bojler Vloženo 27. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2012 Ještě dodám - dozadu vůbec není vidět. Parkovací senzory, nejlepší přítel člověka. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 27. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 27. Říjen 2012 http://bit.ly/rapid-visualizer Celkem fajn 3D vizualizace, jak bude váš Rapid vypadat na silnici nastavte si barvu a kola a hurá si pustit video celkem fajn vymyšlené Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 27. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2012 to je staryyyyy to uz sem si delal tak pred mesicem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 27. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 27. Říjen 2012 Aha, mě to dneska skočilo od Škoda auto na facebooku, tak jsem z toho byl nadšen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 28. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2012 Ještě dodám - dozadu vůbec není vidět. Parkovací senzory, nejlepší přítel člověka. Tak Octa to má stejně. Nechtěl bych couvat bez parkováků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 28. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2012 Couváky mne časem totálně zmagořily. Dřív jsem zacouval s LIAZkou na milimetry od zdi podle zrcátek a teď po dvou letech s roomem a senzory nezacouvám pomalu ani s přítelčiným cliem.... Jinak jsou velmi dobrým pomocníkem, to bez debat. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orel Vloženo 2. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2012 Máte někdo ponětí, proč jdou dojezdy oken jen dolů, ale nahoru ne? Že by nařízení EU o bezpečnosti cestujících? Jako další mě zaujala "Simply clever" škrabka na okna ve dvířkách palivové nádrže, které se nedají uzamknout. Jak dlouho tam asi vydrží? Nekryté kolejničky pod sedačkami vypadají otřesně, zase se však bude dobře vymetat nepořádek. Co je však na hlavu, při přítomnosti gigantických mlhovek, nacpat denní svícení do dálkového světla za použítí žárovek H15. Jen pro zajímavost jsem se podíval na netu na její cenu, no nekupte to za ty peníze: levnější 620 Kč, dražší za 728 Kč. Už vidím, jak se pro ně motoristi ženou. Pokud masivním náběhem vozu nedojde k razantnímu slevnění, vidím to na kutilské předělávky. Jinak se mě až na cenu vůz líbí. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 2. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2012 orel,... no jo no proste RAPIK s tou skrabkou se to tady resi snad vsude,... uvidime,.. treba se to ke skodovce donese a neco s tim trebas udela s tou zarovkou typu H15 a jeji cenou si me dostal teda cena volantu RAPID - 4raminko v kuzi, bez multifunkce........ cena: 7500 kc cena AIRBAGU do tohoto volantu .............. cena: 15 000 kc :D :D :D no nekupte to to asi taky neco kdyz sem byl v skodovce a ptal sem se na ceny volantu ze bych chtel do fabci, ale kdyz sem to videl radsi si koupim ten starsi s chrom usmeveme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 2. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2012 Máte někdo ponětí, proč jdou dojezdy oken jen dolů, ale nahoru ne? Že by nařízení EU o bezpečnosti cestujících? žiadne nariadenie,len jednoducho "ÚSPORNÉ" riešenie... -na PP dverách treba vypínač držať pri spúšťaní aj vyťahovaní skla ... -na LP dverách je 2pólový vypínač,čiže dolu ide samé,hore treba vypínač držať... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orel Vloženo 2. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2012 -na LP dverách je 2pólový vypínač,čiže dolu ide samé,hore treba vypínač držať... To je přece samozřejmé (jak jinak bys asi to okno dostal nahoru?). Já se ptám na to, proč musím vypínač držet? Dojezdy mají okno po stisknutí tlačítka do druhé polohy vytáhnout až nahoru automaticky. Proč je tato funkce zablokovaná? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 2. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2012 nie je zablokovaná...jednoducho to tak je riešené...v motorčeku sťahovania okna nie je RJ a tým pádom nemá ani diagnostiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 3. