Přejít na obsah

První dojmy z nové Škody Rapid?


SOLTEK

Doporučené příspěvky

dodatek z dopolední jízdy s Rapidem:

 

- motor nebrzdí tak jako v O1 1.6, resp. mi přijde, že se motorem nedá brzdit ani trochu....ale hádám to bude věc zvyku se s tím naučit jezdit kapku jinak než s tou O1

- malinko nechápu politiku s palubníma PC. To auto co tu teď mám, umí jen trip a průměrnou rychlost, kterou přepíná s počitadlem celkových km. Někdy od 2004 je v Irsku všechno značeno už v km a km/h (s výjimkou několika oblastí Gaeltacht, kde si doposud hrdě drží Irský jazyk a imperiální jednotky). Tak proč když auto má budíky už jen s km/h a celkový počitadlo je taky v km, proč je průměrná rychlost stále v mph??? Divné...možná aby neměli takovej pocit odloučení od jednotek, které k nim zavedli okupanti...

- ten co dal ty čudliky na přepínání a nastavení těch dvou funkcí pod budíky byl .... je to dost nepohodlný, takže asi to chce zaplatit za pořádnej pal.PC s klasikou na pravý páčce

- ty pazvuky v B sloupku se dnes neozvaly, buď si to nějak sedlo, nebo to odpadlo nebo nebyl takový vítr, slyšel jsem jen hluk od zrcátek

- velkej a malej přední stěrač...nevím jak ostatním majitelům, ale mě je posadili ve fabrice tak, že vždycky když jde velkej (před řidičem) dolů, tak poblije sklo před spolujezdcem zbytky vody... proč?

- zadní stěrač až na to že vypadá trošku fórově je bez problémů

- základní rádio Blues začínám přímo nemít rád! budu muset vzít návod a naučit se s tím, pak se možná nebudu tak moc divit co to zase ten čudlik provedl....

- motor 1.2TSI 63kw je do města až nebezpečně živej :) a když jsem vypnul ESP tak jsem byl rád že jsou přes město vícepruhový silnice a malej provoz :)

- se zapnutým ESP auto dovolí jít mnohem dál než moje O1 co má jen ABS :)

- asi zamakali na aerodynamice, bo v místě, kde jsem na mírném táhlem hupu odlepil O1 lehce od země ve 120km/h se Rapid při 140km/h neodlepil vůbec, sedí jak čert, po říznutí několika okresních zatáček musím znovu pochválit to ESP, snaží se co může. Já naoplátku nebudu zkoušet jeho hranici :)

- pokud škodovka ještě zlevní nebo kapku přisype do výbavy, umím si představit, že bych do toho šel

- jo, k těm plastům a dveřím, zjistil jsem, že ten plast okolo výdechů je docela pěknej, a dneska jsem jel jen v tričku, takže jsem objevil, že ve dveřích je sice vše z plastu, ale pod loket prdli kus jakési koženky či co to je, každopádně to netlačí do lokte jako plast, takže zase malé plus

- na B sloupku po otevření zadních dveří na mě juknul extra háček na šaty/sako/bundu/infuzi :) Taky dobrý

- couvání chce opravdu buď hodně trénovat nebo kameru, dneska jsem se v podzemních garážích pěkně zapotil (navíc tady staví v těch garážích asi 10x víc sloupů a zatáček než u nás...)

- suma sumárum, zatím to není taková katastrofa jak jsem se bál po přečtení kdejakých recenzí, pozitiva tam také jsou a není jich málo...

 

ale není všem dnům konec, ještě si to Rapid může pokakat ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Radius:

 

