bojler Vloženo 6. leden 2013 Sdílet Vloženo 6. leden 2013 Packy pod volantem na me pusobily divnym dojmem, takovym krehkym... jakoby mely po 30tis upadnout. Myslíš tyhle? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 6. leden 2013 Sdílet Vloženo 6. leden 2013 no ty vypadaj lip nez ty, ktery jsem tam mel... to byly holatka a fakt vypadaly ze upadnou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 7. leden 2013 Sdílet Vloženo 7. leden 2013 Nema stejny i G7 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 7. leden 2013 Sdílet Vloženo 7. leden 2013 pokud tuším správně (nedíval jsem se v autě u dědy ) , tak páčky v Rapidu jsou totožné s těmi z OII. Nová Octavia má páčky jako G7. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 7. leden 2013 Sdílet Vloženo 7. leden 2013 Přesně tak, páčky jsou shodné s OII a OII Tour. Jak jsou v Rapidu, tak mají po třiceti tisících upadnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 10. leden 2013 Sdílet Vloženo 10. leden 2013 A maji i stejne cislo? Kdyz jsem hodil blinkr, tak to divne cvakalo jak ve 120tce a i odpor packy evokoval 120tku. Packy jsou mozna stejny, ale to v cem drzej mozna nebude uplne stejny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 10. leden 2013 Sdílet Vloženo 10. leden 2013 Uchyceni pacek je jine, v Rapidu jsou stejne jako u Fabie montovany vcelku, ne prava a leva zvlast. Zrovna pacek jsem si ale pri jizde vsiml a jejich chod je srovnatelny s OII. Ted v ni pomerne casto jezdim, kdyz neni k dispozici Passat. Mozna se ti dostal do ruk nejaky vadny kus. Ale reci o stodvacitce jsou zvast. Naopak u Fabie jsou packy mezigeneracne pohorsenim. Po jejich uprave se mne to zdalo sice o neco lepsi s chodem, ale poloha je zase mene pohodlna. Mimochodem, ovladani el. oken vzadu od ridice bude od 22KT/13, uz je to i v etce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 10. leden 2013 Sdílet Vloženo 10. leden 2013 ja jel poprve tento tyden fabii 2 FL (spolujezdec) a oproti fabii 2 mne mile prekvapil motor, spise jeho odhlucneni a co mne velice vydesilo, tak cela palubka byla tvrda (jestli to davaj do vsech F, tak to zas potes koste teda), vybavu neznam, motor to byl htp, nemela palub. pc, vepredu mela schranku na bryle a vzadu lampicky na cteni, min el. okna vepredu a klimu, radio blues - tak snad to nebylo uplny holatko co se tyce pacek, 120tka mozna ne, ale jistej chod a pocit ze neupadnou rozhodne nedosahoval kvalit o2; ve fabii jsem si na chod pacek nikdy nestezoval (F1, F2), tak mozna to opravdu dela ten pocit, ze se Rapid tvari jako octavia, ale furt je to proste fabka a tak clovek ceka vic a pak vice vnima rozdily pristi tyden budu mit pujcenou sluzebni F2, tak packy osmatam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 10. leden 2013 Sdílet Vloženo 10. leden 2013 tak ta Fábka, to bude asi Active a tam je tvrdá palubka, od Ambition vrchní díl měkčený Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 10. leden 2013 Sdílet Vloženo 10. leden 2013 No ale je to jenom mírné měkčení, není to jak guma u OII nebo SII. Navíc v průběhu výroby se mění textury a materiály. U Fabie kupodivu k lepšímu, tedy aspoň u těch z roku 2011. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 (editace) Skrabka pro pobaveni http://www.dfens-cz....anku=2013012006 Ale musim uznat, ze na tom co pise, neco opravdu je. Snad jen naprosto chorý mozek může umístit škrabku, která se používá zpravidla na přední sklo, do zadní části vozu, a ještě to vydávat za chytrý, vpravdě clever detail. Editováno: 21. leden 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jenal Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 mne sa najviac pacilo toto: Jako jedna z mála věcí u Rapidu je to zdarma a bez příplatku. To mi připadá jako marnotratnost. Já bych to zkombinoval s DSG a automatickou klimatizací. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 Snad jen naprosto chorý mozek může umístit škrabku, která se používá zpravidla na přední sklo, do zadní části vozu, a ještě to vydávat za chytrý, vpravdě clever detail. DFENS, to je ten portál patologických exhibicionistů? Myslím, že ta citace vystihuje i celý jeho obsah. Žvanit, žvanit, žvanit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tiktak Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 S novou cenovou politikou se mi začíná Rapid líbit, ještě doufám, že dotáhnou těch pár maličkostí kolem plastů u sedaček a nějakou lištu na dveřní výplně a může být u mě v garáži. Jinak ty prodeje co uvedli na auto.cz jsou opravdu velmi špatné i když já bych si koupil radši Rapida než Roomstra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tiktak Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 Ještě bych se chtěl zeptat zda někdo neví jak to vypadá na poradě vedení škodovky, když jsou ty prodeje Rapida tak špatný. Určitě si od toho slibovali mnohem víc a ono zatím nic. Tak něco pusťte, jsou tady lidi ze škodovky to je jasný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 Rapid neni urcen primarne pro CR, proto ma vse z plastu (nebo bez plastu, tam kde i fabie holota ho ma) http://www.autorevue.cz/test-skoda-rapid-14-tsi-dsg-docela-drahy-kufr/ch-46939#articleStart doporucuju precist cely, je tam neco i o skrabce, co nikdo netusil a od ted bude velmi popularni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 Tak jak jsem tady říkal už při počátečním kvikotu - Škoda zatím vždycky hledala optimální cenu postupným snižováním cen. Asi největší pokles byl u Superbu v roce 2008. Superb začínal na 619 900Kč, pak rychle přišlo provedení bez rádia za 599 900Kč a za pár měsíců s druhou vlnou zlevňování škodovek klesly benzinové motory o 50 000Kč a diesly o 100 000Kč. Tentokrát Škoda navíc velmi posrala uvedení na trh. Když teď srovnáte 301/C Elysse, tak už je Rapid cenově úplně v pořádku. S klmatizací začínají francouzi/turci na tuším 250, Rapid je o 20k dražší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martas9 Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 Jojo teď už mi přijdou ceny Rapidu v pohodě... Vevnitř ty plasty mi ani tak hrozný nepřijdou-jediný co mi připadá fakt otřesný jsou ty nezakrytovaný pojezdy sedaček-stím by chtělo něco udělat. A řešit tady furt dokola jestli se ukradne nebo neukradne škrabka kterejch má člověk plný auto reklamních tak to mi přijde fakt o ničem-to už se tu může řešit že se budou krást stěrače ty taky nejsou přidělaný :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 25. leden 2013 Sdílet Vloženo 25. leden 2013 cože, kradou se stěrače??? :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 25. leden 2013 Sdílet Vloženo 25. leden 2013 btw. včera jsem v Ústí viděl poprvé Rapida v provozu... bílej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 25. leden 2013 Sdílet Vloženo 25. leden 2013 Dneska jsem videl Toledo. Kliky Rapidu mne prijdou hezci, u zakladni verze ma Toledo hezci ramecky ofukovacu. Chrom vzhledu podstatne pomaha. Toledo ma mene prakticke otvirani kufu, chybi pendrek na zavirani. Zvenku je Toledo o neco hezci, na 16kach (tusim Antia) se mne vylozene libi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 26. leden 2013 Sdílet Vloženo 26. leden 2013 Vcera jsem taky videl Toledo a prijdei krapet dravejsi nez Rapid... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 26. leden 2013 Sdílet Vloženo 26. leden 2013 A tu je ta vyhoda , ze ty dva auta pujde kombinovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 26. leden 2013 Sdílet Vloženo 26. leden 2013 jakoze predok seat a zadok skoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 26. leden 2013 Sdílet Vloženo 26. leden 2013 Ja bych dal i zadek z seatu me se furt nelibi ten zadni prolis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.