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 3. Listopad 2012 Já bych řekl, že auto dojezd nahoru nemá proto, že to auto nemá ochranu proti skřípnutí, tudíž to musíš hlídat ty, jestli ti pes strká hlavu do okna nebo dítě ručíčku kdyby to nemělo senzor skřípnutí a auto to jelo nahoru, tak máš po psovi a dítě ti řve u okénka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 3. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2012 Úspory, nic jiného. Tohle mně taky vadí. Bohužel, doba si žádá nízkou cenu a věci, které jdou "vidět". Kvalitně stavěné auto nikdo nezaplatí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orel Vloženo 3. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2012 Ty (ne)dojezdy předních oken mi vadí. Ve stávajícím voze mám el. okna i vzadu a vím, jaká je to otrava, držet tlačítko nahoru a hlídat, jestli jsou už okna dovřená. Je ostuda, že dojezdy oken nejsou ani u nejluxusnější výbavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 3. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2012 Co bych za to dal kdybych ty okna měl aspoň jak rapid...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 4. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2012 Úspory, nic jiného. Tohle mně taky vadí. Bohužel, doba si žádá nízkou cenu a věci, které jdou "vidět". Kvalitně stavěné auto nikdo nezaplatí. Ja proste s timto znovu nemuzu souhlasit. Treba tyto okna konkurence ma i u tech nejlevnejsich nejmensich modelu a lide to kupuji a ani ty automobilky nekrachuji. Ja si proste nemuzu pomoct, ale mam pocit, ze Rapid Skodovka pouzila jako test toho, co lide jeste zkousnou a co uz ne. To, ze jsou takoveto zdupane okna v Citigo, kde se opravdu hraje maximalne na cenu, se da pochopit, ale v Rapidu, ktery se prodava i za cenu pres pul mega, to je proste maximalni zverstvo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 4. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2012 tak u city go ty okna zdupali uplně , abych dělal akrobaticke kousky jen kvuli tomu abych si vyvětral to už je moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sytic Vloženo 4. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2012 Když si rozumný člověk dá dohromady několik názorů i zde ve vláknu a vlastní pohled na věc, většinou dojde ke stejnému závěru, že cena Rapidu je nyní poměrně vysoká. Půjde ovšem dolů, řekl mi to i sám prodejce, protože mám o Rapida do budoucna přes všechny negativa zájem (určitě mě uchvátí nová Octavia, protože nový designový směr škodovky mě prostě baví, ale realisticky musím říct, že na tu nebudu zatím mít, ale když dám na protiúčet svoji fabii, budu třeba rok po dokončení magisterského studia moct si objednat svého Rapida 1.6 TDI nebo 1.4 TSI DSG v Eleganci a Sportpaketem - takže raději dobře vybavený Rapid, než-li méně vybavená Octavia). V poměru vůči ceně jsou základní varianty ještě asi rozumně složené, ale Elegance by si zasloužila doplnit o standartní prvky, které najdeme i jinde v nejvyšší výbavě (zadní stěrač doplácet mi přijde prostě divné, různé plastové detaily i třeba zmiňované dojezdy el. oken). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 4. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2012 Tak zadni sterac se doplaci i u Octavie L&K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krtek6 Vloženo 4. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2012 Když si rozumný člověk dá dohromady několik názorů i zde ve vláknu a vlastní pohled na věc, většinou dojde ke stejnému závěru, že cena Rapidu je nyní poměrně vysoká. Půjde ovšem dolů, řekl mi to i sám prodejce, protože mám o Rapida do budoucna přes všechny negativa zájem (určitě mě uchvátí nová Octavia, protože nový designový směr škodovky mě prostě baví, ale realisticky musím říct, že na tu nebudu zatím mít, ale když dám na protiúčet svoji fabii, budu třeba rok po dokončení magisterského studia moct si objednat svého Rapida 1.6 TDI nebo 1.4 TSI DSG v Eleganci a Sportpaketem - takže raději dobře vybavený Rapid, než-li méně vybavená