No měl jsem namysli spodní kryt motoru a kupodivu můj Rapid
ho má, ano je plastovej, velikost nemohu posoudit, protože jsem pod ním lezl ve
sněhu kam jsem došáhl rukou když jsem tuhle zapadl, uvidím až to bude někdy
zvedlé na heveru. Každopádně mi nelítá bordel od silnice ze spodu do motoru a
je pořád čisťounkej. Manželky Thálie neměla žádný (tam jsem si namontoval přizpůsobený
kryt z Clia, protože se nedal ani připlatit, ani dokoupit , prostě se na
Thálii nevyrábí) a u Fluence jsem taky žádný neviděl, tedy když člověk otevřel
kapotu skrz motor viděl silnici. No je vidět, že s koncernovými benzíny
máš opravdu velké zkušenosti, to já mám spíš s diesly benzín znám jen
firemní 1,4Mpi z Fábie. Fluence 1,6 má 81kw při 6tis a kroutící moment
151Nm při 4250ot v porovnání s údajem co jsem psal v předchozím přízpěvku
tak je patrné, že ten motor je úplně někde jinde než 1,2TSI i přesto, že má o
5kw výkonnější motor. Údaje o zrychlení 10,3s oproti 11,7 u Fluence také o
ledasčem vypovídá. Známý si ho nakonec koupil tak vím o čem je řeč a hluk při
130 je značný protože musíš motor hodně točit (absence šestikvaltu) Točivej
motor má i naše Thálie 1,2 55kw a při 130 točíš 4100 otáček a spotřeba letí.
Známej jezdí s fluencem mezi 7,5-8l/100 to se mi nejeví jako hospodárný
motor. Naše thálie jezdí kolem 6,3, ale není to pochopitelně žádný závoďák a na
dlouhé dálniční km to moc není.



Co se týče záruky, máš samozřejmě pravdu a nejsem naivní
abych nevěděl jak to chodí, ale už z principu je divné když dnes už hodně
výrobců aut nabízí záruku na kastli 12 let popř. 10 let a dacie jen 6 (třeba i fiat)
a já když jsem dával svou O1 pryč 11let starou tak na ní nebylo zrnko rezi na kastli
-negarážovaná a to mi určitě sám potvrdíš. I ta Thálie má 12 letou záruku na
kastli.



Co se doplňků týče, uvedu pár příkladů v porovnání s Thálií,
Rapid zástěrky – přední zadní dohromady – 660, textilní koberce 550, gumové
koberce 641. Thálie zástěrky 1800, textilní koberce 890, gumové koberce 990 a
to se bavíme o Thálii, jiná třída auta než Rapid, popř, než Fluence.



Teď pocitově srovnání O1 vs. Rapid. Měl jsem O1 66kw
čipnutou na 81kw. Octa díky těžkému předku značně nedotáčivá v zatáčkách a
bořila předek na vnější přední kolo v zatáčce. Rapid jede jakoby lehčeji,
nikam se nenoří drží stopu. O1 bych řekl komfortněji nastavenej podvozek, Rapid
ho má tvrdší, ale zase se mi zdá že lépe kopíruje nerovnosti a lépe sedí. O1
byl jakoby o něco plavnější ten podvozek takovej gumovější.  Ty tvrdší podvozky ale měli už všechny modely
po O1. Teď to zásadní a to ticho, motor u Rapidu není slyšet jak při volnoběhu
tak při normální jízdě, s Rapidem jsem jel už i 180 (motor točil 4100ot na
šestku) a pořád venkovní aerodynamický hluk přehlučí motor. Pokud prostě motor
člověk nevytáčí nevím kam až, tak není slyšet. Co se týče kultivovanosti tak u
rapida téměř neexistuje turboefekt táhne od spodu to u Octy nebylo, tam si
dostal kopanec ve 2200otáčkách pak chvíli táhnul a pak uvadal. Co se zrychlení
týče, Rapid do 100km/h  zrychluje o
malinko lépe (i papírové údaje mi dají za pravdu) v rychlostech přes 100
byla O1 pružnější bych řekl a ve zrychlení už by to Rapidovi asi natřela, hold
vyšší krouťák se někde projevit musí. A teď to nejdůležitější a to spotřeba, s O1
jsem jezdil normálně za 5,2 l/100 při ostřejší jízdě vždy do 6ti litrů, přes 6
jsem se prostě nikdy nedostal i kdybych se rozkrájel. S Rapidem při
normální jízdě jezdím v rámci rychlostních limitů  za 6,5 teď v zimě s čerstvě zajetým
motorem většinou ve 2lidech. Pokud tomu člověk ovšem šlápne není problém jed  i přes 8-9litrů. Abychom si rozuměli s Octávenkou
jsem byl spokojen a sloužila mi věrně a nedám na ní dopustit, dle mého jedno z nejlepších
aut a bůh ví, jestli nynější auta včetně Rapidu se  jí budou ve spolehlivosti rovnat (až teda na
zvlněné brzdové kotouče jakož to známá bolístka), myslím si že ne. O1 jsem dal
za včas pryč, protože se objevovali v dohledné době větší náklady na
servis (začal kapat chladič, v dohledné době výměna výfuku – byl tam furt
původní, stejně tak tlumiče) Nedávno jsem měnil Dvouhmotňák se spojkou což už byl
vztyčený prst a jak každý ví, diesel je sice pěkná věc, ale jakmile se začne
srát leze to do peněz a čekat až odejde třeba turbo (ač jsem se k němu choval
lépe než ke své manželce) nebo vstřiky, na to už jsem nechtěl. Pokud si četl
pozorně rozdíl ve spotřebě 1,3litrů na 100 při shodných cenách nafty vs. Benzín
je v porovnání s pořizovací cenou benzín verzus diesel (u Rapida
60tis) zanedbatelné a né každému se to dnes vyplatí. Pokud někdo nenajede
alespoň 30tis za rok, tak s emu diesel dnes již nemůže vyplatit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hezkyyy :)

