Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Já jsem jezdil s Rapidem TDi v Eleganci a paráda, chromu dostatek, maxidot, climatronik, navi Amundsen+, krásná modrá metalíza, Al 16"kola, zadní stěrač, no mě se to auto líbilo.

Je to proti Ambition líp odhlučněné ? V Ambition ten motor byl při rozjíždění hodně slyšet.Dík za info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odhlucneni mi přišlo o chlup lepší než ve fabii, ale vadilo mi dunění při přejezdu nerovností. Díky nízkému stropu a zkoseni bočních sloupku jsem se cítil stisneneji než ve fabii, i citigo je uvnitř vzdušnější. Bál bych se, že při nárazu z boku budu hlavou příliš blízko A sloupku. Vzadu podélně místa opravdu hodně. Kufr jak u oktávky. Líbilo se mi u 63kw zprevodovani do lehka. Na pětku točila 2100 ot. při stovce. za mě ano ale širší :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odhlučnění naprosto bez problému, Sám mám v Octavii TSi motor a to TDi se mi nezdálo o moc hlučnější, pouze dynamika byla horší, ale to je na jiné téma.

Podvozek tvrdší, ale to bylo možná i použitými koly, mělo to 16", já mám 15"

Editováno: , autor: pava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsme před chvílí s Jakub Nabel protáhli 1.2 TSI 77kw trochu kolem Prostějova ;)

Foto: předek, bok, kola, kufr, detail zad. světlo, detail guma kufru vrchní, kolovrátek (motor), díra v blatníku :D, pal. čerpadlo

post-36058-0-50800700-1350989350_thumb.j

post-36058-0-25003000-1350989353_thumb.j

post-36058-0-71248400-1350989355_thumb.j

post-36058-0-42637700-1350989358_thumb.j

post-36058-0-13732500-1350989361_thumb.j

post-36058-0-61128500-1350989363_thumb.j

post-36058-0-64012800-1350989365_thumb.j

post-36058-0-85435500-1350989367_thumb.j

post-36058-0-06530500-1350989370_thumb.j

Editováno: , autor: KoNG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne ne to jsme nebyli my ;) my jsme jeli do Olšan a pak se motaly po městě. Jinak tedy se svojí 2m postavou mohu jednoznačně říct, že tohle auto je vážně malé ať jsem nastavoval sedadlo či volant bylo to stejně na dvě věci na bezpečné ježdění určitě ne navíc střed. sloupek dost tlačí víc než ve F/R tam si polohu najdu daleko lépe ;)

Editováno: , autor: KoNG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kong: AŤ to čtu, jak čtu, této větě jednoduše nerozumím: "Jinak tedy se svojí 2m postavou mohu jednoznačně říct, že tohle auto vážně ne je malé ať jsem nastavoval sedadlo či volant bylo to stejně na dvě věci na bezpečné ježdění určitě ne"

Editováno: , autor: pava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky to moc nechápu :D

Nic méně musím říct, že zatím stříbrná se mi na Rapidu líbí nejvíce :) dává mu trochu té elegance i z venku :D

Já mám též 2 metry a vepředu naprosto v pohodě, dokonce by si za mě sedl i další 2 metrový člověk a nohy by se mu vešli, akorát na hlavu je tam málo místa, takže dozadu max 180 cm :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem krátce viděl staticky Rapid v základní výbavě a vyzbrojen otřesnými dojmy ostatních jsem čekal otřesné dojmy. Mně se interiér tvarově líbí, plasty jsou s přihlédnutím k zaměření naprosto v pořádku. Určitě jsou výrazně pohlednější a kvalitnější než u Fabie/Roomsteru. Kdo čeká Octaviu, ten je mimo zadání. Počkám ještě na denní světlo mimo salon, to občas hraje dost velkou roli. Narozdíl od asijců a turků naštěstí auto vevnitř nesmrdí (!). Absence krytu kolem sedadla mně nijak nevadí, sedadla jsou pocitově "na kulatá záda", chce to vyzkoušet pořádně. Podélně prostor odpovídá podle očekávání Roomsteru se sedadly v zadní poloze. Subjetivně na úrovni OII je zavírání dveří, včetně kufru. Vzadu je na hlavu místo do doby, dokud se člověk úplně neopře o opěrku, místa je tam na výšku pocitově víc jak v OI (OII liftback neznám).