Octavia). V poměru vůči ceně jsou základní varianty ještě asi rozumně složené, ale Elegance by si zasloužila doplnit o standartní prvky, které najdeme i jinde v nejvyšší výbavě (zadní stěrač doplácet mi přijde prostě divné, různé plastové detaily i třeba zmiňované dojezdy el. oken). dneska jsem si to přes konfigurátor počítal...a pokud vemu Rapid X Octavia motory oba 1,6TDI výbavy ambiente + nějaky věci co bych chtěl doplnit (u obou stejné)...tak se cena liší akorat 40 000,- což je nic..a dá seukecat na slevu takže bych volil asi octavku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tiktak Vloženo 4. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2012 (editace) bojler: kde máš tu úsporu, když cena je příšerná!!! škoda, že tam není nápis Rapid. Takže naposled divná úměra (šetření na všem = vysoká cena) škoda má za 1 a zákazník má smůlu . Editováno: 4. Listopad 2012, autor: tiktak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 4. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2012 dneska jsem si to přes konfigurátor počítal...a pokud vemu Rapid X Octavia motory oba 1,6TDI výbavy ambiente + nějaky věci co bych chtěl doplnit (u obou stejné)...tak se cena liší akorat 40 000,- což je nic..a dá seukecat na slevu takže bych volil asi octavku NEOBHAJUJU!!! Zkus to v klasice- Rapid "zatím" není v CZ Edition. Tam je rozstřel cca 90 tis. Musel bys do někaké skladovky. Dnes však vše pro Octu, ale to už pro spoustu lidí "smrdí" skokem k Yetikovi. To by se líbilo Tygrovi aby tu nebyl tak osamocen, v PV. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 5. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2012 Ja osobne si myslim, ze Rapid nijak rapidne nezlevni. Akorat soucasna Octavie zmizi, nova bude drazsi, cimz se tento "problem" vyresi. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 (editace) Pánové, Škoda považuje Rapid za klíčový model. Dost intenzivně probíhá prostřednictvím jisté firmy šetření reakcí zákazníků i samotných dealerů. Už před víc než dvěma lety Škoda pořádala několik akcí, které měly případně korigovat proces vývoje. Rapid není orientovaný na náročné zákazníky, kteří budou dělat prstem důlek do přístrojovky. Proto tam také chybí věci, nad kterýma se fanoušek aut bude kroutit, ale typický zákazník to možná ani nepostřehne. A teď pár věcí, se kterými se budete muset smířit: - tak jako vy budete chtít co nejvyšší mzdu, tak bude chtít Škoda prodat co nejvíc aut za co nejvyšší ceny akceptované zákazníky - Škoda nemá zásadní problémy při hledání zákazníků pro vyráběnou produkci, např. Octavia téměř do posledního roku roste a to je na trhu 8,5 roku! - ostatní klasické značky na trhu u nás stanovují ceny naprostou většinou podle Škody, protože jednoduše MUSÍ být levnější a nebo mít lepší výbavu - Škoda jako cíl označila tržní podíl 30% jako hranici, pod kterou nehodlá jít, to samé prvenství v zastoupených třídách - dokud nebude konkurence ohrožovat výše uvedené, tak Škoda nemá důvod cokoli podnikat směrem k dalšímu kolu cenové války - pokud se bude Rapid špatně prodávat, tak se sníží ceny, pokud prodeje půjdou, proč něco měnit? Mimochodem ještě k cenám. Dejte si tu námahu a podívejte se do slovenského ceníku Rapidu. Tak jak je většina modelů na Slovensku o něco levnější, teď to vychází na stejno a to ještě za podmínky zachování vstupního bonusu. Silnější povahy můžou zkusit ceník německý. Ke stesku, jak něco jiná značka má a nekrachuje - snad vyjma koncernu VW a výrobců luxusních značek jsou snad všichni evropští výrobci v hajzlu (slovy V HAJZLU) a budou řešit dřív nebo později existenční potíže. Editováno: 7. Listopad 2012, autor: bojler 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 Ke stesku, jak něco jiná značka má a nekrachuje - snad vyjma koncernu VW a výrobců luxusních značek jsou snad všichni evropští výrobci v hajzlu (slovy V HAJZLU) a budou řešit dřív nebo později existenční potíže. Tak hlavni konkurence Skodovky je ted spise v mimoevropskych automobilkach a ty existencni potize nemaji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.