Musim rict, ze sam jsem mel na Rapid rozporuplne nazory, dokud jsem se v aute nesvezl a pak mi to auto zacalo teprve davat smysl.

:kol-47: Pod to se klidně 3x podepíšu, protože jsem se cítil zrovna tak. On když se v tom běžný člověk (nemyslím člověk co je zvyklý na M5 BMW a AMG od Mercedesu) sveze, dá si vedle sebe pro a proti včetně nyní konečně již zajímavé ceny člověk zapomene i na ty zpropadené plasty. Jinak zde info pro vás, Rapid se prodává dráž i na Ukrajině a dokonce i ve Španělsku, tak že co se týče ceny Škoda konečně přišla možná na to, že češi se nenechají tahat za nos donekonečna s nejdražšíma škodovkama v evropě. Tady důkaz http://www.auto.cz/skoda-rapid-ukrajina-73176     http://www.auto.cz/skoda-rapid-dorazila-spanelska-levnejsi-nez-seat-toledo-73095

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemuzes srovnavat Tdi s Tsi, benzin je vzdy nachylny na styl jizdy. U Tdi v Rapidu se taky nedostanes pres 6L. Ale s tim rozdilem ve spotrebe a cene mas pravdu. Dnes uz se to nevyplati, pokud jezdis normalne a neslapes tomu na krk.

Máš samozřejmě pravdu, ale na srovnání se mě v předchozím příspěvku zeptal Radius a chtěl vědět postřehy, tak jsem je napsal dle svého nejhlubšího vědomí a svědomí.  :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- je fakt že 63kW točí při 130 tuším 3000, není to tragedie, ale s šestým kvaltem by to bylo příjemnější, o trošku tišší a asi aj míň žíznivý

- musim přiznat, že když přišlápnu plyn trochu ztěžka, tak má ten motůrek moc hezkej zvuk :) to moje O1 1.6MPI neumí :) ...asi si koupím na benzínce ňákej laďák :D

- jo, mám ještě jedno malé minus - ty gumové "koberečky" na podlaze jsou asi něčím napuštěný nebo mám furt houno na botě, bo mi levá pata po tom koberečku furt hrozně klouže a smeká se ... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Joseamigo - ESP (respektive po novu ESC) jsi vypnul jak? Tlačítkem na palubce to nejde... Tím lze vypnout jen protiprokluz (ASR).

Ke spolehlivosti 1.2 TSI - sledujte sekci motor FII - bohužel se začínají objevovat první kusy vyrobené v r.2012,co mají potíže s rozvody. :kol-26: Na můj konkrétní 1.2 TSI zas tolik nehleďte,to je extrémní případ tolika závad,že je vhodný tak na sešrotování...  Nejvíc na tom budou byti majitelé,jako můj bývalý kolega z práce - dnes jsem s ním mluvil,má FII 1.2 TSI 06/2010,najeto pouze 16 000 km a je spokojen. Postihla ho akorát akce 24W6 a to je vše. O problémech s rozvody ví a ptal se na ně v několika servisech,kde se většinou setkal s údivem techniků,že o tom nic nevědí. Při tomto nájezdu se mu to může začít sypat až dlouho po skončení záruky a kulance je ve hvězdách. :kol-32:  Tak ať vám Rapiďáci TSI věrně slouží bez soužení. :kol-47:

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk: souhlasím :) lidi co to mají na firmu nebo mění auto každé 3-4 roky a mají záruku, těm je to celkem jedno, sice stráví více času v servisu, ale nebude je to stát ani korunu. Ale přesně tihle, co si kupují auto na 10 let a po 10ti letech co prodali starou Fabii 1,4 MPI a koupili si new Fabii s tím, že jim zas vydrží 10 let a s nájezdem asi 5000 km ročně budou smutní, sice je rozvody potkají asi jednou za 4 roky, ale i tak .. prostě je to problém a to se mi nelíbí. To je bohužel asi jediný důvod, avšak podstatný, který mě odrazuje od koupy auta s tímto motorem :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk: to je jen na ASR? hm... tak to jsem asi vypínal jen ASR...nevim proč, ale měl jsem zato že se tím odstaví celý ESP... ať to je co to je, tak rozdíl je znát :D Já to v O1 nemám, takže mě to udivilo. Ale díky za věcnou připomínku ;)

 

a k té spolehlivosti 1.2TSI... nevim co vydrží ty rozvody, ale vzhledem k tomu jak je ten motor plnej života tak si myslim, že by se mělo zákazníkům tlouct do hlavy zacházení s turbo motorem, minimálně to netrápit za studena a po rychlých jízdách to nechat trochu vychladit než to vypnou... ačkoliv...za vším jsou prachy...zku*vil sis motor? kup si od nás novej...

Editováno: , autor: Joseamigo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dodatek z dopolední jízdy s Rapidem:

 

- motor nebrzdí tak jako v O1 1.6, resp. mi přijde, že se motorem nedá brzdit ani trochu....ale hádám to bude věc zvyku se s tím naučit jezdit kapku jinak než s tou O1

Dnesni motory uz snad brzdeni motorem neumoznuji, je to kvuli snizeni spotreby a zvyseni nakladu na brzdy, ale to uz nikdo nevidi / nechce videt. Vsichni honej trika nad tim, jak jezdej za 4l benzinu na 1000km. Na O1 jsem menil brzdy komplet 2x na 150tis a prumerna vsehochut 5.3l nafty.

 

- ten co dal ty čudliky na přepínání a nastavení těch dvou funkcí pod budíky byl .... je to dost nepohodlný, takže asi to chce zaplatit za pořádnej pal.PC s klasikou na pravý páčce

Asi tak, nemelo to PP.

 

- velkej a malej přední stěrač...nevím jak ostatním majitelům, ale mě je posadili ve fabrice tak, že vždycky když jde velkej (před řidičem) dolů, tak poblije sklo před spolujezdcem zbytky vody... proč?

To mi O1 s aero steracema delala taky.

 

- asi zamakali na aerodynamice, bo v místě, kde jsem na mírném táhlem hupu odlepil O1 lehce od země ve 120km/h se Rapid při 140km/h neodlepil vůbec, sedí jak čert, po říznutí několika okresních zatáček musím znovu pochválit to ESP, snaží se co může. Já naoplátku nebudu zkoušet jeho hranici :)

Takze tanec svateho vita neni? Ze by fakt vyresili tu zadni napravu, aby nehazela auto do boku?

 

- jo, k těm plastům a dveřím, zjistil jsem, že ten plast okolo výdechů je docela pěknej, a dneska jsem jel jen v tričku, takže jsem objevil, že ve dveřích je sice vše z plastu, ale pod loket prdli kus jakési koženky či co to je, každopádně to netlačí do lokte jako plast, takže zase malé plus

O tom jsem ve svem postrehu take psal, jen ta vypln je tak mala, ze mne to do loktu tlaci a nemuzu tam ruku mit. V O1 a O2 to celkem uslo/ujde... Ale nekdy tam take nevydrzim mit ruku cely den.