Kupodivu Active na 14kách nevypadá nijak tragicky. Přecejenom ale právě s malýma kolama jde nejvíc vidět, že je to auto na pomezi tříd. S šestnáctkama se mně fakt líbí, zvlášť zezadu nevypadá nijak úzce. Stejně jako na předFL Fabii a Roomsteru jsou otřesné poklice, hlavně ty 15ky. Dost by mě zajímal vzhled s poklicemi Satellite.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem se tedy cítil vzadu nepohodlně a to jsem se skoro ani neopřel, jakmile jsem si opřel záda .. prostě si sednul jak jsem zvyklý, tak jsem hlavou narazil do stropu, opírat se o opěrku jsem ani nezkoušel :D

Mě se Rapid líbí minimálně na 16" :) ale prostě nějak už nedokážu vidět auto na seriovém podvozku, prostě by musel k zemi pomocí stavitelného podvozku a potom už by to byla pecka :) a interiér bych pomalu dostal do chromu a výbavy elegance, takže by to taky šlo a ty sedačky bych asi časem taky přežil :D jen škoda třeba toho, že to nemá schránky pod sedačkou (nebo jsem si jich nevšiml, ale kam by je dali, když to nemá oplastování) .. na to že to má 8 míst na flašku nebo kelímek, tak schránka pod sedačkou mi přijde jako základ pro auto, které má mít kastlík, kam se podíváš :D

Dost se mi líbí difusor jako základ, dává to auto trochu dinamičnost a když se tam hodí koncovka výfuku, bude to ještě lepší :) ale prostě .. za tuhle cenu bych si radši koupil tu Octavii nebo možná za 3-4 roky nějakého jetého Rapida za 150 000 kč :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě jediný asi tak sere že není motor který jde zatím přestavět na LPG...haťapku nemá cenu...tu už mám jednu....jinak zepředu se mě líbí...zezadu moc ne...vnitřek tak pul na pul....jo a cena by mohla být u tá MPI tak základ za 240....:-)a pak tsi...je to dle mě předražený...někde jsem viděl porovnání základní cen podobnejch aut...a rapid je drahej prostě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bojler: Tvarove je interier v pohode, vzdyt vychazi ze Superbu, jde ale o material. Absence jakychkoliv mekkych plastu by se dala prezit, kdyby to alespon vypadalo na pohled jakz takz k svetu. Jenze to i z dalky vypada jako nejlevnejsi cinska hruza. Z tech plastu lacinnost primo cisi. Rozhodne nesouhlasim, ze to je lepsi nez ve Fabii. Ta vypada ve vsech srovnatelnych vybavach vyrazne mene lacinne (co se pouzitych materialu tyce). Fabie proste vevnitr vypada jako male levne auto. Rapid vypada jako auto pro cinsky trh.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doma mám Roomstera s interierem Dynamic, ktery dojmu vyrazne pomaha oproti zakladnim verzim. Jako nahradni auto na helpdesku si pri nedostupnosti pazouta beru Fabiu II po faceliftu s interierem Domino. Doma mame krome dalsiho Roomstera jeste Fabiu první generace ve stupni Elegance.

Dojem z plastu je u Rapidu nesrovnatelne lepsi nez u druhe generace Fabie pred i po faceliftu. S prvni generaci je to nastejno. Co ma jednicka navic v castecnem mekceni, to zabiji hnusnou texturou ve spodni casti, kde je hnusny plast. Dverni vyplne jsou na tom podobne - jednicka ma nevzhledny plast ve spodni casti a tvrdou loketni operku, Rapid je celoplastovy s kozenkovou operkou a nema calouneni.

