Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Máte někdo ponětí, proč jdou dojezdy oken jen dolů, ale nahoru ne? Že by nařízení EU o bezpečnosti cestujících? Jako další mě zaujala "Simply clever" škrabka na okna ve dvířkách palivové nádrže, které se nedají uzamknout. Jak dlouho tam asi vydrží? Nekryté kolejničky pod sedačkami vypadají otřesně, zase se však bude dobře vymetat nepořádek. Co je však na hlavu, při přítomnosti gigantických mlhovek, nacpat denní svícení do dálkového světla za použítí žárovek H15. Jen pro zajímavost jsem se podíval na netu na její cenu, no nekupte to za ty peníze: levnější 620 Kč, dražší za 728 Kč. Už vidím, jak se pro ně motoristi ženou. Pokud masivním náběhem vozu nedojde k razantnímu slevnění, vidím to na kutilské předělávky. Jinak se mě až na cenu vůz líbí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

orel,... no jo no proste RAPIK :D

s tou skrabkou se to tady resi snad vsude,... uvidime,.. treba se to ke skodovce donese a neco s tim trebas udela ;)

s tou zarovkou typu H15 a jeji cenou si me dostal teda :D

cena volantu RAPID - 4raminko v kuzi, bez multifunkce........ cena: 7500 kc

cena AIRBAGU do tohoto volantu .............. cena: 15 000 kc

:D :D :D :D :D :D

no nekupte to :D

to asi taky neco kdyz sem byl v skodovce a ptal sem se na ceny volantu :D ze bych chtel do fabci, ale kdyz sem to videl :D radsi si koupim ten starsi s chrom usmeveme :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máte někdo ponětí, proč jdou dojezdy oken jen dolů, ale nahoru ne? Že by nařízení EU o bezpečnosti cestujících?

žiadne nariadenie,len jednoducho "ÚSPORNÉ" riešenie...

-na PP dverách treba vypínač držať pri spúšťaní aj vyťahovaní skla ...

-na LP dverách je 2pólový vypínač,čiže dolu ide samé,hore treba vypínač držať...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

-na LP dverách je 2pólový vypínač,čiže dolu ide samé,hore treba vypínač držať...

To je přece samozřejmé (jak jinak bys asi to okno dostal nahoru?). Já se ptám na to, proč musím vypínač držet? Dojezdy mají okno po stisknutí tlačítka do druhé polohy vytáhnout až nahoru automaticky. Proč je tato funkce zablokovaná?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych řekl, že auto dojezd nahoru nemá proto, že to auto nemá ochranu proti skřípnutí, tudíž to musíš hlídat ty, jestli ti pes strká hlavu do okna nebo dítě ručíčku :) kdyby to nemělo senzor skřípnutí a auto to jelo nahoru, tak máš po psovi a dítě ti řve u okénka :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Úspory, nic jiného. Tohle mně taky vadí. Bohužel, doba si žádá nízkou cenu a věci, které jdou "vidět". Kvalitně stavěné auto nikdo nezaplatí.

Ja proste s timto znovu nemuzu souhlasit. Treba tyto okna konkurence ma i u tech nejlevnejsich nejmensich modelu a lide to kupuji a ani ty automobilky nekrachuji. Ja si proste nemuzu pomoct, ale mam pocit, ze Rapid Skodovka pouzila jako test toho, co lide jeste zkousnou a co uz ne. To, ze jsou takoveto zdupane okna v Citigo, kde se opravdu hraje maximalne na cenu, se da pochopit, ale v Rapidu, ktery se prodava i za cenu pres pul mega, to je proste maximalni zverstvo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když si rozumný člověk dá dohromady několik názorů i zde ve vláknu a vlastní pohled na věc, většinou dojde ke stejnému závěru, že cena Rapidu je nyní poměrně vysoká. Půjde ovšem dolů, řekl mi to i sám prodejce, protože mám o Rapida do budoucna přes všechny negativa zájem (určitě mě uchvátí nová Octavia, protože nový designový směr škodovky mě prostě baví, ale realisticky musím říct, že na tu nebudu zatím mít, ale když dám na protiúčet svoji fabii, budu třeba rok po dokončení magisterského studia moct si objednat svého Rapida 1.6 TDI nebo 1.4 TSI DSG v Eleganci a Sportpaketem - takže raději dobře vybavený Rapid, než-li méně vybavená Octavia). V poměru vůči ceně jsou základní varianty ještě asi rozumně složené, ale Elegance by si zasloužila doplnit o standartní prvky, které najdeme i jinde v nejvyšší výbavě (zadní stěrač doplácet mi přijde prostě divné, různé plastové detaily i třeba zmiňované dojezdy el. oken).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když si rozumný člověk dá dohromady několik názorů i zde ve vláknu a vlastní pohled na věc, většinou dojde ke stejnému závěru, že cena Rapidu je nyní poměrně vysoká. Půjde ovšem dolů, řekl mi to i sám prodejce, protože mám o Rapida do budoucna přes všechny negativa zájem (určitě mě uchvátí nová Octavia, protože nový designový směr škodovky mě prostě baví, ale realisticky musím říct, že na tu nebudu zatím mít, ale když dám na protiúčet svoji fabii, budu třeba rok po dokončení magisterského studia moct si objednat svého Rapida 1.6 TDI nebo 1.4 TSI DSG v Eleganci a Sportpaketem - takže raději dobře vybavený Rapid, než-li méně vybavená Octavia). V poměru vůči ceně jsou základní varianty ještě asi rozumně složené, ale Elegance by si zasloužila doplnit o standartní prvky, které najdeme i jinde v nejvyšší výbavě (zadní stěrač doplácet mi přijde prostě divné, různé plastové detaily i třeba zmiňované dojezdy el. oken).