 

 

Pawouk:

ASR mi slo vypnout jak v O1 (na palubce se rozsvitilo oranzovy auticko s brzdnou drahou ve smyku) a jde mi to vypnout i v O2 (znacka je taky oranzova, asi to bude stejny logo). Tim si jsem jistej, protoze v O1 jsem to na snehu a sterku vypinal (kdyz jsem si chtel zajezdit a jednou jsem se ani do kopce na sterku nerozjel = musel jsem to vypnout) a u O2 si tim jsem taky jistej, jak byla v so kalamita, tak jsem to vypnul i u O2, abych si zajezdil a logo se rozsviti na levym budiku dole (nad palivem ci teplotou, nevim co tam presne je).

 

mc2uba:

srovnavat to lze, kazdy den vychazeji recenze, kde porad srovnavaji jablka a hrusky. Me slo hlavne o pocit (pruznost, hluk) z jizdy a o spotrebu za normalni jizdy. Coz Petrrr napsal paradne a clovek ma predstavu, ja to uz nemohu posoudit, kdyz jsem sedl do Rapida z O2, tak jsem horsil rozdil citil hned. Ale kdybych treba presedal z O1... to mne prave zajimalo.

 

Petrrr:

No ja bych prisahal, ze mi svara rikal, ze ma pres 90kw ve Fluenci... pokud si vzpomenu, tak se ho poptam az ho uvidim.

 

Ja mam zkusenosti hlavne s dieslem, benzin mam posledni rok. Poprve mi ho dali jako sluzebaka, tak jsem cumel ze to nejede. Pak samozrejme uz denne nedojizdim do prace, tak take nejenom proto jsem O1 TDI prodal :( a koupil misto toho benzin. NAivne jsem si myslel ze rocne 15tis uz nenajedu a zatim mam najeto 12tis za 11 mesicu. Mozna by se 2 lety diesel vyplatil, ale mam strach z CR a jeste vetsi z PD.

 

Kastle na O1 uz mi medenku chytala, predni hauptna u masky se zacala uz loupat a kdyz jsi zvednul hauptnu, tak kolem sroubu pred chladicem co drzi predni naraznik uz se taky lak loupal a samozrejme predni kotouce se vlnily, nicmene stoceni novych kotoucu pomohlo a oddalilo investici 15tis za generalku predni napravy. Vejfuk jsem mel po 220tis a 10 letech vcajku, ale 3x vareny potrubi a 2x opravovano drzeni vyfuku. Zamky fungovaly sporadicky, obcas se nejaky neodemkl, nejaky nezamkl, musel jsem to porad kontrolovat a asi 3x mi opravovali zlomeny kabel u dveri a 1 zamek odesel uplne. Pote v lete blbla klika spolujezdce (kdyz se rozpalila kastle, takze i na jare, na podzim, atd), dvere sly otevrit obcas napodruhe, ale vzdy nejvice na potreti (opravovano asi 3x a nevyreseno) - jakoby se pootevrely jen na pojistku, takze to nebylo prijemne jak pro cloveka, ktery to otviral, tak ani pro ten zamek (nemluve o zlomenych nehtech pritelkyne).

To bylo asi ve strucnosti to nejhorsi co mne potkalo... pak vlastne za tepla netahlo turbo - poddimenzovany intercooler vsech O1.

 

Zaruku na kastli bych asi moc neresil, jaky je rozdil mezi napsat dozivotni zaruku (po dobu vyroby produktu = toto hodne pouzivaji vyrobci elektroniky a tento dodatek pisou tak malym pismem, ze to nikdo nevi) a nebo omezena po dobu 6ti let? Paradoxne ta omezena muze byt 3x delsi nez ta neomezena. Protoze vyrobce uvede smejd a vyrobu po roce zastavi - a mas peska... neomezena zaruka padla. U nas to kryje zakon alespon na 2 roky, ale amici maj smolika. Tak stejny pripad vidim u zaruk na kastli. Vyrobce je proste poctivej a uvadi realitu, zbytek vyrobcu ti na starsi kastli 5ti let taky nesahne zadaco (a nedej boze, pokud jsi druhy majitel, take pada automaticky veskera prodlouzena zaruka, snad jen ve skoda+ davaji zaruku 2 roky po koupi vozu, ale co vse kreje nevim). Tohoto bych se rozhodne nebal a to ze Dacie a Renaulty reznou se obecne vi, ale uz to taky neni tak horky jako pred 10ti lety.