Prehledl jsem tvoje standardy, o kterych jses tady zminoval. Mozna jses precejenom zvykly na vetsi luxus. Ja jezdim sluzebnim Passatem B7, nejakou dobu jsem jezdil s B6 a OII. V rodine je necely rok stary Range Rover a dale vyse uvedene Fabie a Roomstery.

Nez zacnes horekovat nad Cinou, tak ti doporucuju jizdu v Toyote Land Cruiser. To je teprv zebrota.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ono kdyby Rapid stal od 260 zaklad po 330 000 v te nejlepsi vybave tak asi by se dalo lecos prehlidnout a reklo by se je to levne auto,ale problem je prave v te cene.

Pokud auto stoji 400 000 nebo i dokonce na skodaplus 490 000 a clovek se podiva na ten vnitrek tak je to k placi.

Za takove penize, aby clovek videl celou mechanickou cast pod sedadlem to se jen tak nevidi.

Pouzite plasty a treba i tvar vyplni jsou opravdu zalostne u auta s cenou vyse.

Koukal jsem napr na Yetiho byl na salone cenovka pres 500 000 taky dverni vyplne cele z plastu, ale proste to vypadalo mnohem mnohem lepe jako celek.

Jak jsem napsal pri cene kolem 300 000 by spousta lidi nereklo ani popel, ale za 400 000 a vice mas uplne jinou ligu to je bohuzel realita.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže dneska jsem byl taky vyzkoušet Rapida, konkrétně výbavu Ambiente, motor 1.2Tsi ve Žďáře nad Sázavou. Za sebe musím říct, že jsem poměrně spokojen. Po místním vyšilování z plastů jsem nebyl až tak zhrozenej. Není to věc, co by mi až tak vadila. Otázka ovšem je, jak ty plasty budou vypadat po delším používání. Chybějící oplastování kolem kolejnic sedaček mi taky nevadí. Co se mi ale nelíbí je polohování sedaček, pomocí páčky. Připadal jsem si jako ve Wartgurgu. Další věc je, že není moc dobrý výhled dozadu přes malý sklo a vysokej zadek. Sedačky mi přišly celkem slušný, v zadu se sedělo dobře a pohodlně, avšak strop je opravdu přece jen trochu níž, ale mně, jakožto normálnímu člověku(cca 185 cm) to vůbec nevadilo. Auto je neskutečně prostorný a celkem mě zaujalo. Věřím, že pokud Rapid časem trochu zlevní a přijdou akční nabídky, tak se pro něho spoustu zákazníků rozhodne. Něco k motoru. Z něj mám taky dobrej pocit, pěkně táhne, jede se s ním poměrně dobře.Jinak pan prodejce říkal, že s motory 1.2 Tsi nejsou žádný problémy :-)))))))))) ale jinak byl ochotnej a vstřícnej.

Rapid mě sice moc neohromil, ale ani nezklamal. Mám z něj spíše pozitivní dojmy.

Editováno: , autor: Molvy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky to moc nechápu :D

Nic méně musím říct, že zatím stříbrná se mi na Rapidu líbí nejvíce :) dává mu trochu té elegance i z venku :D

Já mám též 2 metry a vepředu naprosto v pohodě, dokonce by si za mě sedl i další 2 metrový člověk a nohy by se mu vešli, akorát na hlavu je tam málo místa, takže dozadu max 180 cm :)

Bacha KonG má ne dva metry, ale ještě něco přes dva.... Nebo mi to při mé trpasličí postavě tak připadá. Jsme jak Křemílek a Vochomůrka, když jdeme vedle sebe...