dneska jsem si to přes konfigurátor počítal...a pokud vemu Rapid X Octavia motory oba 1,6TDI výbavy ambiente + nějaky věci co bych chtěl doplnit (u obou stejné)...tak se cena liší akorat 40 000,- což je nic..a dá seukecat na slevu :) takže bych volil asi octavku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dneska jsem si to přes konfigurátor počítal...a pokud vemu Rapid X Octavia motory oba 1,6TDI výbavy ambiente + nějaky věci co bych chtěl doplnit (u obou stejné)...tak se cena liší akorat 40 000,- což je nic..a dá seukecat na slevu :) takže bych volil asi octavku

NEOBHAJUJU!!!

Zkus to v klasice- Rapid "zatím" není v CZ Edition. Tam je rozstřel cca 90 tis. Musel bys do někaké skladovky.

Dnes však vše pro Octu, ale to už pro spoustu lidí "smrdí" skokem k Yetikovi. To by se líbilo Tygrovi aby tu nebyl tak osamocen, v PV.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, Škoda považuje Rapid za klíčový model. Dost intenzivně probíhá prostřednictvím jisté firmy šetření reakcí zákazníků i samotných dealerů. Už před víc než dvěma lety Škoda pořádala několik akcí, které měly případně korigovat proces vývoje. Rapid není orientovaný na náročné zákazníky, kteří budou dělat prstem důlek do přístrojovky. Proto tam také chybí věci, nad kterýma se fanoušek aut bude kroutit, ale typický zákazník to možná ani nepostřehne.

A teď pár věcí, se kterými se budete muset smířit:

- tak jako vy budete chtít co nejvyšší mzdu, tak bude chtít Škoda prodat co nejvíc aut za co nejvyšší ceny akceptované zákazníky

- Škoda nemá zásadní problémy při hledání zákazníků pro vyráběnou produkci, např. Octavia téměř do posledního roku roste a to je na trhu 8,5 roku!

- ostatní klasické značky na trhu u nás stanovují ceny naprostou většinou podle Škody, protože jednoduše MUSÍ být levnější a nebo mít lepší výbavu

- Škoda jako cíl označila tržní podíl 30% jako hranici, pod kterou nehodlá jít, to samé prvenství v zastoupených třídách

- dokud nebude konkurence ohrožovat výše uvedené, tak Škoda nemá důvod cokoli podnikat směrem k dalšímu kolu cenové války

- pokud se bude Rapid špatně prodávat, tak se sníží ceny, pokud prodeje půjdou, proč něco měnit?

Mimochodem ještě k cenám. Dejte si tu námahu a podívejte se do slovenského ceníku Rapidu. Tak jak je většina modelů na Slovensku o něco levnější, teď to vychází na stejno a to ještě za podmínky zachování vstupního bonusu. Silnější povahy můžou zkusit ceník německý.

Ke stesku, jak něco jiná značka má a nekrachuje - snad vyjma koncernu VW a výrobců luxusních značek jsou snad všichni evropští výrobci v hajzlu (slovy V HAJZLU) a budou řešit dřív nebo později existenční potíže.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ke stesku, jak něco jiná značka má a nekrachuje - snad vyjma koncernu VW a výrobců luxusních značek jsou snad všichni evropští výrobci v hajzlu (slovy V HAJZLU) a budou řešit dřív nebo později existenční potíže.

Tak hlavni konkurence Skodovky je ted spise v mimoevropskych automobilkach a ty existencni potize nemaji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...