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zaruka na kastli u Skodovky funguje zcela bez problemu. Na F1 mi zcela bez reci dali nove zadni dvere asi po 7mi letech a nove pozinkovali a nastrikali oba predni blatniky a prahy 5 dni pred koncem desetilete zaruky. V obou pripadech byly teprve zacinajici male puchyrky. Jeste by to klidne par let vydrzelo. Jedine, co chteli videt, jestli jsem kazdy rok jezdil na prohlidku, v cemz nevidim zadny problem a merili tloustku laku, jestli jsem tam neco amatersky neopravoval. Pokud nekdo skudli par stovek na blbe rocni prohlidce, tak je to jeho hovadina.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- ha! příčina pazvuku v B sloupku odhalena, za část může vítr, ale podstatnou část má na svědomí ten mechanismus výškového nastavení pásů, já to mám seštelovaný až dolů a jak je nad tím úchytem pro pás taková plastová destička, tak ta je trochu nezdravě volná a občas rachtá, takže stačí šoupnout s pásem a je klid. Neříkám, že je to systémové řešení, ale když si toho všimnu, tak vím jak se toho zbavit :) To svištění větru při rychlosti tak nad 80km/h se dá přesslechnout, když hraje rádio nebo kecá spolujezdec.

 

Radius: tanec sv.Víta se nekonal, ale jak jsem už zmínil, navzdory tomu, že mám plné pojištění to nechci pokoušet a hodit nový auto někde do zdi nebo do příkopu :) Když jsem s tím jel tak rychle, že bych se s O1 už bál do tý zatáčky vlítnout, tak Rapid se tam sice možná kapku zavlnil, ale pořád jel tam kam jsem chtěl já a ne kam by ho asi jinak poslala fyzika

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zaruka na kastli u Skodovky funguje zcela bez problemu. Na F1 mi zcela bez reci dali nove zadni dvere asi po 7mi letech a nove pozinkovali a nastrikali oba predni blatniky a prahy 5 dni pred koncem desetilete zaruky. V obou pripadech byly teprve zacinajici male puchyrky. Jeste by to klidne par let vydrzelo. Jedine, co chteli videt, jestli jsem kazdy rok jezdil na prohlidku, v cemz nevidim zadny problem a merili tloustku laku, jestli jsem tam neco amatersky neopravoval. Pokud nekdo skudli par stovek na blbe rocni prohlidce, tak je to jeho hovadina.

No je pravda, že v tomto se Škodou je domluva, slyšel jsem o měněných pátých dveří u Octy1 (spodní lem u combi) a bez keců  vyměnili celé víko. Je pravda, že u jiných značek nejspíš takto vstřícní nejsou a kroutí se, co vím u Renaultu a Dacie třeba, to je pak na vině atmosferickej spad, déšť, sníh, trakaře a UFO a na to se to samozřejmě nevztahuje  :kol-46:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mike_k:

jsi stastny clovek, mnoho lidi takove zkusenosti nema

 

PS:

ale stejne se mi oprava jakou provedli moc nezda... predni blatnik zinkovat a pak lakovat? Dle meho by korektni oprava mela byt dodani noveho dilu z fabriky a nalakovani. U prahu je to horsi, to bych jim rezani nedovolil, to bych asi zkusil tuto opravu, ale u blatniku bych je hnal.

 

A jeste ferovejsi oprava by mela byt prelakovani celeho auta, jakmile se lakuje jeden dil, uz je auto pro zbytek sveta bourany a novy majitel neuzna ze to bylo napr. jen skrable.

 

A to se postupne zase dostavame k definici, co znamena zaruka atd... kdyz neni jasne definovana oprava v pripade uplatneni zaruky predem, tak ma smysl kupovat zajice v pytli (zadny prodejce auta na to nema papirovou odpoved s razitkem, kazdej jen vypravi, ze vymeni cely auto na pockani)? Nebylo by lepsi se na zaruku vyprdnout a usetrene penize pote vynalozit na vlastni otipovany servis / lakovnu?

 

Ja mam zkusenost, ze co mi opravovala skodovka, to bylo nekvalitne udelany a se spozdenim... co jsem si pak z predesle zkusenosti nechal udelat u doporuceneho soukromnika, to vypadalo mnohem lip a nikdo opravu nepoznal.

