 25. Květen 2008 dám klíček a startuju, jaké kontrolky svítí nevím prostě otočím klíčkem a je to tou delší dobou myslím třeba že v pátek odpoledne přijedu z práce a v sobotu navečer jedu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 25. Květen 2008 Sdílet Vloženo 25. Květen 2008 no tak to neni delší doba, myslel jsem když jedu třeba na dovču, tak auto 3 týdny stojí, pak se může stát že hůř chytne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 25. Květen 2008 Sdílet Vloženo 25. Květen 2008 tak to budou svíčky ty tam jsou staré jako nechytá na drc tím chci říct že nestartuje tak dobře jako když dojedu a třeba hned z hodinu nastartuju fakt na drc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 25. Květen 2008 Sdílet Vloženo 25. Květen 2008 (editace) skusím to přirovnat, když startuju prvně třeba dnes tak mi to nastartovalo třeba tddddd a jede a normálně je tdd a jede Editováno: 25. Květen 2008, autor: raob design airbrush Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 26. Květen 2008 Sdílet Vloženo 26. Květen 2008 zajímavé je že když nechám chvíli svítit kontrolky před nastartováním tak to chytne hned Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavinek Vloženo 26. Květen 2008 Sdílet Vloženo 26. Květen 2008 No to je jasné, necháš čerpadlo natáhnout benzín do motoru! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 27. Květen 2008 Sdílet Vloženo 27. Květen 2008 takže to tamk nechávat rotvítit kontrolky na chvíli a pak teprve start??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bak Vloženo 27. Květen 2008 Sdílet Vloženo 27. Květen 2008 takže to tamk nechávat rotvítit kontrolky na chvíli a pak teprve start??? jojo počkat až kontrolky zhasnou a pak startovat některý auto to maj že se tlakuje čerpadlo jak otevřeš dveře a pokud je potřeba tak ještě při klíčku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavinek Vloženo 27. Květen 2008 Sdílet Vloženo 27. Květen 2008 jjj občas když otočíš klíčkem na kontrolky je slyšet bzučení čerpadla.... Pak když bzučení přestane startuji, už to znám z Felicie a Fabie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin P. Vloženo 2. Červen 2008 Sdílet Vloženo 2. Červen 2008 (editace) Tak přesně tohle až na üplné chcípnutí mi to dělá taky Nevím si rady. VAG psal 16795 a 17353 mechanik přišel na dvě načnuté tenké hadičky, které vyměnil. Ale závada neodstřaněna! Tato závada se stávala občas, nyní po výměně hadic pokaždé! a při jakékoliv teplotě 6-35stC nejdříve jen při chladnějším počasí 6-8 st . Oprava nepomohla. Máme vyměněny : svíčky,vz filtr, vyčistil jsem škrtící klapku, je tam ale olej! Neví někdo ? PS: Mám pořád podezření na měřič hmotnosti vzduchu, ve kterém předpokládám olej a tím jeho špatnou funkčnost, ted jsem jej vyčistil a nic se nestalo . Předtím jsem vyčistil hacici od škrticí klapky + toto čidlo + trochu čističe stříkl přímo do sání... no a pak to 5 dní jelo úplně nádherně.... Editováno: 2. Červen 2008, autor: Martin P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libor11 Vloženo 26. Červen 2008 Sdílet Vloženo 26. Červen 2008 Tak přesně tohle až na üplné chcípnutí mi to dělá taky Nevím si rady. VAG psal 16795 a 17353 mechanik přišel na dvě načnuté tenké hadičky, které vyměnil. Ale závada neodstřaněna! Tato závada se stávala občas, nyní po výměně hadic pokaždé! a při jakékoliv teplotě 6-35stC nejdříve jen při chladnějším počasí 6-8 st . Oprava nepomohla. Máme vyměněny : svíčky,vz filtr, vyčistil jsem škrtící klapku, je tam ale olej! Neví někdo ? PS: Mám pořád podezření na měřič hmotnosti vzduchu, ve kterém předpokládám olej a tím jeho špatnou funkčnost, ted jsem jej vyčistil a nic se nestalo . Předtím jsem vyčistil hacici od škrticí klapky + toto čidlo + trochu čističe stříkl přímo do sání... no a pak to 5 dní jelo úplně nádherně.... Ahoj, před chvílí jsem bohužel založil nové forum na stejné téma, akorát mám 1,6. Udělali jste nějaké pokroky? De facto se chystám dělat stejné kroky jako jsou v příspěvcích výše, ale když nebyli úspěšné, tak nevím.. Jo a zapoměl jsem, mám tam LPG Lovato Magic 2, aut na LPG jsem měl několik, ale aby blbnul benál, to jsem ještě nezažil. Dejte vědět, kdybyste měli nějaká nový poznatek. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Samgin Vloženo 19. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 Mám podobnej problém u Oktávky 2.0, r.v. 2001, přestavenou LPG - Lovato Magic. Když ráno startuju tak to chce chípnout. Když nešlapu na plyn tak se to dusí v otáčkách 300 až 500 a pak to zdechne. Když ale krátce intenzivěn sešlapávám plyn tak se to občas chytne a otáčky se mi podaří zvednout. Když pak držím sešláplej pedál plynu v jedný poloze, tak se to zase začne dusit. Když ale plyn rychle sešlapávám a pouštím tak se to v otáčkách drží. Jak se ale chci rozjet a motor tedy zatížím, tak jdou otáčky hned zase dolů, tak musim sešlápnout spojku, abych udržel otáčky. Takhle to jde než se motor zahřeje na teplotu automatickýho přepnutí na plyn (30°C). Na plyn pak frčím jako král. Když je motor zahřátej a přepnu to z plynu na benzín, tak to taky maká v pohodě. Podezdření mám na sytič, bohužel nevím jak funguje a jaký mechanismy ho řídí. Můžete někdo poradit? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 20. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2008 (editace) chci se jen zeptat když otevřu kapotu s nastartovaným motorem tak tam slyším takové lupkání nebo cvakání, vím že je to normální ale zajímá mě co to je??? Editováno: 20. Červenec 2008, autor: raob design airbrush Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Samgin Vloženo 21. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2008 chci se jen zeptat když otevřu kapotu s nastartovaným motorem tak tam slyším takové lupkání nebo cvakání, vím že je to normální ale zajímá mě co to je??? Já to tam slyším taky, zní to jako spínání kontaku nějakýho relátka. Když stojím před motorem a čumim do něj tak to cvakání jde z levý strany někde u nádoby na chladící kapalinu. Cvaká mi to tam od doby co jse auto koupil - necelej rok, tak už se tim ani nezabejvám, páč mi to příjde normální. Bohužel taky nevím co to je - tak jsem asi moc nepomohl, ale aspoň víš že v tom nejsi sám:))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 22. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2008 Kdyby jste použili hledat dozvěděli by jste se, že cvaká ventil od nádobky s uhlím, že je to nepravidelný, hlasitý a hlavně OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.