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odhlucneni mi přišlo o chlup lepší než ve fabii, ale vadilo mi dunění při přejezdu nerovností. Díky nízkému stropu a zkoseni bočních sloupku jsem se cítil stisneneji než ve fabii, i citigo je uvnitř vzdušnější. Bál bych se, že při nárazu z boku budu hlavou příliš blízko A sloupku. Vzadu podélně místa opravdu hodně. Kufr jak u oktávky. Líbilo se mi u 63kw zprevodovani do lehka. Na pětku točila 2100 ot. při stovce. za mě ano ale širší :-)

Tak to dunění mne vcelku dráždilo taky. Možná nerozhýbané tlumiče, ale přisuzoval bych to asi absencí něčeho ve stropu resp střeše- stejně duněla i naše felina a po vycpání meziprostoru polystyrenem paráda....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se byl včera podívat taky na Rapida, měly ho tam v tý světle modrý a v tý vypadá teda parádně. Trochu jsem se bál toho interiéru po tom co jsem tu četl a nepříšlo mi to tak hrozný (je možný že jsem čekal takovou hrůzu, že jsem byl pak příjemně překvapen :kol-28: ). Je pravda že jsem koukal na výbavu Ambition v ceně někde kolem 340.000,- a přišlo mi to ktomu celkem přiměřený. Až to stejný bude tak kolem 300.000,- což si myslím že určitě bude klidně bych do toho šel. Jediný co je teda hrozný je ten chybějící plast okolo sedačky a mě osobně se moc nelíbí volant. Ale zvenku pro mě krásný, velkej kufr a vevnitř místa dost měřím 180 cm. Akorát teda vzadu si myslím že těch 180 cm je tak limit protože místa nad hlavou moc není ale na nohy je to supr. Za mě dobrý :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když se porovná cena-vzhled-interiér-provedení-vnitřní prostor-"image" tak to vychází cca good po nějakém ústupku prodejce jako obstojná varianta pro lidi chtíc mít trochu reprezentativní auto s kufrem a nemít combi. Jednoduše pro už vyzrálejší ośobnost oželující nějaká ta extras,s postaveným barákem a nepotřebou stěhováku, ale hledíc na důstojný zevnějšek.

Stejně tak představit si např reklamu své firmy na např Ceedu nebo Thalii mi nepřijde nějak "repre"....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kratka projizdka 1.2TSI/63kW Ambition Plus a staticka prohlidka Active. Modra Denim Rapidu velmi slusi, nazivo nejsou problem 15ky, zad neni naroubovana. Auto je podvozkem podobne Roomsteru (coz je prirozene). Skoro to vypada, ze nizsi budka a o par cm rozsireny rozchod vpreu odboural trojkolkovy efekt. Lepe jsou utlumene diry. Vnitrni hluk jsem nijak nezkoumal, bavil jsem se a potichu hralo radio.

Interier ani na dennim svetle neni zadny propadak. Neni pouzito nic draheho, ale ruzne textury tomu dost pomahaji. Libi se mne palubni pocitac, tam doslo k posunu vpred. Oproti FII/R jsou lepsi vydechy vzduchu, neni na nich videt setreni. Co mne vadi je kozenkova stredova loketni operka. Uplne jinde je design interieru. U vnitrni sirky jde videt, ze se snazili dosahnout maxima mozneho. Tak jak je lepe vyuzity prostor u FII/R oproti FI, tak jde Rapid jeste o kousek dal. Ja se na vnitrni sirku nijak nezameruju, takze mne to vyhovuje. Ostatne treba u Range je sice 20cm prostoru mezi sedadlama, ale stejne clovek sedi blizko u dveri. Auto velmi rychle topilo, to asi diky PTC (jestli je tam porad jeste pridavano). Vzadu prostor uplne ok, sedadla jsou pomerne zretelne delana na 4 osoby. Auto melo vzadu bubny, celkove jsou brzdy pocitove na urovni Fabie I, kde se muselo na pedal dost dupat. Zklamání, uvidím jak s kotoucema vzadu. Srovnávám s 288x25 a zadnima kotoucema u Roomsteru. Vyhovovala by mne tlustsi radici paka.

Celkove velmi dobry dojem. Fabia to bude mit hodne tezke, zvlast az prijdou u Rapidu prvni akcni nabidky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...