Joseamigo:

no tanec sv. Vita me spis zajimal na dalnici, dejme tomu kolem 140Km/h - to jsem lehce znejistoval uz i ja a volant jsem drzel rukou pevneji, ale nebylo to nic hroznyho, v zatackach jsem s oktou nemel problem, jen na snehu clovek musel uvazovat - ale to se musi u kazdeho auta

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

radius - ad ASR,a co píšu já? Že to vypíná jen ASR... Mimochodem,zeptej se pak bráchy (stanmar) jak využil záruku na opravu korodujících pátých dveří u Fabie. Servis to opravil. Nevidím v tom problém. Ovšem bez potvrzené servisky nemáš šanci. Navíc mám i několikerou zkušenost se zárukou mobility. Taky žádný problém s opravami. Holt záleží na koho narazíš. Jinak jsou autorizáky bída.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- tak, první nádrž vyjetá, na to, jak jsem s tím řádil, tak 7,19 je podle mě v pohodě, skoro 300km ujeto po dálnicích, většinou 140-150, občas někde z kopce jsem zkusil i víc :) No a zbytek, teda něco okolo 350km bylo město a okresky v podílu tak 80 na 20. Vůbec jsem se nehlídal, užíval si zátahu a tak bych tu spotřebu považoval za rozumnou. Pokud někdo bude jezdit normálně, ne tak divoce jak já, tak věřím, že se dá dostat ne 6litrů a možná i míň.

- jinak zítra Rapida vracím, ten týden uběhl rychle, stejně jako první 1000km, bohužel u tohoto kusu se nějak nepovedlo to výškové nastavení pásu u řidiče, o to v tom B sloupku furt tak nějak podrncává...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, tak jsem se byl podívat v autosalonu na O3 a k tak kritizovaným plastům vám povím docela překvapující informaci. Výplň dveří je též plastová, na poťuk to sice vydává jinej dutej zvuk, ale jsou plastové, výbava ambition TDI myslím, že to bylo. Jooo i Thálie mé manželky má tu středovou část dveří čalouněnou :-) . Každopádně abych byl objektivní, je to zase trochu o ničem jiném v O3, materiály atd., na druhou stranu z mého názoru, ale ten rozdíl není bůh ví jaký vzhledem k tomu, že je ta Octávia ve stejné výbavě min. o 100tis dražší. Kufr opravdu obrovský, řazení se mi jeví ještě o něco hladší a překvapilo mě, že zadní sedadla mají docela nízký poses, spadnul jsem tam jak pytel brambor, ale jde asi o zvyk. Jinak samozřejmě výtečné auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak, konec testování, právě jsem Rapida vrátil v Dublinu na letišti. Najel jsem 1050km, průměrná spotřeba 7l, ale nutno podotknout, že přes 500km po dálnici a většinou ne zrovna předpisovou rychlostí. Když to tak celkově zhodnotím, tak jediný dvě věci co mě fakt vadily byly

1) pazvuky z mechanismu výškového nastavení pásů (zřejmě jen v tomhle kusu)

2) nemožnost ztlumit jas displeje mezi budíkama, v noci mě to fakt vadilo.

Ty ostatní detaily co mě vadily či zaujaly (viz výše) bych celkem hladce opomenul, zejména kdyby výsledná cena auta byla odpovídající. Nevím kolik stál ten kus co jsem s ním jezdil, ale při pohledu do ceníků škodovky a dealerů zatím nic moc. Pokud by to auto bylo v nějaký akci + nějakej ten paket za lepší peníz, tak si to umím v klidu představit jako rodinnej kočár. Čas ukáže. Přeju vám ostatním co nejvíc bezpečných km s Rapidem a končím vysílání :D

J.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radius:

 

No Rapid (alespoň ten můj teda) bohužel nebo bohu díky, nevím co je lepší nemá též vyklápěcí sedáky, sklápí se jen opěradla v případě potřeby přepravy většího zavazadla. U O1 se sklápěly sedáky také, ale rovné podlahy kufru člověk stejně nedocílil stejně tak u Rapida, kde to vypadá stejně bych řekl, jen s tím rozdílem, že se sedáky nevyklápějí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...